Tragiskt. En tidigare söt tjej som började missbruka dopningspreparat och sälja sig på OnlyFans.
Hon är så grov att hon knappt kan röra sig ju.
Precis. Låt vara att hon har gener och är kort och kompakt i sig själv men hon är något så in i helvete köttig att de flesta män ligger i lä. Att som vissa här i tråden förneka att kvinnan roidar är trams. Hon skulle kunna vara en posterboy för anabola steroider. ”Från bikini till Belgian Blue”.
Om hon kan trycka så mycket steroider som ni påstår utan att få några androgena drag i ansiktet så är det bara att gratulera henne.
Hon har rätt mycket hull också. Fett gör ansiktet rundare och döljer maskulina drag till en viss gräns. Det skulle varit roligt att se henne banta ner sig 20 kilo. Hon väger alla gånger runt 100 kilo, på den korta kroppen. Då hade säkert de maskulina dragen synts tydligare.
Vill man jämföra med en liknande köttig oxe så titta på Dunja Bitar på Instagram. Hon är längre men nästan lika bitig. Även Dunja har hög fettprocent och döljer roidbiverkningarna med hull men man ser att hon har en ganska framträdande haka. Hade hon tappat femton-tjugo kilo fett och vatten hade det blivit ännu tydligare.
Senast redigerad av Galejan 2024-12-27 kl. 02:11.
Jag ser upp till alla människor som vågar sticka ut, tro på sig själv och göra något av sitt liv annat än att söka första bästa fasta jobb. Go Melinda, kör hårt, lycka till i Hollywood.
Jo jag tycker hon är en duktig entreprenör. Hon verkar tjäna saftiga stålar enligt Ratsit. Smart tjej!
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tragiskt. En tidigare söt tjej som började missbruka dopningspreparat och sälja sig på OnlyFans.
Hon är så grov att hon knappt kan röra sig ju.
Vet du vad hon publicerar på Onlyfans? Är det naket innehåll eller vad får de som betalar för något som de inte får på Instagram och YouTube?
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Om hon kan trycka så mycket steroider som ni påstår utan att få några androgena drag i ansiktet så är det bara att gratulera henne.
Framförallt är det rösten som förbryllar mig. Jag har aldrig hört en kvinna med såpass ljus röst som roidar så mycket. De som är så tvärsäkra på att hon roidar får gärna länka till en kvinna i samma storlek med lika ljus röst.
Framförallt är det rösten som förbryllar mig. Jag har aldrig hört en kvinna med såpass ljus röst som roidar så mycket. De som är så tvärsäkra på att hon roidar får gärna länka till en kvinna i samma storlek med lika ljus röst.
Ah nä hon svarar förmodligen oerhört bra på bara Anvar och ev Primo, oavsett, hon är den stora vinnaren hur man än vrider och vänder på det.
Jag tror grabbarna här har oerhört pissig genetik själv och lackar på att hon utklassar dom, haha
Vet du vad hon publicerar på Onlyfans? Är det naket innehåll eller vad får de som betalar för något som de inte får på Instagram och YouTube?
Jag har ingen aning, men om man går in på hennes profil så finns det bl.a. ett inlägg där hon skriver "NEW NUDE CONTENT TODAY". Men jag får känslan av att du vet mer än mig om vad hon publicerar.
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Driver du med oss eller? Tror du på allvar att hon är naturlig? Hon är ju muskligare än många män som tar steroider till och med. Varför skulle hon inte kunna ha ljus röst? Finns ju hundratals olika preparat, osannolikt att alla preparat skulle ge mörkare röst för alla personer, det är ju bara befängt.
Jag har ingen aning, men om man går in på hennes profil så finns det bl.a. ett inlägg där hon skriver "NEW NUDE CONTENT TODAY". Men jag får känslan av att du vet mer än mig om vad hon publicerar.
Driver du med oss eller? Tror du på allvar att hon är naturlig? Hon är ju muskligare än många män som tar steroider till och med. Varför skulle hon inte kunna ha ljus röst? Finns ju hundratals olika preparat, osannolikt att alla preparat skulle ge mörkare röst för alla personer, det är ju bara befängt.
Man får inte nödvändigtvis en mörkare röst men kvinnor kommer oundvikligen få en nasal och märklig stämma som är tydlig för den som är minsta insatt, vilket du iofs inte verkar vara.
Jag gillar också att hata på personer som sticker ut på ett märkligt vis men du får ju ändå stila dig lite då du som sagt inte verkar ha någon grund för vad du påstår.
Eller jo, att hon tar prepp vilket hon säker gör men uppenbarligen gäller det inte androgena steroider som ger den muskeltillväxt som du tror att hon fått på onaturligt vis i någon större omfattning.
Hon är ett freak och förstår att man gärna hatar men som sagt, gör det lite snyggt i så fall då du uppenbarligen inte kan något om steroider och dess effekter alt bieffekter.
Varför inte dra en liten runk till hennes bilder istället, du kanske gillar det.
Senast redigerad av Ratdancer 2024-12-27 kl. 22:59.
Jag är beredd att be om ursäkt för mitt tidigare påstående att hon inte skulle peta i sig androgena steroider och då potentiellt i allt större utsträckning.
Hon är dock himla duktig på att dölja det men har hon börjat vandra den vägen där det nu syns så är det bara en tidsfråga innan det blir uppenbart.
Även rösten kommer att påverkas allt eftersom, får se hur det utvecklas, lol
Jag är beredd att be om ursäkt för mitt tidigare påstående att hon inte skulle peta i sig androgena steroider och då potentiellt i allt större utsträckning.
Hon är dock himla duktig på att dölja det men har hon börjat vandra den vägen där det nu syns så är det bara en tidsfråga innan det blir uppenbart.
Även rösten kommer att påverkas allt eftersom, får se hur det utvecklas, lol
Ja då är vi överens! Editerade detta inlägg som var mindre trevligt innan
Ser ju knappt ut som samma person på den gamla bilden!
Senast redigerad av Telepatisk 2024-12-28 kl. 00:23.
Ja alltså det blir spännande att följa kommande år för muskelutvecklingen kommer inte komma ikapp bieffekterna.
Jag letade efter äldre videos men hittar inget äldre än ett år tillbaka på Youtube, speciellt ang rösten för den är något rosslig, men liksom inget uppenbart, än.
Men men, jag ber som sagt om ursäkt för att varit så självsäker innan och hoppas för hennes skull att det lugnar sig med steroiderna, om hon nu inte gillar det, då kan hon lika gärna kötta på, haha