2024-12-24, 18:38
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Jag hade faktiskt försökt säkerhetskopiera allt material jag haft på disken, sen formaterat om och börjat på nytt fresh och skippat allt detta med att försöka hitta vad problemet är.
Varför inte bara ta och uppdatera till windows 10, sen automatiskt uppdatera till 11?

Sen vet jag inte om det hjälper att uppdatera till windows 10.

Som jag skrev i tidigare inlägg så kan jag ju ladda ner videor från Youtube via både Vidjuice Unitube och Anyvid. Problemet där är bara att jag endast kan ladda ner några videor inom deras fria testperiod. Därefter måste man betala en månadsavgift.

Dessutom kunde jag ladda ner video via 4k Video Downloader för 2 veckor sedan men inte längre. Jag laddade ner flera videor från 4k Video Downloader men nu går det inte längre.
Citera
2024-12-24, 18:45
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Sen vet jag inte om det hjälper att uppdatera till windows 10.

Som jag skrev i tidigare inlägg så kan jag ju ladda ner videor från Youtube via både Vidjuice Unitube och Anyvid. Problemet där är bara att jag endast kan ladda ner några videor inom deras fria testperiod. Därefter måste man betala en månadsavgift.

Dessutom kunde jag ladda ner video via 4k Video Downloader för 2 veckor sedan men inte längre. Jag laddade ner flera videor från 4k Video Downloader men nu går det inte längre.

Nä okej det kanske inte är så enkelt, men kan du åtminstonde göra en printscreen och markera var själva problemet är så att man kan se vilket felmeddelande du får ifrån JDownloader 2 isåfall så kan man baklänges försöka att hjälpa dig.
Citera
2024-12-24, 19:01
Medlem
Citat:
Hur uppdater man till Windows 10?

Är inte riktigt insatt i just hur man uppdaterar, tror också det kostar pengar.
Jag har inte betalat för en Windowsinstallation sedan XP trots att jag byggt dussintals datorer själv utan förinstallerat OS.
Citera
2024-12-24, 19:03
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Nä okej det kanske inte är så enkelt, men kan du åtminstonde göra en printscreen och markera var själva problemet är så att man kan se vilket felmeddelande du får ifrån JDownloader 2 isåfall så kan man baklänges försöka att hjälpa dig.

Okej, gjorde nyss en skärmklipp.

Hur kan jag skicka filen här på FB? Jag har den sparad på min dator i Hämtade filer.
Citera
2024-12-24, 19:32
Medlem
Citat:
Okej, gjorde nyss en skärmklipp.

Hur kan jag skicka filen här på FB? Jag har den sparad på min dator i Hämtade filer.
https://delafil.se/
https://easyupload.io/
tex.
Citera
2024-12-24, 20:01
Medlem
Citat:
Hej!

Jag har 4K Video Downloader + installerat på min dator. Förra veckan laddade jag ner flera videor via appen, videor från Youtube. Men nu går det inte. När jag kopierar en länk från Youtube så kommer det fram ett meddelande om att "nedladdning misslyckats".

Kan någon hjälpa mig? Vill verkligen veta hur man löser detta då appen är väldigt användbar, man kan ladda ner 10 videor per dag och när det gick att ladda ner så var det okomplicerat.

Jag har ett program som heter AUDIALS där jag laddat ner filer från youtube. Men samma sak hände mig när det gäller youtube. Det går inte längre att ladda ner filer på samma sätt som tidigare. Nu måste jag spela in hela youtube-filmen och sedan spara den vilket tar längre tid, men det fungerar utan problem.
Förklaringen var att youtube stoppat möjligheten att att ladda ner filer enligt en dom i November.
Senast redigerad av kirespappapa 2024-12-24 kl. 20:08.
Citera
2024-12-24, 20:07
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Jag har ett program som heter AUDIALS där jag laddat ner filer från youtube. Men samma sak hände mig när det gäller youtube. Det går inte längre att ladda ner filer på samma sätt som tidigare. Nu måste jag spela in hela youtube-filmen och sedan spara den vilket tar längre tid.
Förklaringen var att youtube stoppat möjligheten att att ladda ner filer enligt en dom i November.

Om du kikar lite i tråden så ser du att flera, inkl mig själv, inte har några problem att ta ned något från YouTube. TS har det däremot.
Citera
2024-12-24, 20:10
Medlem
Jag har läst alla inlägg. Jag använder dock inte något gratisprogram.
Citera
2024-12-24, 20:12
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Jag har läst alla inlägg. Jag använder dock inte något gratisprogram.
Har köpt 4k Video Downloader + och det fungerar alldeles utmärkt.
Citera
2024-12-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrumunD
Har köpt 4k Video Downloader + och det fungerar alldeles utmärkt.

Vad kostar det ?
Citera
2024-12-24, 20:18
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Vad kostar det ?

Kommer faktiskt inte ihåg. Uppgraderade från en äldre version och fick det billigare då. Men ladda ner det och prova gratis. 10 videos per dag är begränsningen mot betalversionen.
Citera
2024-12-24, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrumunD
Kommer faktiskt inte ihåg. Uppgraderade från en äldre version och fick det billigare då. Men ladda ner det och prova gratis. 10 videos per dag är begränsningen mot betalversionen.

Jag har använt AUDIALS i flera år, det kostar ca 500 kr per år och funkar bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in