2024-12-26, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
https://www.instagram.com/r*ginahultqvist?igsh=MTcxazJkcWNtc3Zvdw==
Det ser ut som hennes ansiktsdrag när man förstorar upp bilden, så inte helt omöjligt.
Citera
2024-12-26, 15:43
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotus80
Det ser ut som hennes ansiktsdrag när man förstorar upp bilden, så inte helt omöjligt.

Jag tyckte de med, plus lite inslag av mammans utseende.
Vågar man chansa att de är babben som nu är gripen?
Citera
2024-12-26, 15:47
Medlem
Ryktet går att det är en Az*z Karal*t* som är anhållen. *=i

Det är allt jag hört.
Citera
2024-12-26, 15:54
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Bara för deras efternamn är Hultqvist innebär inte det att de är tattare.

Jag har sett bilden på systrarna och ser inga drag alls att de skulle vara tattare, de ser ut som ursprungliga svenskar enligt mig. Lagom näsa, blont hår (inte färgat blont), blåa ögon, vit hy.

Tyvärr ser inga tattardrag alls. Förstår inte hur deras hobbies gör dem till tattare iheller? Vi alla har hobbies hoppas jag på.
Jag gillar fotboll precis som 99,9% utav världen gör, gör det mig till en tattare?

Tror tyvärr du har fel i dina fördomar i detta fallet.

För övrigt så handlar detta inte om deras ursprung vilket uppenbart är svenskt men en mor och syster som förlorat sin dotter/syster.

Jag hoppas deras familj får åtminstone rättvisa i detta fall även om det inte kommer ersätta R*gina på något vis.

Även jag hoppas innerligt att Regina och hennes familj ska få åtnjuta upprättelse och vederfaras rättvisa.
Citera
2024-12-26, 15:58
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohweeq
Ryktet går att det är en Az*z Karal*t* som är anhållen. *=i

Det är allt jag hört.

Är inte han yngre? Han har diagnoser men känns inte som den personen som skulle mörda någon. Gick väl i särskola förr om jag inte missminner mig. Har inte hans pappa restaurang eller håller på med mat?
Citera
2024-12-26, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Var det inte R3g1na?

Du har helt rätt. Den andra påstår någon i tråden är en syster.
Citera
2024-12-26, 16:00
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Är inte han yngre? Han har diagnoser men känns inte som den personen som skulle mörda någon. Gick väl i särskola förr om jag inte missminner mig. Har inte hans pappa restaurang eller håller på med mat?
Yngre än vadå?
Citera
2024-12-26, 16:03
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:

Han är 28 år. Här är han på bild när han bryter arm med en pansarflata i Tomelilla:

https://www.ystadsallehanda.se/2018-04-21/ungdomar-pa-soffta-matte-krafterna-med-sm-medaljor/
Citera
2024-12-26, 16:08
Medlem
Lägga upp bild har ej IG?? Hade varit snällt.

Vem är K*vin några nämner?

Citat:
https://www.instagram.com/r*ginahultqvist?igsh=MTcxazJkcWNtc3Zvdw==
Citera
2024-12-26, 16:08
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Yngre än vadå?

Yngre än 30. Men ja media skriver ju lite sådär när dom åldersbestämmer. 30 års åldern räknar jag 30 och uppåt.
Citera
2024-12-26, 16:09
Medlem
Skulle inte förvåna mig om det är han. Där är inte många hästar hemma. Hotat en del tjejer och springer efter småflickor

Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Han är 28 år. Här är han på bild när han bryter arm med en pansarflata i Tomelilla:

https://www.ystadsallehanda.se/2018-04-21/ungdomar-pa-soffta-matte-krafterna-med-sm-medaljor/
Citera
2024-12-26, 16:16
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Yngre än 30. Men ja media skriver ju lite sådär när dom åldersbestämmer. 30 års åldern räknar jag 30 och uppåt.
Okej, fast det är inte vad det betyder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in