Bara för deras efternamn är Hultqvist innebär inte det att de är tattare.
Jag har sett bilden på systrarna och ser inga drag alls att de skulle vara tattare, de ser ut som ursprungliga svenskar enligt mig. Lagom näsa, blont hår (inte färgat blont), blåa ögon, vit hy.
Tyvärr ser inga tattardrag alls. Förstår inte hur deras hobbies gör dem till tattare iheller? Vi alla har hobbies hoppas jag på.
Jag gillar fotboll precis som 99,9% utav världen gör, gör det mig till en tattare?
Tror tyvärr du har fel i dina fördomar i detta fallet.
För övrigt så handlar detta inte om deras ursprung vilket uppenbart är svenskt men en mor och syster som förlorat sin dotter/syster.
Jag hoppas deras familj får åtminstone rättvisa i detta fall även om det inte kommer ersätta R*gina på något vis.
Även jag hoppas innerligt att Regina och hennes familj ska få åtnjuta upprättelse och vederfaras rättvisa.
Ryktet går att det är en Az*z Karal*t* som är anhållen. *=i
Det är allt jag hört.
Är inte han yngre? Han har diagnoser men känns inte som den personen som skulle mörda någon. Gick väl i särskola förr om jag inte missminner mig. Har inte hans pappa restaurang eller håller på med mat?
Är inte han yngre? Han har diagnoser men känns inte som den personen som skulle mörda någon. Gick väl i särskola förr om jag inte missminner mig. Har inte hans pappa restaurang eller håller på med mat?
Han är 28 år. Här är han på bild när han bryter arm med en pansarflata i Tomelilla: