2024-12-23, 21:12
Bannlyst
Fint med symfoniker. Guldstjärna för det.
Citera
2024-12-23, 21:12
Medlem
Smygkollar på svt:s uppesittarkväll när familjen kollar bingo
Citera
2024-12-23, 21:13
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Tycker man flyttar det till Botkyrka nästa år och har bara svarta gäster. Snart samma känsla.

Det var väl att ta i. Alla som sitter där med Lotta hela kvällen är väl relativt svenska
Citera
2024-12-23, 21:16
Medlem
När ska skiten fungera? Har inte ens fått en rad rättad. Inget fungerar. Inte ens sidan.
Citera
2024-12-23, 21:16
Medlem
KAOS I SVERIGE – BINGOLOTTO-APPEN NERE I TVÅ TIMMAR!!

Två timmar. TVÅ. TIMMAR. Jag har suttit här som ett fån och stirrat på en trasig app medan mina drömmar om rikedom förtvinar. Hur ska jag nu bli miljonär? Ska jag börja jobba? Nej tack, jag spelar BingoLotto av en anledning.

Hela mitt liv är pausat. Jag hade planerat att köpa en villa i Marbella, boka lyxkryssningar, och starta en hobby som diamantodlare – men allt det här har BingoLotto förstört. På två timmar kunde jag ha vunnit både bil och kontantregn, men nu? Jag sitter här med absolut ingenting.

Vad gör BingoLotto åt det här? INGENTING. Loket borde stå på torget och be om ursäkt just nu! TVÅ timmar i tekniskt mörker är som två år i fängelse för en bingospelare. Ska vi verkligen acceptera detta? Nej. Jag kräver kompensation – minst tio frilottor, ett TV-framträdande och en egen bingokula i guld.

FIXA APPEN, annars slutar jag aldrig skriva arga inlägg. Ni har blivit varnade.
Citera
2024-12-23, 21:20
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyromanen523
KAOS I SVERIGE – BINGOLOTTO-APPEN NERE I TVÅ TIMMAR!!

Två timmar. TVÅ. TIMMAR. Jag har suttit här som ett fån och stirrat på en trasig app medan mina drömmar om rikedom förtvinar. Hur ska jag nu bli miljonär? Ska jag börja jobba? Nej tack, jag spelar BingoLotto av en anledning.

Hela mitt liv är pausat. Jag hade planerat att köpa en villa i Marbella, boka lyxkryssningar, och starta en hobby som diamantodlare – men allt det här har BingoLotto förstört. På två timmar kunde jag ha vunnit både bil och kontantregn, men nu? Jag sitter här med absolut ingenting.

Vad gör BingoLotto åt det här? INGENTING. Loket borde stå på torget och be om ursäkt just nu! TVÅ timmar i tekniskt mörker är som två år i fängelse för en bingospelare. Ska vi verkligen acceptera detta? Nej. Jag kräver kompensation – minst tio frilottor, ett TV-framträdande och en egen bingokula i guld.

FIXA APPEN, annars slutar jag aldrig skriva arga inlägg. Ni har blivit varnade.

Vad är det för slags människor(?) som spelar bingolotto digitalt när man kan undvika trubbel med ett analogt genomförande.
Citera
2024-12-23, 21:21
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Skönt med en fysisk lott, kammade hem storvinsten i första bingon i form av en ny lott till våren.
Citera
2024-12-23, 21:22
Medlem
MrSwaggers avatar
Klart man sitter med en fysisk lott med dutt penna. Fan va tråkigt det låter att sitta med mobilen så jävla rätt åt er att skiten inte funkar. 🥰🥳
Citera
2024-12-23, 21:23
Medlem
3ansbingo: 51, 03, 37, 58, 20, 02, 17, 59, 69, 32, 29, 73, 70, 35, 61, 22, 52, 62, 45, 68, 39, 01, 65
Citera
2024-12-23, 21:23
Medlem
MrSwaggers avatar
Nä nu ger jag upp me att dra i snoppen blir fan sprut nu till da Silva. 🥳
Citera
2024-12-23, 21:24
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Det var väl att ta i. Alla som sitter där med Lotta hela kvällen är väl relativt svenska

Att man är nöjd med det säger allt
Citera
2024-12-23, 21:26
Medlem
Nu får de jävlar ge pengarna tillbaka med skadestånd. Vilken skitsida de har. Har inte sett en rad dras på min lott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in