Hon är en ständigt kåt finska vad jag hört ifrån norrort. Var tydligen det som gjorde att hon och gubben inte kunde hålla ihop, och i brist på fadersfiguren i hemmet har hon sedan "lekt runt".
Vad menar hon nu, att det är någon sorts otur att hon känner sig slutkörd i livet? Alla förstår väl att det är personligheten i sig som lett till den här punkten!
Den f.d Familjen Annorlunda profilen Mirka Norrström gick igår ut offentligt med att hon har låtit hennes barn ta över bakningen hemma och att hon har minskat aktiviteten på sociala medier sedan hon gick in i väggen för några år sedan.
Det har framgått att anledningarna till att hon gick in i väggen från första början var pga att vardagen blev stressig med en såpass stor familj och att hon skiljde sig från sin man för några år sedan. Vad är Flashbacks tankar om detta?
Det var nog kul för Marika att rida kuk-karusellen dom första åren som c-kändis och få bekräftelsen av okända män, men när dom av förståeliga skäl inte ville bli styvfädrar till 13 ungar och kärleken aldrig blev besvarad så så blev nog verkligheten ett brutalt uppvaknande.
Här hade stackars Marika lämnat det slentrianmässiga 13 barnslivet och gubben bakom sig för att istället leva ett liv i sus och dus ihop med sina nyfunna b-kändis väninnor med champagne, galapremiärer och resor, flörta med nya män och förhoppningsvis hitta den stora kärleken, Mannen med stort M.
Äntligen skulle hon få leva livet fullt ut och förverkliga sig själv och slippa ekorrhjulet.
Men det nya livet motsvarade inte drömmarna, och den trygga famnen som hon alltid kunde luta sig bak mot oavsett hur tuff dagen än må varit, var nu för alltid borta.
As garv 😂 men ja det är väl moderna vita västerländska kvinnan i ett nötskal.
Senast redigerad av Tjackad-Tullare 2024-12-25 kl. 20:46.
BBC = Big Black Cock.
Linda Skugge som har en egen tråd här i kändisskvaller gick från feministikon och hyllad kulturpersonlighet till att spela in porrfilmer och starta onlyfanskonto.
Dom har spelat in porrfilm tillsammans.
Tack för att du tar dig tid att uppdatera mig.
Fy fan vad svinigt. En porrfilm man inte vill se.
Örk.
Hon är en ständigt kåt finska vad jag hört ifrån norrort. Var tydligen det som gjorde att hon och gubben inte kunde hålla ihop, och i brist på fadersfiguren i hemmet har hon sedan "lekt runt".
Vad menar hon nu, att det är någon sorts otur att hon känner sig slutkörd i livet? Alla förstår väl att det är personligheten i sig som lett till den här punkten!
Jasså det har du hört från norrort😂 dom skiljde sig långt efter att dom flyttade från Märsta. Och det krävs två för att dansa tango om jag säger så. Han har också en stor del med separationen att göra
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!