2024-06-02, 13:26
  #6049
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
är linda en rysk spion?

Jag förutsätter att SÄPO har full koll på denna dam vid det här laget, jag har inget vidare förtroende för svensk polis, och där inräknar jag bögarna på SÄPO. Men inte ens de kan vara så inkompetenta att de inte förstår att det här är en farlig fitta att ha att göra med.

MEN Å ANDRA SIDAN så....ÖB knullar ju glatt på.....och han borde ju också ha förstånd att undvika den här sortens kvinnor....så helt otroligt vore det ju ändå inte.


Jag gissar på nej dock...hon är nog bara ett ovanligt framgångsrikt luder.
Citera
2024-06-02, 14:32
  #6050
Avslutad
Linda är utseendemässigt var medeåldersmans våta dröm.
Citera
2024-09-29, 12:34
  #6051
Medlem
Nu vet jag vad Linda H Staaf gör - hon är Sverigechef för Europol.

Låter för mig som ett Lyfftt o Befordran - vad tycker Ni andra - Upp- eller Nedköp?

Som jag påstått tidigare - Linda har varit i god tro då allt hon gjort sanktionerats av
högsta polisledning - befordran - retroaktiva löneökningar - vapentillstånd mm.

O hon har hela tiden haft en fast anställning inom polisen - först låg sen högre o
sen ännu högre som polisintendent - är sen sista jobbet förordnat med fullmakt
kan endast domstol (o ev eller efter rekommendation av statens ansvarsnämnd)
sparka henne.

Statens Ansvarsnämnd är en underavdelning till Svea Hovrätt

Slutsatser - Mats Dopping - Lindas välgörare o tjejplågare, död som en spik.
Linda Klättermus - lever väl med hög lön o hög befattning o har klättrat vidare
uppåt - var skall denna kvinna sluta
__________________
Senast redigerad av SC430 2024-09-29 kl. 12:38.
Citera
2024-10-02, 19:05
  #6052
Medlem
Den här kvinnan har sugit och legat sig till toppjobb och gått via män som varit och är chefer. Ett luder på sitt sätt. Nu är hon sliten och frånsprungen av yngre och snygga kvinnor inom polisen. Förlovad med fd ÖB. När Mats L sköt sig i huvudet så hade linda gått vidare för länge sedan. Jag har större förtroende för en lyxescort än linda. Men Annika strandhäll tycker att Linda staaf är framtidens kvinna,som unga kvinnor ska se upp till. Se och lära tjejer!
Citera
2024-10-02, 20:52
  #6053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Den här kvinnan har sugit och legat sig till toppjobb och gått via män som varit och är chefer. Ett luder på sitt sätt. Nu är hon sliten och frånsprungen av yngre och snygga kvinnor inom polisen. Förlovad med fd ÖB. När Mats L sköt sig i huvudet så hade linda gått vidare för länge sedan. Jag har större förtroende för en lyxescort än linda. Men Annika strandhäll tycker att Linda staaf är framtidens kvinna,som unga kvinnor ska se upp till. Se och lära tjejer!

Rättelse: han sköt sig inte. De hade tagit ifrån honom tjänstevapnet ca 2 månader tidigare. Han valde ett annat sätt.
Citera
2024-10-02, 21:02
  #6054
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Linda är utseendemässigt var medeåldersmans våta dröm.
Hon var onekligen rätt söt men åren har gått. Hon är rätt gammal och rynkig. Sedan är hon fortfarande smal, men det är inte odelat positivt eftersom åldrande kvinnor som fortsätter vara smala ofta blir beniga när muskelmassan minskar. Det är inte många kukar som styvnar när en benig femtioåring kastar polisuniformen.

Men för femton år sedan skulle klättermusen gärna fått klättra på min ställning. Idag? Not so much.
Citera
2024-10-03, 04:16
  #6055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Den här kvinnan har sugit och legat sig till toppjobb och gått via män som varit och är chefer. Ett luder på sitt sätt. Nu är hon sliten och frånsprungen av yngre och snygga kvinnor inom polisen. Förlovad med fd ÖB. När Mats L sköt sig i huvudet så hade linda gått vidare för länge sedan. Jag har större förtroende för en lyxescort än linda. Men Annika strandhäll tycker att Linda staaf är framtidens kvinna,som unga kvinnor ska se upp till. Se och lära tjejer!
Har Strandhäll verkligen berömt Linda S.
Citera
2024-11-10, 11:51
  #6056
Medlem
Konstigt att det varit så tyst utåt om detta - endast omnämnt i expressen:

Linda H Staaf, nationell Europolchef

– Det är tack vare ett mycket gott samarbete mellan myndigheter i Sverige, Danmark och Spanien
som gripandet har kunnat ske, säger Linda H Staaf, nationell Europolchef, i ett uttalande.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...na-i-alicante/

En befordran av rang - ett LYFFTT men ändå så TYZZT

Kan någon förklara - hela hennes jobb blev ju ifrågasatt - hon fick inte utlovat jobb på Justitiedepartementet men hon fick detta toppjobb
Citera
2024-11-10, 22:07
  #6057
Medlem
Lite meer kuuul hennes exman Jan Staaf var med i veckans brott var väl om dna-köret på linköpingsknivmördaren - kaxig jag-stark person likt Mats Dopping o som inte heller i likhet
med många andra poliser klarar av sin egen familjesituation o förvandlas till ensamma bitterballar
o postgiropapz
Citera
2024-11-10, 22:30
  #6058
Moderator
Dr Kings avatar
En rejäl spark snett uppåt verkar det ha blivit för Linda. Man undrar ju hur detta har gått till
Citera
2024-12-23, 13:47
  #6059
Medlem
SistaVettens avatar
Hon blir chef för Finansiellt underrättelsecentrum nu.

"Regeringen har nu gett Polismyndigheten det formella uppdraget att inrätta ett finansiellt underrättelsecentrum. Som FinansWatch tidigare har berättat är det tänkt att ledas av Linda Staaf. "
https://finanswatch.se/news/bank/article17761527.ece (tyvärr bakom paywall)
23 december 2024
Citera
2024-12-23, 13:54
  #6060
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
En rejäl spark snett uppåt verkar det ha blivit för Linda. Man undrar ju hur detta har gått till

Haha, jag försutspår att denna kukklättrare snart dumpar fd-ÖB och hittar någon höjdare på kontinenten istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in