2024-12-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Svårt sia om, men jag han att kolla på gårdagens stream innan den togs bort och några märkliga saker skrevs i Chatten.

Så jag tror han bytt boende idag eller något annat har hänt så dom inte hinner streama idag.

Har du lust att berätta vad som skrevs i chatten?
Citera
2024-12-25, 22:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
De där tycker jag är väldigt svårt att förstå varför hon kontaktade just Jocke vid de tillfället, det måste ju ha varit för att hon är rädd för chrippa eller för att jävlas med honom.
Nej, det är för att Jocke hela tiden sökt kontakt med henne och säger att det är bättre att hon kontaktar honom. Det bli bättre för både henne och Chrippa bla bla bla.
Jocke har under en lång tid manipulerat henne. Nu inser hon förhoppningsvis att han bara står för skit och skiter i både henne och Chrippa.
Citera
2024-12-25, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Har du lust att berätta vad som skrevs i chatten?

Ja men nu är det så att det kanske inte är något alls, men i samband med att samtidigt se hur C reagerade så drar jag inga slutsater men teorier.

Ett användarnamn namn som inte brukar skriva Chatten skrev en spansk adress direkt efter skrev han gissa adressen.
Det såg ut som C blev nervös för ett kort ögonblick men samlade sig snabbt. Lite senare skrev samma namn. Det är luggens adress. Följt av ett hotell namn.

Tänkte bara om det var den riktiga adressen och dom flyttat idag, men jag vet inte.
Citera
2024-12-25, 22:45
Medlem
Helt övertygad om att rättegången med Chrippa kommer gå som planerat.. Enkelt att få en transport hem på Chrippa.. Sen kommer Chrippa gå direkt från dom till häktet sen transport till fängelse..

Hade han skött sig så hade det blivit en öppen klass 3, men nu bakade han kakan själv.. Resan utomlands blev en kostsam historia...

Chrippa kommer genom alla dumheter han gjort dömas hårdare, då han uppenbarligen tror han står över lagtexter....
Citera
2024-12-25, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Biljetterna har kommit ut med Linneas nummer.
Bokat i Linneas nummer.
Bokningen var i Linneas nummer.

Sen om Chrippa gjort det mot hennes vilja då är det ett brott.
Har Linnea godkänt så är det skyddande av brottsling.
Biljetterna finns tidigare i tråden.

Det är klart att det är hon som bokat resan. Jag förstår inte att det finns de som påstår annat.

Jag har svårt att se att hon blivit tvingad av Chrippa utan jag tror att hon faktiskt tyckte det var lite spännande. Vara lite busig så där.
Sen kanske det gick över när verkligheten inte stämmer överens med den påhittade verkligheten.
Citera
2024-12-25, 22:46
Medlem
Citat:
Ja men nu är det så att det kanske inte är något alls, men i samband med att samtidigt se hur C reagerade så drar jag inga slutsater men teorier.

Ett användarnamn namn som inte brukar skriva Chatten skrev en spansk adress direkt efter skrev han gissa adressen.
Det såg ut som C blev nervös för ett kort ögonblick men samlade sig snabbt. Lite senare skrev samma namn. Det är luggens adress. Följt av ett hotell namn.

Tänkte bara om det var den riktiga adressen och dom flyttat idag, men jag vet inte.

Det är ju faktiskt en rimlig teori.
Citera
2024-12-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Det är nog många här som inte tycker drevet var OK.
Men det är ju sällan det som diskuteras.
Det är Chrippas lögner som diskuteras och ifrågasätts.
Men dessa lögner tror du på och du erkänner aldrig att du hade fel om det.

Exakt. Det handlar om Chrippas lögner och hans sätt att se ner på folk. Han har själv bäddat för att bli ifrågasatt.

Det sk drevet är ju avhandlat och jag har inte sett någon som har skrivit eller sagt att det är ok.

Däremot ska det pressas fram åsikter om tex Jocke här i denna tråd vilket är helt fel tråd att avhandla det i.

Man får se genom medvetna manipulationer och bara strunta i det oavsett om det kommer från Chrippa eller någon i tråden. Det är bara kontraproduktivt för dom och leder inte till något, snarare tvärtom. Trovärdigheten blir ju noll. Jag menar verkligen noll.

Hur länge klarar sig Chrippa och Linnéa undan tro? Det är ju inte så att de inte lämnar spår efter sig.
Citera
2024-12-25, 23:34
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt. Det handlar om Chrippas lögner och hans sätt att se ner på folk. Han har själv bäddat för att bli ifrågasatt.

Det sk drevet är ju avhandlat och jag har inte sett någon som har skrivit eller sagt att det är ok.

Däremot ska det pressas fram åsikter om tex Jocke här i denna tråd vilket är helt fel tråd att avhandla det i.

Man får se genom medvetna manipulationer och bara strunta i det oavsett om det kommer från Chrippa eller någon i tråden. Det är bara kontraproduktivt för dom och leder inte till något, snarare tvärtom. Trovärdigheten blir ju noll. Jag menar verkligen noll.

Hur länge klarar sig Chrippa och Linnéa undan tro? Det är ju inte så att de inte lämnar spår efter sig.

Det är bara en tidsfråga innan dom tar Chrippa. Han klarar sig inte länge till.
Citera
2024-12-25, 23:39
Medlem
Citat:

Det kan ju vara så att han var på rätt adress, man kan ju inte veta, om det var så flyttar dom säkert idag.
Men ibland håller dom sig borta för att folk ska prata och fundera.

Vi får väl se vad som händer i dagarna.
Citera
2024-12-25, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Det är bara en tidsfråga innan dom tar Chrippa. Han klarar sig inte länge till.
Precis Chrippa går snart på transport hem till häktet, så att rättegången kan hållas. Var det på fredag rättegången skulle vara?

En synlig lallare som Chrippa, lägger åklagare & domstolen lite mer resurser på... Skulle se för illa ut om en jättebäbis som Chrippa skulle få härja fritt...

Inom max 20tim så är han gripen om han inte redan är det, gripanden sen direkt till flyget för transport.. Är nog troligtvis fler som får transporter hem till Sverige, men som inte har med Chrippa att göra...
Citera
2024-12-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag visste inte att enbart fattiga människor skulle få julklappar, jag trodde det var kopplat till julen och inte till inkomst?
Tror du verkligen chrippa var hos Linneas familj under julafton?
Om det stämmer att man ’skryter’ om hur mycket julklappar man fick, som 35 år, och för någon som allt verkar handla om pengar, ja då är det extra pinsamt.

Nej.
Citera
2024-12-26, 00:31
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Precis Chrippa går snart på transport hem till häktet, så att rättegången kan hållas. Var det på fredag rättegången skulle vara?

En synlig lallare som Chrippa, lägger åklagare & domstolen lite mer resurser på... Skulle se för illa ut om en jättebäbis som Chrippa skulle få härja fritt...

Inom max 20tim så är han gripen om han inte redan är det, gripanden sen direkt till flyget för transport.. Är nog troligtvis fler som får transporter hem till Sverige, men som inte har med Chrippa att göra...

Japp på fredag den 27/12 ska rättegången hållas. Frågan är inte om han blir gripen utan när och då ligger han inte steget före
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in