2025-01-14, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Det är känt, enligt ryktena, att den är stor. Vet dock inte varifrån ryktena om detta kommer. Om det är från tjejerna eller honom själv.

Tja, nu har han det på print också. Får väl beundrarinnor runt om i landet.
Citera
2025-01-14, 18:27
Medlem
Majsmannen2s avatar
våldtäkt av sin sons kompis – på hans födelsedag.

Undrar hur långt tillbaka i tiden dom varit vänner med varandra, hennes son och BO, enligt detta brottsmål.

Om hon under en längre tid haft honom under span.

Lite konstigt om dom varit bekanta med varandra under lång tid och detta var första gången nånting hände mellan dom.

Men visst, nångång blir ju alltid den första gången.
Citera
2025-01-14, 18:30
Medlem
tzjs avatar
Jag googlade på kvinnans namn som framgick i FUP. Är det den blonda damen som dyker upp i flera resultat om man väljer bilder?

Hua
Citera
2025-01-14, 18:32
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Tja, nu har han det på print också. Får väl beundrarinnor runt om i landet.

Kommer bli både skönt och spännande för det framtida kvinnorna som väljer hans karusell i fortsättningen.

Får knutbypastorn beundrare borde ju även denna kunna få, fast kanske inte slår lika högt att vara ett offer.
Citera
2025-01-14, 18:48
Medlem
Helt otroligt vilket konsekvenstänk folk har nu förtiden.
Har bara skummat genom FUPen ännu men låter som ett vanligt misslyckat fylleligg mer eller mindre
Och verkar även finnas viss påverkan från vän/vänner till "offret" att han ska anmäla

Man kanske inte ska inte såna stora mängder alkohol om man inte kan hantera det. Visst gör man misstag men då kan det bli konsekvenser. Han kunde vägrat ta emot alkoholen han blev bjuden på. Och om han kände sig antastad på puben de var kunde han påkallat hjälp där istället för att ta emot det som "antastaren" bjöd på.

Sen kan det mycket möjligt gått till så som GM säger. Har själv både haft sex och gjort mycket annat som jag inte har inte minne av när jag varit kraftigt berusad.

Kan ju inte skylla på att jag var full och minns inget så inget är mitt fel, det är bara patetiskt.
Han kan ju inte redogöra för vad som hänt eller vad han gjort.
En otroligt korkad lagstiftning, som i princip ger "offret" total ansvarsfrihet för sitt eget handlande.
Citera
2025-01-14, 19:11
Medlem
Majsmannen2s avatar
Sen tänker jag också om det är så som det sägs, att han själv lever ett liv med ganska mycket alkohol och fest, då är man väl inte helt främmande för att lite underliga saker kan komma att inträffa. Det hör väl lite till den livsstilen.
Man grymtar i någon dag men sen får det vara bra med det och man vänder blad.

Han kunde ju ha somnat ute i diket på vägen hem, men istället fick han en avsugning och sin egen kudde.
Citera
2025-01-14, 19:29
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
**** har berättat om händelsen för sin mamma, sin bror, och några fler vänner.
uppger att han inte känner sig rädd eller hotad efter händelsen utan bara ledsen.
uppger att speciellt vännen M* kan berätta om vilket tillstånd **** var i och
hur han kom till sin lägenhet.

Ledsen med erektion och sannolikt krusig i håret drar han Linda över sig och ger upp.
Då rider hon natten in som det inte fanns någon morgon dag..
Citera
2025-01-14, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Sen tänker jag också om det är så som det sägs, att han själv lever ett liv med ganska mycket alkohol och fest, då är man väl inte helt främmande för att lite underliga saker kan komma att inträffa. Det hör väl lite till den livsstilen.
Man grymtar i någon dag men sen får det vara bra med det och man vänder blad.

Han kunde ju ha somnat ute i diket på vägen hem, men istället fick han en avsugning och sin egen kudde.

Jo precis tänker så också. När man var ung hände det också en hel del. Man har vaknat upp med någon tjej och man vet inte om det förekommit sex och om det hade gjort det så kan jag inte kunnat avgöra vem som tog initiativ, men eftersom det hänt så har jag väl varit med på det. Bara korkat med någon form av lagstadgad "ångerrätt".
När det varit fester och det funnits "vittnen" har det ju hänt att man hånglat med tjejer och annat som man inte minns dagen efter och som man fått höra efteråt och som man kanske ångrat eller inte gjort i nyktert tillstånd. Men det är ju inget att pipa om i efterhand.

Så småningom mognade man antagligen till och insåg att det inte var så klokt att inta så mycket alkohol så man hamnade i såna situationer.

Har som sagt bara skummat genom FUPen men låter ju som att den där tjejkompisen till "offret" redan bestämt sig att det skulle röra sig om våldtäkt innan det ens hänt. Hon har sen försökt kontakta "offret" och sedan haft kontakt dagen efter.
Tycker det är ofta det figurerar tjejkompisar i såna här fall oavsett om offret är tjej eller kille. Bara en reflektion.
Citera
2025-01-14, 20:08
Medlem
larsen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Jag googlade på kvinnans namn som framgick i FUP. Är det den blonda damen som dyker upp i flera resultat om man väljer bilder?

Hua

Nej jag tror inte att det är hon. Hon du tänker på verkar bo i Göteborg. Dock dyker det upp en annan med samma namn i en artikel från aftonbladet som ör bosatt i Flen.
Citera
2025-01-14, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsen1
Nej jag tror inte att det är hon. Hon du tänker på verkar bo i Göteborg. Dock dyker det upp en annan med samma namn i en artikel från aftonbladet som ör bosatt i Flen.

Om det nu är samma person som på bilden i tidningen så ser hon väl ut som vilken 'morsa' som helst. Brunaktigt halvlångt hår i svans, glasögon, ser vänlig ut.
Citera
2025-01-14, 21:24
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Om det nu är samma person som på bilden i tidningen så ser hon väl ut som vilken 'morsa' som helst. Brunaktigt halvlångt hår i svans, glasögon, ser vänlig ut.
Ganska tråkigt med tanke på att hon har varit med i Aftonbladet.. med en mycket svår situation.

Så låt oss hoppas hon hittar ett gubb-skaft snarast som har pengar..
Citera
2025-01-14, 22:44
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turck
Jo precis tänker så också. När man var ung hände det också en hel del. Man har vaknat upp med någon tjej och man vet inte om det förekommit sex och om det hade gjort det så kan jag inte kunnat avgöra vem som tog initiativ, men eftersom det hänt så har jag väl varit med på det.

Bara korkat med någon form av lagstadgad "ångerrätt".

Hög igenkänningsfaktor.

Skumt med lagen att du inte kan ge samtycke efter en viss typ av berusningsgrad.

Ställer ju människor i ett typ av chicken race dagen efter, försten till att anmäla slipper förödmjukelsen att bli anklagad för våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in