2024-12-26, 12:14
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Som du säger det är en jäkla cirkus att följa som bara blir galnare för varje dag. Att han försöker rättfärdiga detta med att han har en god lön är väldigt komiskt. Haha jag funderar ofta hur runkbaronen inte kan inse att han är en stor sopa och bottenskrapet av samhället. Det hör väl knappast till vanligheterna att en 3 barns far skickar runkbilder till tjejer? Åtminstone inte en god, trygg och sund familjefar

Att Carl-Fredrik skulle vara framgångsrik är bara i hans egen fantasi.

En ansiktstatuerad loser som är arbetsskygg och spenderar livets 24 timmar bakom ett skynke I sovrummet där han kedjesnusar och instagrampundar samtidigt som han visar kuken för brudar.

Tufft att vara familjens överhuvud och samtidigt tvinga iväg en skuldsatt trebarnsmamma att försörja familjen via sitt jobb.

Han är en egoistisk skithög son spenderar pengar på sig själv bara istället för kidsen, lägger tusentals kronor på snus som kunde gått till sparande till barnen eller någon resa? Viktigare att pappisch går runt med en påse under läppen.

Jävla flintskalle!
Citera
2024-12-26, 12:19
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jag är helt övertygad att hon inte vågar lämna han.

Såå är det! Carl-Fredriks narc-rage håller henne i shack, sen även Carl-Fredriks skickliga manipulativa sida.
Citera
2024-12-26, 12:57
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Såå är det! Carl-Fredriks narc-rage håller henne i shack, sen även Carl-Fredriks skickliga manipulativa sida.

Han håller henne tjack.
Citera
2024-12-26, 15:09
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Hon känner garanterat att hon inte kan lämna honom för att hon är låst med sin betalningsanmärkning (som hon fick pga rask själv inte kunde ta kreditlån)
Citera
2024-12-26, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Hon känner garanterat att hon inte kan lämna honom för att hon är låst med sin betalningsanmärkning (som hon fick pga rask själv inte kunde ta kreditlån)
+ att Rask skulle ge henne ett helvete, bussa morsan på henne, bedriva skitkastningskampanj på nätet, strida om barnen, skicka thick cock doggy POV till hennes familj och alla hon känner... ja, the list goes on.
Citera
2024-12-26, 16:41
Medlem
7hhhs avatar
Det finns iallafall en positiv sida med Rasks sociala fobi, och det är att han inte cyklar runt på turné och runkar och postar på internet. Eller runkar och postar på internet gör han ju ändå men han slapp köpa cykel och tält. Bäst var ju det för vi vet ju hur duktig han är med cyklar. Tältet skulle han inte kunna bygga ihop ändå. "Vafan jag fick 1 tältpinne för lite, såhär får det ju inte gå till, vi ringer kundservice hos billiga-tält.nu, vafan dom har ju inget nummer, här har jag köpt ett tält med 70% rabatt och dom har ingen kundtjänst, såhär får det ju inte gå till hörrnni! Aja dags att runka innan vi fortsätter då, hej och välkomna till realräsk runkstream"
Citera
2024-12-26, 18:16
Medlem
Citat:

Självklart hon lever trotts allt med Sveriges sjukaste förtalsgubbe & narcisist...
Hon lämnar bara Bajsbaronen i kista, alltså för evigt... Hon är hjärntvättad till max....
Citera
2024-12-26, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Att Carl-Fredrik skulle vara framgångsrik är bara i hans egen fantasi.

En ansiktstatuerad loser som är arbetsskygg och spenderar livets 24 timmar bakom ett skynke I sovrummet där han kedjesnusar och instagrampundar samtidigt som han visar kuken för brudar.

Tufft att vara familjens överhuvud och samtidigt tvinga iväg en skuldsatt trebarnsmamma att försörja familjen via sitt jobb.

Han är en egoistisk skithög son spenderar pengar på sig själv bara istället för kidsen, lägger tusentals kronor på snus som kunde gått till sparande till barnen eller någon resa? Viktigare att pappisch går runt med en påse under läppen.

