Citat:
Ursprungligen postat av
Majsmannen2
Sen tänker jag också om det är så som det sägs, att han själv lever ett liv med ganska mycket alkohol och fest, då är man väl inte helt främmande för att lite underliga saker kan komma att inträffa. Det hör väl lite till den livsstilen.
Man grymtar i någon dag men sen får det vara bra med det och man vänder blad.
Han kunde ju ha somnat ute i diket på vägen hem, men istället fick han en avsugning och sin egen kudde.
Jo precis tänker så också. När man var ung hände det också en hel del. Man har vaknat upp med någon tjej och man vet inte om det förekommit sex och om det hade gjort det så kan jag inte kunnat avgöra vem som tog initiativ, men eftersom det hänt så har jag väl varit med på det. Bara korkat med någon form av lagstadgad "ångerrätt".
När det varit fester och det funnits "vittnen" har det ju hänt att man hånglat med tjejer och annat som man inte minns dagen efter och som man fått höra efteråt och som man kanske ångrat eller inte gjort i nyktert tillstånd. Men det är ju inget att pipa om i efterhand.
Så småningom mognade man antagligen till och insåg att det inte var så klokt att inta så mycket alkohol så man hamnade i såna situationer.
Har som sagt bara skummat genom FUPen men låter ju som att den där tjejkompisen till "offret" redan bestämt sig att det skulle röra sig om våldtäkt innan det ens hänt. Hon har sen försökt kontakta "offret" och sedan haft kontakt dagen efter.
Tycker det är ofta det figurerar tjejkompisar i såna här fall oavsett om offret är tjej eller kille. Bara en reflektion.