2024-12-20, 10:10
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Du kan väl inte ta bort det jag skriver!
Kamma till dig för fan.😂
Joo det är såå synd om Håkan Bergmark som kör bil på fyllan..snyft snyft

Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
HB värnar inte folket utan sin egen plånbok för att kunna dämpa sitt alkoholsug! Han skiter i folket, han är inte för yttrandefrihet för han tolererar ingen kritik emot honom själv utan blockar allt, han är en antisemit, han driver en kil mellan folket och politikerna genom att ljuga om t.ex om detta med nödgravar, finns inga skyddsrum där han bor (finns ca 20 tal inom 100 m där han bor) för att sedan gnälla om att det inte finns något civilförsvar, han hyllar Putin och Ryssland mm. Han är en vatnik i mina ögon och därmed en landsförrädare!

Sedan att har byggt sin "framgång" på lögner om Estoniakatastrofen gör inte saken bättre - Framgång via 852 döda människor.

Komisk figur? Snarare tragisk! Och risken är att han kommer att ha ihjäl någon i fyllan och villan! Antingen genom att någon säger fel sak när HB är i ruset, har hänt förut och han är dömd för misshandel och inte att förglömma kört runt rattfull samt även sjöfylleri! Gud förbjude att det sker, både för andras och HBs egen skull!

Missade det, om han kör påverkad utgör han en risk för folk och det är inte under några omständigheter acceptabelt utan då måste han straffas.
Citera
2024-12-20, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Missade det, om han kör påverkad utgör han en risk för folk och det är inte under några omständigheter acceptabelt utan då måste han straffas.

Missade du raderade det ju första gången!
Straffas hjälper ju inte han kör ändå dessutom när han inte ens hade körkort.
Men synd om han är det tydligen.
Han har ju massor av guld enligt sig själv iaf.
Så han klarar sig väl bra.
Bara åka till Ryssland kan han fylleköra hela tiden.
Senast redigerad av Koktiskit 2024-12-20 kl. 12:48.
Citera
2024-12-20, 17:54
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Missade du raderade det ju första gången!
Straffas hjälper ju inte han kör ändå dessutom när han inte ens hade körkort.
Men synd om han är det tydligen.
Han har ju massor av guld enligt sig själv iaf.
Så han klarar sig väl bra.
Bara åka till Ryssland kan han fylleköra hela tiden.
Han har arbetat i USA.
Citera
2024-12-20, 18:11
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Han har arbetat i USA.

Och?? På ett lågpris varuhus??? Vad har det med saken att göra??

En gång ett svin! Alltid ett svin! Gud förlåter! Jag gör det inte!!
Citera
2024-12-20, 20:01
Medlem
Citat:
Han har arbetat i USA.

Vad har det med saken att göra?
Sluta trolla.
Citera
2024-12-21, 20:20
Medlem
Håkan pratade om att han har mängder av likadana tröjor och skröt över att han bytt tröja.
Iför något tag sedan.
Jag har åxå flera likartade tröjor.
Men en sak har jag aldrig lyckats med som HB kan göra!
Att få exakt samma smuts fläckar att sitta på den tröjan jag byter till.😂
Citera
2024-12-21, 20:31
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Varför skulle FM ingripa mot HB?
Han är ju ingen Officer har alldrig gjort några hemliga operationer.
Mytomani är ju bara ett symptom på annan sjukdom.
Är väl snarare tvångsvård som skulle vara aktuellt eller dylikt.?

Kan inte säga att jag blir arg på Nollan Håkan mer än att han inte ska köra bil.
Tveksamt om han har körkort?
Han har hur som helst kört utan.
Bara bagateller att inte vilja ha en påverkat fullo på vägarna?
Läs vad jag svarade på.

