2024-12-25, 20:39
Medlem
Hur ofta brukar ni ha spontant sex, typ snabbis med er partner när ni egentligen tänkt göra nåt annat? Föredrar ofta att ha förspel och så innan och ha gott om tid på sig men idag hände det Min flickvän har kommit och bor hos mig några dagar nu och ikväll skulle hon gå ut med några tjejkompisar. När jag kom hem så hade hon precis fixat sig, sminkat sig mkt, fixat håret, tagit på parfym och en svart kort klänning, stay ups under och högklackade skor. Blev så tänd när jag såg henne att jag i princip kastade mig över henne, kysste henne överallt, hånglade, la ner henne i soffan, slet av henne trosorna och satte på henne med klänningen på och kom inom 5 minuter Just att det var spontant och kändes lite "förbjudet" gjorde det hela extra upphetsande.

Diskussionsunderlag: Gillar du spontant, snabbt sex? Kanske på oväntade platser och tillfällen? Eller vill du ha mer planerat och mer tid?
Senast redigerad av Casiopeia2.0 2024-12-25 kl. 20:52.
Citera
2024-12-25, 20:40
Medlem
2023-01-01s avatar
Minst en gång per dag. När hon slutar med spontant sex så ersätts hon.
Citera
2024-12-25, 20:41
Bannlyst
Wow fem minuter vad tror du din flickvän fick ut av det? Hon har nog trevligt utan dig inatt hahaha
Citera
2024-12-25, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-12-04
Wow fem minuter vad tror du din flickvän fick ut av det? Hon har nog trevligt utan dig inatt hahaha

Säg inte sådär hon är ute med sina kompisar nu
Citera
2024-12-25, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Säg inte sådär hon är ute med sina kompisar nu
Men exakt. Finns säkert någon annan som klarar jobbet du inte gjorde ikväll
Citera
2024-12-25, 20:47
Medlem
5 minuter tycker jag var snålt. Hon ska väl också ha det skönt under spontansex, inte bara du - isåfall kan du lika gärna vara utan.

När jag träffar min partner händer det i princip varje gång vi ses. Jag brukar börja massera honom och fråga om han kan klä av sig så jag kommer åt bättre, det blir alltid sex istället.
Citera
2024-12-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna
5 minuter tycker jag var snålt. Hon ska väl också ha det skönt under spontansex, inte bara du - isåfall kan du lika gärna vara utan.

När jag träffar min partner händer det i princip varje gång vi ses. Jag brukar börja massera honom och fråga om han kan klä av sig så jag kommer åt bättre, det blir alltid sex istället.

Brukar kunna hålla ut uppåt 10 minuter iaf i vanliga fall och ge henne extra omgångar sen också.. Men nu hade vi inte mkt tid helt enkelt och jag blev bara så kåt så jag var tvungen att ta henne
Citera
2024-12-25, 21:13
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Hur ofta brukar ni ha spontant sex, typ snabbis med er partner när ni egentligen tänkt göra nåt annat? Föredrar ofta att ha förspel och så innan och ha gott om tid på sig men idag hände det Min flickvän har kommit och bor hos mig några dagar nu och ikväll skulle hon gå ut med några tjejkompisar. När jag kom hem så hade hon precis fixat sig, sminkat sig mkt, fixat håret, tagit på parfym och en svart kort klänning, stay ups under och högklackade skor. Blev så tänd när jag såg henne att jag i princip kastade mig över henne, kysste henne överallt, hånglade, la ner henne i soffan, slet av henne trosorna och satte på henne med klänningen på och kom inom 5 minuter Just att det var spontant och kändes lite "förbjudet" gjorde det hela extra upphetsande.

Diskussionsunderlag: Gillar du spontant, snabbt sex? Kanske på oväntade platser och tillfällen? Eller vill du ha mer planerat och mer tid?
Det är väl självklart med naturligt och spontant sex? Förstår inte varför ens starta en frågetråd om det..... 🤔
Citera
2024-12-25, 21:16
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Brukar kunna hålla ut uppåt 10 minuter iaf i vanliga fall och ge henne extra omgångar sen också.. Men nu hade vi inte mkt tid helt enkelt och jag blev bara så kåt så jag var tvungen att ta henne

Har hon saggen rinnandes längs benen nu då?`
Citera
2024-12-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Har hon saggen rinnandes längs benen nu då?`

Vi använder kondom, hon vill inte ta piller
Citera
2024-12-26, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna

Uppenbart att du är nymfoman.
Citera
2024-12-26, 01:20
Avslutad
Citat:

Var det din 14 eller 16 åriga flickvän denna gången? Oavsett oroväckande för en 20+åring.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in