Jävla flintskalle!
Alla hans videos innan chrippa grejen och innan anjo började promota honom så hade han runt 5000 visningar bara på en video om den gick bra. Ibland runt 1500 när han bara satt och snacka skit

Jag kan slå vad om att skulle chrippa åka in på kåken nu och det inte skulle gå att göra fler videos om honom så skulle intresset för rask svalna ganska rejält. Speciellt nu efter rasken haft så många motgångar.

Att rasken sitter med sina glajjer på i bilen och tror han är en superstar är bara absurt. Att han även anser att detta är ett heltidsjobb visar bara hur delusional och sjuk han är. Han hade ju sagt det till hyresvärlden när han frågade om inkomst att detta var hans heltidsjobb och fasta inkomst. Fasta inkomst??
Citera
2024-12-26, 18:46
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Alla hans videos innan chrippa grejen och innan anjo började promota honom så hade han runt 5000 visningar bara på en video om den gick bra. Ibland runt 1500 när han bara satt och snacka skit

Jag kan slå vad om att skulle chrippa åka in på kåken nu och det inte skulle gå att göra fler videos om honom så skulle intresset för rask svalna ganska rejält. Speciellt nu efter rasken haft så många motgångar.

Att rasken sitter med sina glajjer på i bilen och tror han är en superstar är bara absurt. Att han även anser att detta är ett heltidsjobb visar bara hur delusional och sjuk han är. Han hade ju sagt det till hyresvärlden när han frågade om inkomst att detta var hans heltidsjobb och fasta inkomst. Fasta inkomst??

Gör han det så kommer han iallafall ha mig som tittare. Större lyteskomik får man leta efter.
Att han helt oirioniskt tycker att han är världsbäst när han egentligen är helt jävla värdelös, är stor humor.

Givetvis kollar jag på CP-traktorns kanal och inte Raskens egen. Så jag kommer i och för sig inte bidra till någon statistisk fördel för Baron Von Thickcock.
Senast redigerad av PeterJihadi 2024-12-26 kl. 18:49.
Citera
2024-12-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Gör han det så kommer han iallafall ha mig som tittare. Större lyteskomik får man leta efter.
Att han helt oirioniskt tycker att han är världsbäst när han egentligen är helt jävla värdelös, är stor humor.

Givetvis kollar jag på CP-traktorns kanal och inte Raskens egen. Så jag kommer i och för sig inte bidra till någon statistisk fördel för Baron Von Thickcock.
Jo det är stor humor. Speciellt när man kollar på alla dessa reuploads från förr i tiden. Då han trodde han var den stora företagsmannen och skulle starta städfirma mm. Där kan man garva åt honom för någon med större personlighetsstörning får man leta efter.

"JAG VILL VARA DEN SOM SKRIKER PÅ MINA ANSTÄLLDA OCH SÄGER ÅT DOM VAD DOM SKA GÖRA"

"Jag har blivit sprutade i ansiktet mer än 100 gånger"

"Therese har bett mig att tala för henne när hon är hos psykologen då hon själv inte vet vad hon ska säga"

"Nu har jag talat med Jesus och han har gett mig kraften att skriva jobbansökningar"

Det är komik på hög nivå det där
Citera
2024-12-26, 20:02
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Jo det är stor humor. Speciellt när man kollar på alla dessa reuploads från förr i tiden. Då han trodde han var den stora företagsmannen och skulle starta städfirma mm. Där kan man garva åt honom för någon med större personlighetsstörning får man leta efter.

"JAG VILL VARA DEN SOM SKRIKER PÅ MINA ANSTÄLLDA OCH SÄGER ÅT DOM VAD DOM SKA GÖRA"

"Jag har blivit sprutade i ansiktet mer än 100 gånger"

"Therese har bett mig att tala för henne när hon är hos psykologen då hon själv inte vet vad hon ska säga"

"Nu har jag talat med Jesus och han har gett mig kraften att skriva jobbansökningar"

Det är komik på hög nivå det där

Exakt, det var när han var AMG-Baronen som jag fick upp ögonen för dåren. Och hans många olika personligheter är underhållning på samma nivå som Raffa och Gangland!
Citera
2024-12-26, 20:51
Nu har han lagt upp en video när han intervjuar sin son....har karln inga gränser alls?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in