2024-12-25, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Förvånad att Linnea inte kastat Chrippa under bussen ännu. Varför stannar hon ens kvar hos luffaren? Danjal gick ju ut med 100 000 kr i belöning till den som får fast Chrippa. Hade varit komiskt om Linnea nappade på erbjudandet och såg till att Chrippa fick fira nyår på en madrass i häktet.

Ja, jag trodde nästan det skulle hända innan jul. Undrar om Danjal skulle ge henne pengarna då.
Citera
2024-12-25, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Krypto är inte enbart bitcoin finns hur många som helst, sa aldrig att bitcoin var olagligt inte ens nämnt bitcoin.
nä ok då men krypto är inte olagligt i sverige nöjd så?
Citera
2024-12-25, 13:52
Medlem
micke_mans avatar
Varför blev chrippa av med sin Twitch.Har också hört att man försöker få bort honom från kick också,Med att anmäla att han inte skattar för pengarna han tjänar och att han är efterlyst av polisen.
Citera
2024-12-25, 14:03
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Du älskar verkligen att vilseleda genom att fastna på ord? Här undvek du flertalet frågor genom den rutinen. 😂

Tillbaka till den röda tråden.

Vart kan man se Chrippa precisera vad han gjort fel genom detta?
Chrippa har ALDRIG specificerat något fel han gjort. Möjlighetvis då han sa att han kört 80km på 40 väg, vilket andra säger va 88 km/h..
Han är så full av skit....
Citera
2024-12-25, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Varför blev chrippa av med sin Twitch.Har också hört att man försöker få bort honom från kick också,Med att anmäla att han inte skattar för pengarna han tjänar och att han är efterlyst av polisen.

Han och luggen hade en sexfilm som spreds under en stream på twitch den delades runt i hans chatt. Dom pratade mycket om filmen och delades också via dm på Instagram.
Det var en film på rask & hans fru.
Detta är anmält och har inte blivit nedlagt, samt att chrippa spred bilder på Rask när han skickade en nakenbild på sig själv till någon tjej, detta utreds också.
Allt detta kommer det säkerligen väckas åtal om.
Citera
2024-12-25, 14:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Chrippa har ALDRIG specificerat något fel han gjort. Möjlighetvis då han sa att han kört 80km på 40 väg, vilket andra säger va 88 km/h..
Han är så full av skit....
Att säga att man kört 80 på en 40 väg är att specificera = ange något i detalj.
Citera
2024-12-25, 14:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Du älskar verkligen att vilseleda genom att fastna på ord? Här undvek du flertalet frågor genom den rutinen. 😂

Tillbaka till den röda tråden.

Vart kan man se Chrippa precisera vad han gjort fel genom detta?
Vad babblar du om?
Skall jag stå för dina fantasier?

Detta sa jag.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han gör ju det. Till skillnad från de andra så tar han också upp sina egna fel. Om du inte har hört det så har du nog inte lyssnat.
Citera
2024-12-25, 14:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Med andra ord du har inga länkar till där han preciserar vilka fel han gjort. Är det roligt att vara en pajas som likt Chrippa har NOLL trovärdighet och vräker ur sig saker helt utan att kunna bevisa saker och ting.
Kolla hans YouTube och streams - jag har redan sagt det.
Citera
2024-12-25, 14:15
Medlem
Rinnts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Var det imorgon åklagaren skulle väcka åtal? Blir knepigt att få ut FUP på röd dag.. ..eller?

Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nä den 27:e

"Det blir inget åtal, det är nedlagt"
Sa Chrippa på sin stream igår
Citera
2024-12-25, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinnt
"Det blir inget åtal, det är nedlagt"
Sa Chrippa på sin stream igår

Haha haha mannen som lever i en fantasivärld…. Hankar sig fram i livet och lever för dagen med minimala inkomster.

Tragiskt egentligen hur extremt lågbegåvad han måste vara
Citera
2024-12-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kolla hans YouTube och streams - jag har redan sagt det.

Detta. Du har inget att komma med, bara tomma ord som du hoppas vilseleda med, du vet att ingen kommer att hitta något, därför så är det en lätt taktik.
Citera
2024-12-25, 15:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Behöver man julklappar om man är så rik?
Jag visste inte att enbart fattiga människor skulle få julklappar, jag trodde det var kopplat till julen och inte till inkomst?
Tror du verkligen chrippa var hos Linneas familj under julafton?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in