2024-12-27, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Menar du att en kille som är så full att han knappt kan gå ändå kan få erektion och genomföra en sexakt mot sin vilja? Det var ju han som tog fram sitt kön och inledde akten. Och han är 35(?) år gammal, så att göra en jämförelse med ett litet barn är bara absurt.

Jag har läst ett fall där en tjej blev dömd för våldtäkt och två killar för medhjälp.
Fylleslag under midsommarfest. Deras kompis är öppet homosexuell och dom beslutar sej på fyllan
för att " bota honom " Två killar håller fast och hon suger av honom till det går för honom.
Citera
2024-12-27, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Jag har läst ett fall där en tjej blev dömd för våldtäkt och två killar för medhjälp.
Fylleslag under midsommarfest. Deras kompis är öppet homosexuell och dom beslutar sej på fyllan
för att " bota honom " Två killar håller fast och hon suger av honom till det går för honom.
Stora frågan är väl, blev han botad?
Citera
2024-12-27, 13:49
Medlem
Bajskottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Kommer aldrig förstå varför vanligt sex där man inte typ dragit fram en kniv eller hotat sig till sex kan överhuvudtaget kallas våldtäkt..

Hur ställer du dig till om man drogar någon och ligger med denne?
Citera
2024-12-27, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Stora frågan är väl, blev han botad?

Nja, han blev nog lite sur eftersom han anmälde.

Men sen blev han glad när han fick 150.000 kr från mammans hemförsäkring.
Citera
2024-12-27, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Efter att ha läst FUP så är det ju helt uppenbart vad som hänt.
Det finns 2 offer här och det är BO och MGM.

Brottsoffrets kompisar N*thalie och N*dina är 100 % skyldiga till att ett one night stand blev till våldtäkt.

Med hänvisning till FUP ska jag förklara varför:

Nathalie och Nadina har stenkoll på BO och MGM under hela kvällen, de är uppenbart störda av att BO och MGM flörtar med varandra.

Möjligt MOTIV:
Både Natha och Nadina ogillar MGM och de tycker hon är lösaktig. (s 26) Nathalie säger att Linda alltid har korta kjolar och klänningar och raggar på allt o alla"
(s 21) Nadina känner inte Linda men berättar att Linda kom själv till baren och att Linda är ökänd för att inte vara den fräschaste kvinnan."
(s 43)MGM har även nämnt i förhör att hon haft sex med Nathalies pojkvän en gång men att hon då inte visste att han var Nathalies pojkvän.

Bild och film:
Under kvällen passar de på att ta kort på BO för att ha som "bevis"
De filmade även BO när han gick därifrån
(Enligt MGM är filmen tagen helt ur sin kontex. (S 42)
"Linda säger att X är onykter men hade någon filmat när Linda och Mårten gick med X
eller i lägenheten så hade den inte varit likadant, då kunde X gå rakt.
Precis innan trappen, som man ser på filmen, så snubblar X till lite, så det ser värre ut än
vad det är. Filmen är lite taget ur sitt sammanhang. När Linda och Mårten gick med X så
höll de honom i varsin arm och Linda höll bara lite löst.")

När Linda och X gick hem så försökte Nadina kontakta X utan framgång, redan här började de ropa varg (våldtäkt): (s22)
"Nadina berättar att hennes vän var ute och rökte och när hon kom tillbaka så sa hon att Linda
följde med hem. Då sa Nadina till väninnan att om det händer något så kommer det
vara våldtäkt
"
"Nadina berättar att så fort hon fick reda på att Linda följde med så försökte
Nadina få tag i honom men han svarade inte
, förmodligen för han att var så full. Nadina
skickade meddelanden och ringde till honom
"
Nadina visar klart sitt missnöje med att Linda följde med X hem.
(s23)
"Nadina vill tillägga att Nadina hade gjort ett väldans liv till vänner på baren att de måste få tag på X. De försökte komma in till X men det var låst. Nadinas väninna stannade kvar på baren efter dess att Nadina gick hem, så de hade kontakt med varandra under den tiden."

Nathalies och Nadinas berättelser går inte riktigt ihop om händelseförloppet efter Linda kom tillbaka från MGM, samt så ljuger Nathalie om vad Kurt säger.

Nathalie säger att Nadina gick hem tidigare och bad henne höra av sig till Nadina om det hände något (s27) medans Nadina säger att Linda kom tillbaka medans hon var kvar men att hon inte hann fråga Linda. (s 22), ändå säger hon senare i förhöret att hon och Nathalie hade kontakt med varandra och att hon alltså redan gått hem när Linda kom tillbaka.

Nathalie säger att hon och Kurt var ute och rökte när Linda kom tillbaka från X och de konfronterar henne direkt.
(s 27) "Natalie kommer ihåg att hon frågade Linda om hon och X låg och då kollade Linda bort och fnittrade och sa att de hade legat. Då sa både Nathalie och Kurt att det var våldtäkt."
"Nathalie och Kurt fortsatte att säga till Linda att hon hade våldtagit X"

Men enligt Kurt så har han inte sagt allt som Nathalie sa, men han berättade i förhöret att Linda pratade med någon tjej som var sur för att Linda följt X hem.
(s24)"Kurt uppger att han frågade Linda vad hon hade gjort hos men Kurt vet inte om Linda
svarade något tillbaka. Linda hade bara varit tjurig. minns att Linda pratade med
någon tjej som var sur på Linda för att hon hade följt med upp men Kurt minns inte
vilken tjej det var."

