2024-12-26, 18:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det var ingen kritik mot dig, jag försökte bara förklara hur jag tror många tänker.

Jag tror att morgondagen kan vara uppskjuten tills på måndag och då blir flera namn offentliga men vi får se hur de blir med den saken.
Är han smart så åker han hem och lämnar in sig själv för jag tror han kommer få det extremt tufft i spanskt fängelse (oavsett vad Micro säger om tiden)
Jag tror inte han kommer sitta i spanskt fängelse.
Om svenska polisen begär hem honom kommer spanska polisen skicka honom med första bästa flyg
Citera
2024-12-26, 18:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Blir troligtvis en liten kaffevolta, frågan är vad Rask & Anjo ska göra då, Chrippa är ju deras bread n butter.

Och vad ska alla göra som bor i den här tråden när Chrippa åker iväg?
Just nu lever ju Anjo och Rask på Chrippa.
Blir svårt för dem när Chrippa hamnar i fängelse.

Dem som bor i denna tråd hittar nog någon annan tråd. Jag har sett att några redan kollat in i rasks tråd.
Citera
2024-12-26, 18:17
Avstängd
Citat:
Det var ingen kritik mot dig, jag försökte bara förklara hur jag tror många tänker.

Jag tror att morgondagen kan vara uppskjuten tills på måndag och då blir flera namn offentliga men vi får se hur de blir med den saken.
Är han smart så åker han hem och lämnar in sig själv för jag tror han kommer få det extremt tufft i spanskt fängelse (oavsett vad Micro säger om tiden)

Det var ju just det med en del andra namn som kan vara anledningen till att det eventuellt blev uppskjutet.

Fredag eller måndag kommer det i vilket fall hända något som det ser ut nu.

Han har förmodligen manipulerat myndighet att tro att han accepterar reseförbud för att slippa bli häktad. Säkert låtit trovärdig fast han visste att han skulle sticka till Spanien.
Jag tror inte de går på det en gång till.

Jag får känslan av Hans och Greta.

Stalkern har noll koll.
Citera
2024-12-26, 18:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det som irriterar många är nog att hade Chrippa varit på godfot med dom andra, så hade inte detta kommit fram. Man kan anse att dom inte gör detta för att vara goda medborgare utan för att dom inte längre är kompisar med Chrippa och vill hämnas på han då.

Antagligen har alla runt Chrippa vetat om detta sedan 2021 men först i april i år gick dom till polisen och sociala media med sin info.

Jag kan förstå att detta gör att vissa tycker hans före detta kompisar är kålsupare och hycklare.
Ja, dem försöker framstå som om dem "gör det rätta", när dem samtidigt erkänner att dem skyddat och försökt hjälpa chrippa när han begått brott.
Citera
2024-12-26, 18:19
Medlem
Citat:
Det som irriterar många är nog att hade Chrippa varit på godfot med dom andra, så hade inte detta kommit fram. Man kan anse att dom inte gör detta för att vara goda medborgare utan för att dom inte längre är kompisar med Chrippa och vill hämnas på han då.

Antagligen har alla runt Chrippa vetat om detta sedan 2021 men först i april i år gick dom till polisen och sociala media med sin info.

Jag kan förstå att detta gör att vissa tycker hans före detta kompisar är kålsupare och hycklare.

Så kan man absolut känna, men jag tror att det var en tidsfråga innan allt skulle hända ändå med tanke på folkbokföringsbrott, skatten och framförallt alla skulder som inte betalas tillbaka.
Citera
2024-12-26, 18:22
Avstängd
Citat:
Exakt dom konversationerna kan inte ljuga, och som du säger det stämmer för bra överens med det som har skrivits här och vilka som varit inblandade.

Ja och därför är annat också trovärdigt vilket säkerligen kommer att få efterspel vilket kommer att bli öppet för alla att se.

Chrippa har dragit in flera personer i sin skit.
Men det finns också de som själva valt att göra anspråk på en roll i detta där jag faktiskt inte tror att Chrippa ligger bakom det.
Citera
2024-12-26, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Hinken la nyss ut om sitt problem med acne (blir så när man är skabb) iallafall
Står på spanska på förpackningen hon köpt på apoteket.

Och vart la hon ut de? hann du ta screen? för ingenting på insta iaf...
Citera
2024-12-26, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja och därför är annat också trovärdigt vilket säkerligen kommer att få efterspel vilket kommer att bli öppet för alla att se.

Chrippa har dragit in flera personer i sin skit.
Men det finns också de som själva valt att göra anspråk på en roll i detta där jag faktiskt inte tror att Chrippa ligger bakom det.

Så är det chrippa ligger inte bakom allt och vissa saker tror jag han erbjuds att vara med på för att sänka dom han är arg på, rask & Jocke tex.
Citera
2024-12-26, 18:31
Medlem
micke_mans avatar
Citat:

Om jag hade en sjysst granne som fifflade lite med skatten så skulle väll jag skita i det,men börjar han hota mig och beete sig som en skitstövel hade ja med glädje försökt sätta dit honom.
Citera
2024-12-26, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
Och vart la hon ut de? hann du ta screen? för ingenting på insta iaf...

Snapchat
Citera
2024-12-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Snapchat
aaa okej har inte henne där
Citera
2024-12-26, 18:44
Avslutad
Tofflorna han la ut på story är mer kända för marbs-resor / Spanien-resor.. konstigt att han använder dom i Sverige plötsligt .. men klimakteriet kanske tog honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in