2024-12-24, 06:15
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Samma med Kazper Karlsson som varit "Batan klar" i nån månad.

Mycket torr silly än så länge och då menar jag inte bara för AIKs del.
Helt klart frustrerande, men som jag förstår det förhandlar Berntsen hårt vilket kanske inte nödvändigtvis behöver vara något dåligt. Jimi Nikko är väl också Batan-klar om jag inte har fel, och man har erbjudit seniorkontrakt till Pavey Jr, van der Laan, och Redkin. Personligen hoppas jag fortfarande på att vi lyckas smyga in Paulos för en rimlig summa nu när RoddBull valt att hålla i Touré.
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Talar dessa silly för 4-3-3?

---

Undrar om inte viktigaste Sillyn är Elisabet Vang och Morten Kalvenes är de viktigaste värvningarna. När köpte något lag ens ut en fystränare och assisterande så dyrt. Morten var i "snurren" för DiF, Häcken och Norrköping men hamnade som assisterande i AIK.
Ja, varför inte? Rätt namn i organisationen är ovärderligt när man nu satsar ungt. Det räcker att dessa lyckas få ut några enstaka procentenheter extra ur potentialen på spelarna för att det ska ge exponentiell avkastning både sportsligt och ekonomiskt.

Jag tror det blir 433
Citera
2024-12-24, 08:21
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Ja era egna supertalanger lämnar er för oss.
Nej, vi pratar om supertalanger på allra högsta nivån här.

Vidare blir det kul att se diskussionen när vi ser nettot på era spelarförsäljningar.

Är det 200 miljoner eller 200 Bajenmiljoner?
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ska ni istället värva Finlands Taha Ali nu?
Snarare Finlands Lucas Bergvall.
Citera
2024-12-24, 08:22
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Helt klart frustrerande, men som jag förstår det förhandlar Berntsen hårt vilket kanske inte nödvändigtvis behöver vara något dåligt. Jimi Nikko är väl också Batan-klar om jag inte har fel, och man har erbjudit seniorkontrakt till Pavey Jr, van der Laan, och Redkin. Personligen hoppas jag fortfarande på att vi lyckas smyga in Paulos för en rimlig summa nu när RoddBull valt att hålla i Touré.

Ja, varför inte? Rätt namn i organisationen är ovärderligt när man nu satsar ungt. Det räcker att dessa lyckas få ut några enstaka procentenheter extra ur potentialen på spelarna för att det ska ge exponentiell avkastning både sportsligt och ekonomiskt.

Jag tror det blir 433
Jag tror också det blir 433. Ni spelar i Europa och sneglar mot våra framgångar i Europa. Därför logiskt att försöka kopiera vårt framgångsrecept med just 433.
Citera
2024-12-24, 08:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Snarare Finlands Lucas Bergvall.

Vad rädd jag blir.
Citera
2024-12-24, 09:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Jag tror också det blir 433. Ni spelar i Europa och sneglar mot våra framgångar i Europa. Därför logiskt att försöka kopiera vårt framgångsrecept med just 433.
Ert unika framgångsrecept med att värva vår bittra andrahandssortering och simma på deras hat är dessvärre ingen modell vi kan kopiera. Inte heller kan vi skapa en motsvarighet eftersom allt ni spottar ut är odugligt skit.

God Jul ditt rövhål
Citera
2024-12-24, 17:59
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ert unika framgångsrecept med att värva vår bittra andrahandssortering och simma på deras hat är dessvärre ingen modell vi kan kopiera. Inte heller kan vi skapa en motsvarighet eftersom allt ni spottar ut är odugligt skit.

God Jul ditt rövhål
God Djul till dig och övriga på kansliet.
Citera
2024-12-24, 23:00
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
God Djul till dig och övriga på kansliet.

God Jul // DIF Växjö
Citera
2024-12-25, 14:29
Medlem
Valvantos avatar
Ingen Högmo till Häcken, istället Jens G.
Citera
2024-12-25, 14:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ingen Högmo till Häcken, istället Jens G.
Bra val ändå. Ett av mina 4 favoritval. Att vi slipper Poya är guld värt. Jens Gustafsson kommer definitivt vara rätt för att utveckla våra talanger.
Citera
2024-12-25, 15:40
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Bra val ändå. Ett av mina 4 favoritval. Att vi slipper Poya är guld värt. Jens Gustafsson kommer definitivt vara rätt för att utveckla våra talanger.
Otroligt trött värvning. En föredetting vars främsta merit är att toppa Allsvenskan första halvan av 2020.
Citera
2024-12-25, 15:43
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Hellre än Poya förstår jag men känns som ett trött val? Åtminstone inte lika trött som en viss finne.
Citera
2024-12-25, 15:49
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Otroligt trött värvning. En föredetting vars främsta merit är att toppa Allsvenskan första halvan av 2020.

Citat:
Hellre än Poya förstår jag men känns som ett trött val? Åtminstone inte lika trött som en viss finne.
Christer Mattiasson var mitt förstaval. Hade varit tryggt och spännande.

Högmo hade varit mitt andra val, känns tryggt.

Hamberg tredje val, hade varit spännande men osäker.

Jens G är hypersäkert. Och är mitt fjärdeval. Roligt också att vi landade Fjurgårdens drömnamn medan dom fick nöja sig med någon kass jävla finne.
Senast redigerad av trazkei 2024-12-25 kl. 15:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in