2024-12-24, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Man blir ju nyfiken på var du växte upp😁 Vi hade tyvärr oxå såna morsor i utelivet o jag tyckte faktiskt det var tragiskt. Men visst hände det ett o annat som ingen hade en tanke på att anmäla. Nu som medelålders undrar man ju om dom går på sina barns kompisar?
Haha, någonstans inom Stockholms län…

Det är tragiskt men så länge som de går på 19-20-åringar och inte på minderåriga så tycker jag att man kan leva med det, även om jag tycker att det är betydligt äckligare om pappor går på döttrarnas kompisar. Kommer själv ihåg att man lärde sig helt enkelt att undvika vissa föräldrar.

Är själv medelålders och märker inte sånt än iaf men tror inte att beteendet har ändrats.
Citera
2024-12-24, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det är ju det unga kvinnor gör med män hela tiden eller vaknade du igår?
Nej, men jag tycker inte att två fel gör ett rätt.
Så alldeles oavsett om kvinnor gör detsamma, är det är detta helt sjukt.
Du kan alltså tycka att det är fel på båda håll, om jag har förklarat min ståndpunkt tillräckligt noga för dig?
Citera
2024-12-24, 17:55
Medlem
Kozooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Klart man har ångest om man haft sex m kompisens förälder. Å som förälder finns det inte i ordlistan att jag skulle ens tänkt tanken på ungarnas kompisar. Full el inte. Lite koll på gränserna får man ju ha

Du som är "BO"? Skulle aldrig falla mig in att ringa min morsa för att diskutera omdömeslöst fyllesex med en medelålders kvinna, wt beteende av en mansbebis som inte kan hantera sin alkohol. Att det är opassande håller jag definitivt med om.
Citera
2024-12-24, 18:06
Medlem
Kozooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Precis min tanke också, alla dessa sojapojkar!

När jag var ung så ville var och varannan morsa ligga med sönernas kompisar , söp man ihop med någons morsa och vaknade utan kallingar och minnesluckor så fick man fan skylla sig själv, det var ingen som hade sympati för en för att någons morsa hade sugit av en i fyllan! Kröka för fan inte med kompisarnas morsor!

Samma sak gällde det som nu, attack är bästa försvar, som när jag träffade en kompis på morgonen med ångest i blicken på väg hem efter en utekväll då han enligt egen utsago hade följt med hem med Jontes morsa från krogen och knullat henne i röven!

Man får stå sitt kast helt enkelt, har ett par ordentliga bergstroll på cv:t som jag knappast hade närmat mig under nyktra former men inte fan ringer jag min morsa dagen efter för att diskutera hurvida jag blivit utnyttjad för att jag har haft bristfälligt omdöme. Karln är en pajas och borde skämmas.
Citera
2024-12-24, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozooo
Man får stå sitt kast helt enkelt, har ett par ordentliga bergstroll på cv:t som jag knappast hade närmat mig under nyktra former men inte fan ringer jag min morsa dagen efter för att diskutera hurvida jag blivit utnyttjad för att jag har haft bristfälligt omdöme. Karln är en pajas och borde skämmas.
Ja, att ligga med en rugguggla så att man fick skämmas i veckor eller att ha ångest för att man har legat med men någons morsa, det var ju för helvete en vanlig uppväxt på 90-talet!

Jävla lipsill som anmäler morsan, vart är manligheten på väg?!
Citera
2024-12-24, 18:52
Avslutad
Läste FUPn förut idag, alltså mannen är ju ett mongo. Han verkade inte så bekymrad av att dom legat dagen efter, enligt printsen på deras konversation. Förmodligen har han även ett psykfall till mor som övertalade honom att anmäla när han bölade. En "mama's boy" som man säger, förmodligen ligger dom med varandra, kanske, och när han varit med en kvinna som inte föll mamma i smaken så fick han indragna matlådor och fick tvätta sina kalsonger själv den veckan.

Blir L fälld för detta kommer jag personligen starta en insamling till skadeståndet. Vet att MGM läser här så du kan vara lugn, vi pröjsar ditt skadestånd.

Jag säger inte att män inte kan bli våldtagna av kvinnor, men detta är inte ett sånt fall. Massa skattepengar som kunde gått till behövande barn i juletider ska alltså läggas på detta?
Senast redigerad av Tuppruskaren 2024-12-24 kl. 19:20.
Citera
2024-12-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Om mannen är över 14 år gammal och fått stånd av sig själv så är det ingen våldtäkt. Punkt.
Eftersom de benämner honom mannen, så lär det inte vara ett barn eller ens tonåring utan en vuxen.
Citera
2024-12-24, 19:45
Medlem
nickeh84s avatar
Det som är bra med detta är att kvinnor behandlas lika som män, som de ju själva vill. De vill ju ha jämställdhet? Om män åtalas för icke-våldtäkter så ska det väl vara samma för båda könen?
Citera
2024-12-24, 19:52
Medlem
Scott Danielss avatar
Det här kan väl inte vara på riktigt?! Herrejävlar vilket episkt nederlag för denne "man". Man tar sig för pannan hur efterblivet "han" beter sig. Ett simpelt fylleligg och dumfan, som alltså är 34 år, springer till mamsen och polisen och gråter ut för att han (för första gången?) fick en skön åktur. Den här stollen bör förslagsvis hålla sig hemma i källaren i föräldrahemmet i fortsättningen och som starkast dricka O'boy. Att han dessutom svarar "haha" i SMS:en tyder inte direkt på att han verkar särskilt uppriven.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Läste FUPn förut idag, alltså mannen är ju ett mongo. Han verkade inte så bekymrad av att dom legat dagen efter, enligt printsen på deras konversation. Förmodligen har han även ett psykfall till mor som övertalade honom att anmäla när han bölade. En "mama's boy" som man säger, förmodligen ligger dom med varandra, kanske, och när han varit med en kvinna som inte föll mamma i smaken så fick han indragna matlådor och fick tvätta sina kalsonger själv den veckan.

Blir L fälld för detta kommer jag personligen starta en insamling till skadeståndet. Vet att MGM läser här så du kan vara lugn, vi pröjsar ditt skadestånd.

Jag säger inte att män inte kan bli våldtagna av kvinnor, men detta är inte ett sånt fall. Massa skattepengar som kunde gått till behövande barn i juletider ska alltså läggas på detta?
Väl summerat!
Citera
2024-12-24, 20:09
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren

Yes! Är med på detta och kommer bidra. Denna Milf skall inte behöva lida för att en efterbliven sojapojke inte kan hantera sprit. Man skäms ju lite som man över det här, helvete.....var glad över den fitta ni kan få jävla sojisar! Finns alldeles för många torra kärringar där ute som bara är jobbiga och här kommer en av de fina flickorna och bjuder på godsaker så straffas hon på det här sättet. Du "brottsoffer" förstör för fan för oss alla.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-12-24 kl. 20:12.
Citera
2024-12-24, 20:30
Medlem
nickeh84s avatar
Finns det någon bild på kvinnan?
Citera
2024-12-24, 20:32
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Finns det någon bild på kvinnan?