Konstigt att det varit så tyst utåt om detta - endast omnämnt i expressen:
Linda H Staaf, nationell Europolchef
– Det är tack vare ett mycket gott samarbete mellan myndigheter i Sverige, Danmark och Spanien
som gripandet har kunnat ske, säger Linda H Staaf, nationell Europolchef, i ett uttalande.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...na-i-alicante/
En befordran av rang - ett LYFFTT men ändå så TYZZT
Kan någon förklara - hela hennes jobb blev ju ifrågasatt - hon fick inte utlovat jobb på Justitiedepartementet men hon fick detta toppjobb