Jag såg, apropå bilkörning, att han har två bilar registrerade på sig nu. Det skulle inte förvåna mig om Peugeoten har brutit ihop efter ca 20 år och att han köpt en till bil, samtidigt som den förra står felparkerad och tickar böter fortlöpande. Kronofogden lär bli varse.
Citera
2024-12-22, 07:43
Medlem
Swishhoran sitter som vanligt och ljuger likt det mytomanmongo han är 😀
Alltså, vem är mongot att klanka ner på folk och säga
Det är VI som betalar med våra SKATTEPENGAR 🙃
KARLN/Mytomanmongot har ju inte bidragit till samhället någonsin
Han berättar förvisso då och då om de 440 000 000 miljoner kronor han betalt i is men vi vet ju alla sanningen bakom det
Fyllehåkan hänger på låset varje månad då socialtjänsten betalar ut ersättning.
Citera
2024-12-22, 08:22
Medlem
Oldgs avatar
br

Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Den här gruppen pekar på vad jag hatade i skolan. Pennalism. Hur ser er egen vandel ut om man skulle skärskåda den? Så klart, det får vi aldrig reda på. Ni gör inget avtryck och ni levererar ingenting. Det enda ni i bästa fall lyckas med som tuffa "framför skärmen poliser" och tangentryttare är att pissa på folk som i någon mån bidrar med någonting. Mina tankar går oavkortat till era föräldrar.

Pennalism är ett begrepp för kamratförtryck! I denna tråd är det ingen som är kamrat med Bergmark och jag vill inte vara "kamrat" med honom heller! Bergmark har SJÄLV satt sig i denna sits genom att oförblommerat ljuga om sina bravader. Att ljuga ihop historier omkring Estoniakatastrofen och hur tuff han är som varit i det militära.......

Jag upprepar det jag har skrivit tidigare! Tjänar man pengar på 852 lik så förtjänar man SKIT och skall skit ha! Sedan sitta att skryta om att man är full och kör bil......¨

Gud förlåter! Jag gör det inte!

En liten sammanställning av HB "Bravader" och den är inte fullständig! (FB) Håkan Bergmark
Senast redigerad av Oldg 2024-12-22 kl. 08:26.
Citera
2024-12-22, 10:42
Medlem
Citat:
Pennalism är ett begrepp för kamratförtryck! I denna tråd är det ingen som är kamrat med Bergmark och jag vill inte vara "kamrat" med honom heller! Bergmark har SJÄLV satt sig i denna sits genom att oförblommerat ljuga om sina bravader. Att ljuga ihop historier omkring Estoniakatastrofen och hur tuff han är som varit i det militära.......

Jag upprepar det jag har skrivit tidigare! Tjänar man pengar på 852 lik så förtjänar man SKIT och skall skit ha! Sedan sitta att skryta om att man är full och kör bil......¨

Gud förlåter! Jag gör det inte!

En liten sammanställning av HB "Bravader" och den är inte fullständig! (FB) Håkan Bergmark
Jag måste ha missat biten: "Sedan sitta att skryta om att man är full och kör bil......"
Citera
2024-12-22, 11:02
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Jag måste ha missat biten: "Sedan sitta att skryta om att man är full och kör bil......"

Om du inte visste så har han har flera stycken tredskodomar emot sig, förekommer under minst nio-tio stycken avsnitt i belastningsregistret, främst avseende trafikonykterhetsbrott, grovt sjöfylleri, dömd för misshandel efter ett krogbråk samt har polisanmälts för olaga hot och föregivande av allmän ställning. Senast kända rattfyllan ägde rum på Gotland 2022.
Senast redigerad av Oldg 2024-12-22 kl. 11:11.
Citera
2024-12-22, 16:21
Medlem
Citat:
Om du inte visste så har han har flera stycken tredskodomar emot sig, förekommer under minst nio-tio stycken avsnitt i belastningsregistret, främst avseende trafikonykterhetsbrott, grovt sjöfylleri, dömd för misshandel efter ett krogbråk samt har polisanmälts för olaga hot och föregivande av allmän ställning. Senast kända rattfyllan ägde rum på Gotland 2022.
Det betyder inte att man behöver pissa på honom för det. Alkoholism är en sjukdom. Jag skulle inte pissa på dig om du hade Hemorrojder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in