2024-12-26, 17:45
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Ha, ha, vilken högertönt, det var ett tag sedan jag skrattade rejält. Jönsson är bortgjord för flera år framöver, jösses vilket magplask.
Det var som att Jönssons ekokammare imploderade när han blev ställd mot vägen och golvad. Som så många andra dogmatiker för Jönsson inte en kritisk diskussion, problematiserar sitt tänk utan kör på enkelriktat, det blev hans fall.
Citera
2024-12-26, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Om du sett klippet ser du hur fanskapet vrider och vänder sig som den orm han är, när han inser att SVT avslöjat hans lögn.

Att du inte fattar det gör dig lika patetisk som pajasen Jönsson.

Walk over således.
Hade varit kul annars om det kunnat bli lite konkret.
Citera
2024-12-26, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Ha, ha, vilken högertönt, det var ett tag sedan jag skrattade rejält. Jönsson är bortgjord för flera år framöver, jösses vilket magplask.
Det var som att Jönssons ekokammare imploderade när han blev ställd mot vägen och golvad. Som så många andra dogmatiker för Jönsson inte en kritisk diskussion, problematiserar sitt tänk utan kör på enkelriktat, det blev hans fall.

Återkom gärna om ett kvartal och posta kurvan på fallet.

Tycker du även hans filmer om hur ledningen i Northvolt duperat bland annat Public Service och plockat ut mängder med skattekronor ur projektet också är en ekokammare?
Citera
2024-12-26, 17:56
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Återkom gärna om ett kvartal och posta kurvan på fallet.

Efter Jönssons kollaps tar det år att komma igen. Det finns ingen anledning för TV4 eller annat tv bolag att ge honom en chans till inom den närmaste tiden, Jönsson måste få återhämta sig, men framför allt tänka igenom varför han inte klarar av att bli intervjuad. Mitt tips till Jönsson är: var inte så enkelspårig
Citera
2024-12-26, 18:18
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Med tanke på all kritik han fällt mot Public service så borde han vetat bättre än att tro att han, i all sin sanningsanda och riktighet, skulle åka till Svt för att få till ett intellektuellt hederligt samtal mellan två välmenande parter.
Jag tror du fantiserar. Vad får dig att tro att han skulle ha tänkt så? Har du inte sett hans uppföljning där han ger sin syn på saken?
https://www.youtube.com/watch?v=XIbkRNrw4pc
Citera
2024-12-26, 18:20
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Citat:
Efter Jönssons kollaps tar det år att komma igen. Det finns ingen anledning för TV4 eller annat tv bolag att ge honom en chans till inom den närmaste tiden, Jönsson måste få återhämta sig, men framför allt tänka igenom varför han inte klarar av att bli intervjuad. Mitt tips till Jönsson är: var inte så enkelspårig
Som vanligt har du ingen aning om vad du svamlar om. HJ har fått många fler följare efter detta och SVT:s oärliga metoder har åter avslöjats.
Citera
2024-12-26, 18:30
Medlem
Citat:
Han skulle vara ärlig med att han ljög om
SVT. Inte trassla in sig i mera lögner som jag tyckte han gjorde
Citera
2024-12-26, 18:34
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Att han skulle ”trassla in sig i mera lögner” är allt något du behöver konkretisera. Hänvisa till vad du menar med hänvisning till de videor som finns.
Citera
2024-12-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Att han skulle ”trassla in sig i mera lögner” är allt något du behöver konkretisera. Hänvisa till vad du menar med hänvisning till de videor som finns.
Ärligt vore väl om han citerade de som sagt detta om Trump. Det han tog från SVt journalisten var lyft ur sitt sammanhang.
Alla som har något sånär fungerande tankeförmåga begriper att det var för att få SVT i dålig dager. Men enligt honom så handlade det inte om det, utan någon slags allmänt hur det talas om Trump. Ja men för helvete citera då dessa
Citera
2024-12-26, 19:15
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ärligt vore väl om han citerade de som sagt detta om Trump. Det han tog från SVt journalisten var lyft ur sitt sammanhang.
Alla som har något sånär fungerande tankeförmåga begriper att det var för att få SVT i dålig dager. Men enligt honom så handlade det inte om det, utan någon slags allmänt hur det talas om Trump. Ja men för helvete citera då dessa
Erika Bjerström har ju själv uttryckt precis detta i andra sammanhang. Det är hennes åsikter. Vidare är hela videon över 27 minuter lång och klippet med Erika Bjerström hade ingen betydelse för sakinnehållet.

Du svarade inte på min fråga så jag upprepar: Att han skulle ”trassla in sig i mera lögner” är allt något du behöver konkretisera. Hänvisa till vad du menar med hänvisning till de videor som finns.
Citera
2024-12-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Walk over således.
Hade varit kul annars om det kunnat bli lite konkret.
Ja du verkar lämna på walkover eftersom du tydligen inte sett programmet.
Citera
2024-12-26, 19:24
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Som vanligt har du ingen aning om vad du svamlar om. HJ har fått många fler följare efter detta och SVT:s oärliga metoder har åter avslöjats.
He, he, må så vara, det finns säkert fler idioter som stödjer Jönsson efter magplasket, det förändrar inte den lysande intervjun som klädde av clownen.
Det här var bättre än när Skavlan ställde Åkesson mot väggen.
Citat:
Intellektuell hederlighet kan vara svårt om personen ifråga säljer dogmer, tjänar pengar samtidigt. Den kritiska diskussionen är alltid ett måste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in