Citat:
Ursprungligen postat av
nikson
Det betyder inte att man behöver pissa på honom för det. Alkoholism är en sjukdom. Jag skulle inte pissa på dig om du hade Hemorrojder.
Jag ger dig bara fakta! Dessutom så är Herr Bergmark rätt bra på att pissa på alla andra! Ja Alkoholism är en sjukdom och jag erbjudit mig hjälpa honom förut, tänker jag inte göra det längre, för han har gått för långt! Och ja jag har träffat honom privat.
Han är en antisemit, umgås med neo-nassar, förintelse förnekare, säger att bögar och flator styr världen, sedan att man har stora skulder till samhället, skiter i betala skatter, böter, räkningar och samtidigt skryter om att man har stora tillgångar i guld så skall man ha skit! Och dessutom att sitta gnälla på att man inte får någon hjälp! Samtidigt som man undviker all kontakt och kommunikation med myndigheterna/banker mm?!?!
Herr Bergmark gör inget annat än klanka ner på Sverige som land och oftast utan grund eller uttalar sig och ger "fakta" som är ljusår ifrån verkligheten. Covid, Sveriges försvar, Nato, Estonia etc.
Han påstår sig "granska" politiker, men läser bara innantill olika "alternativ media". Eftersom han är en politiker så granskar vi honom! Vi utnyttjar vår rätt att yttra oss som han inte vill att vi skall kunna använda oss av, för han blockar all kritik och är emot yttrandefrihet!
Ta och läs tråden!
Så en liten fråga fråga; Varför försvar du honom?