Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du medger alltså att du är okunnig samtidigt som du vägrar att erkänna (ignorerar) att jag skrev redan för 10 år sedan om de alternativa läkarna i utredningen.
Den nya dokumentärserien har tagit upp 4 av de alternativa läkarna i utredningen men det fanns fler läkare som hade kontakt med BO. Det fanns dessutom flera mycket intressanta tips om helt andra okända äldre läkare. Skicka PM om du vill veta mer.
Nej. Nu brister du i läsförståelse igen. Jag är fullt medveten om de olika läkare som bevisligen träffade da Costa och förklarade enbart varför jag aldrig skulle hänvisa till dina uppgifter. Det beror på att du är en ohederlig debattör.
Citat:
Nej det är sant men du har inte heller svarat på mina frågor. Din parhäst Eremona har dessutom fått hundratals frågor, hittills har vi inte sett några svar.
Då tycker jag att vi gör så här: jag lovar att svara på samtliga av dina funderingar och spörsmål om du besvarar en enda frågeställning som du ständigt klipper bort:
Anser du att Teet Härm och/eller Thomas Allgén är skyldiga till att ha styckat Catrine da Costa?