(s27) Nathalie skrev till Nadina att Linda och låg med varandra. Nadina blev arg och hade sagt att hon skulle försöka då att X att anmäla."

Dagen efter på morgonen. Här ser man tydligt hur Nadina berättade för honom att det var våldtäkt.
(s22)
"X ringde Nadina dagen efter och hade inget minne från kvällen.
Nadina berättade för honom det som hon har uppgett i förhör nu men han hade sagt att han inte mindes. De sa då att det var en våldtäkt och X hade sagt att han aldrig skulle ge samtycke till att ha sex med henne."

Troligt scenario är det som MGM Linda detaljerat berättat i förhör, ett fylleligg, ett one night stand som pga 2 svartsjuka tjejer får förödande konsekvenser.

Instämmer till 100%

Att Nadina är sunkhaket Mozzarellas egenutnämnda fäbojänta råder det inga tvivel om.

Hon vill helt enkelt ha sina lokala män ifred (som förövrigt få andra vill ha men det förstår inte Nadina) och när det kommer andra kvinnor med kortkort och/eller med ett fördelaktigt utseende så är hon snabb med att kalla dem horor och numera även våldtäktsförövare.

Dessa damer borde börja vidga sina vyer litegrann och se om de kan bete sig likadant i en storstad.
Citera
2024-12-27, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Skitsnack. Som om du skulle dra hem tiopoängare efter tiopoängare. Hon ser inte alls dålig ut för en 49 åring. Det är liksom så kvinnor ser ut i den åldern. Tippar att du är en porrskadad incel som inte kan få upp den alls med en riktig kvinna, och som tror kvinnor ser ut som de gör i porren.

Jag hade lätt kört henne.
Hon blir ju inte snygg bara för att du pushar för det. Finns gott om fräscha 50-åringar, bara du går utanför dörren så kommer du också bli medveten om det.
Citera
2024-12-27, 14:49
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Varför är det så viktigt för dig att kvinnor och män är lika inför lagen? Kvinnor och män är olika och har olika förutsättningar. Män ska kriga och förvara sitt land, kvinnor ska ta hand om barnen och de skadade. Män kan inte bli gravida, det kan kvinnor. Män är inte lika känsliga och känslosamma som kvinnor, män borde klara av ett fylleligg. Jösses vad förklenade ni har blivit. Gissar att ingen av er ens gjort lumpen.

Med det sagt ska såklart ingen dömas för våldtäkt om det handlar om fylleligg där båda var med på det i stunden.

Jodå lumpen är gjord och jag skulle tro att jag har fler år på nacken än vad du har. Jag förstår att du trollar och lägger ingen vikt vid vad du skriver.
Citera
2024-12-27, 14:52
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Hur kan en man som är däckad få erektion så att en kvinna kan utnyttja honom?

Han blir utnyttjad i samma sekund som hon stoppar den slaka Petternicklas i sin mun om han inte är medveten vid tillfället hon gör det, om nu båda könen ska vara lika inför lagen vilket jag tror och hoppas att även du vill.
Citera
2024-12-27, 14:57
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fdrhb8723
Om män döms hårdare, oftare och enklare i sådana här fall (eller andra) så tycker jag att det problemet ska lösas med att förre män döms på vaga grunder snarare än att vi fäller fler kvinnor på lika vaga grunder.

Det är därför jag i andra trådar skrivit att jag tror att denna lag kommer att skrivas om för att som den ser ut idag hellre fäller än friar. Risken att ganska många oskyldiga redan sitter fängslade och kommer fängslas är tämligen överhängande. Med det sagt tycker jag faktiskt att kvinnan i det här fallet verkligen har utnyttjat situationen otillbörligt och bör dömas.
Citera
2024-12-27, 15:01
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fdrhb8723
Jag tycker att det är skillnad, hade en kvinna ridit mig när jag varit avdäckad så hade jag inte brytt mig.
Hade hon pentrerat mitt anus med fingrar eller vad som helst så hade jag absolut inte gillat läget.

Återigen ett uttalande som pekar på synen att mannen blir mer våldtäktsman än en kvinna bara på grund av hur våra könsorgan är konstruerade.

Enligt ditt synsätt så borde ju inte kvinnan bli så upprörd heller eftersom om hon är heterosexuell så borde hon ju gilla att få snoppen i snippan.

Men jag är övertygad om att du har alldeles rätt i att det är väldigt få män som skulle anmäla fastän de enligt lagen blivit våldtagna.
Citera
2024-12-27, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det är därför jag i andra trådar skrivit att jag tror att denna lag kommer att skrivas om för att som den ser ut idag hellre fäller än friar. Risken att ganska många oskyldiga redan sitter fängslade och kommer fängslas är tämligen överhängande. Med det sagt tycker jag faktiskt att kvinnan i det här fallet verkligen har utnyttjat situationen otillbörligt och bör dömas.

Ja jämfört med Chalmersfallet är detta ju betydligt mer våldtäkt om man säger så
Citera
2024-12-27, 15:02
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ja jämfört med Chalmersfallet är detta ju betydligt mer våldtäkt om man säger så

Japp jämfört med det fallet är detta solklart våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in