2024-12-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Denna generationen tycker alltså det är motiverat att skicka en medelålders kvinna i fängelse för ett klassiskt fylleknull?
Är hela bunten (generationen) psykopater? Förutom att de har ett stort hygienproblem?
Tramsandet når nya höjder varje dag med denna sjuka generation.

Det är ju det unga kvinnor gör med män hela tiden eller vaknade du igår?
Citera
2024-12-23, 11:26
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Nej finns flera fall där män dömts när kvinnan ångrar sig. Sen är det ju helt omöjligt att bevisa vad som hänt innanför stängda dörrar och folk blir dömda till flera års fängelse bara för att någon låter trovärdig.

Egentligen förstår jag inte ens vad meningen är med att ha rättegång vid dessa fall eftersom det ändå inte krävs någon bevisning för att döma folk.

Det är bedrövligt. Men i det här fallet så kan inte killen påstå att han inte ville, på grund av minnesluckorna. Om kvinnan hade svarat honom, lugn det hände inget..då hade han aldrig kunnat anmäla henne. Även då hade han tvingats tro på henne.
Citera
2024-12-23, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyPriest
Men enligt ratsit så finns det bara 1 person med det namnet som bor på den orten, men hon är typ 75 år. Säker på att det är rätt person ens?
Hundarna är döda sen många år...kortet är taget av min mamma tror jag...sluta övertolka
Citera
2024-12-23, 11:31
Medlem
En öppet homosexuell kille som blir utnyttjad av en milf…
Citera
2024-12-23, 11:33
Medlem
CrazyPriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Hundarna är döda sen många år...kortet är taget av min mamma tror jag...sluta övertolka

jag är mer intresserad att det är rätt kvinna eller vem kvinnan är, snarare än hundarna! Vad har jag övertolkat?
Citera
2024-12-23, 11:33
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det är bedrövligt. Men i det här fallet så kan inte killen påstå att han inte ville, på grund av minnesluckorna. Om kvinnan hade svarat honom, lugn det hände inget..då hade han aldrig kunnat anmäla henne. Även då hade han tvingats tro på henne.

Fast enligt lagen spelar det ingen roll om han ville eller inte eftersom att han var full och i en "utsatt position" eller något liknande trams. Att båda varit fulla verkar inte spela någon roll.
Citera
2024-12-23, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
34 jävla år var fjollan! 34 år!
Det är ju DEFINITIVT något fel på den här mannen. Jag trodde först det handlade om en ung man i tidig 20 års åldern eller kanske tillomed i slutet på tonåren med kraftiga homosexuella och miljöpartistiska tendenser liksom som hade flippat över att ha fått fitta i villan och fyllan. Men han är 34 ÅR!

Var det första gången han fick ta en fylla för mamma måntro? Är han efterbliven och har hållits hemma?
Den här stackars milfen har inget att skämmas över.
Blir seriöst förbannad över den här fjollan, är man så här jävla kass skall man överhuvudtaget inte dricka alkohol. Han skall hålla sig hemma hos mamma eller sin personliga assistent och dricka chokladmjölk så alla fina kåta milfs kan erbjuda sköna stunder på fyllan utan risk för polisiära insatser bara för en efterbliven bög inte kan hantera att en flicka rör pillesnoppen.

Exakt mina tankar!
Citera
2024-12-23, 11:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det betyder ju inte att det inte hade hänt eller att han samtyckte/ville.
Citera
2024-12-23, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyPriest
jag är mer intresserad att det är rätt kvinna eller vem kvinnan är, snarare än hundarna! Vad har jag övertolkat?
Hur bilden är tagen är väl rätt orelevant
Citera
2024-12-23, 11:39
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det låter som... jo, det brukar låta så om man frågar den som utnyttjar den utslagne.
Uppenbarligen har han ju inte varit i stånd att samtycka, hon vittnar ju själv om att hon fyllde honom med "en grogg för mycket".

Hans uppfattning är att han inte var med på det. Det är den som styr när han gör anmälan - inte din och inte hennes.
Åklagaren tycks dela hans uppfattning efter att utredningen är klar eftersom det gått vidare till åtal.

Det är den här killens sanning. Hur lyckas du missa det.
En förövare kan inte bestämma vad offret gillade eller ville. I det här läget är hon förövare och han offer; han har uppenbarligen varit så kraftigt berusad att han saknat förmågan att ge samtycke - och hon har utnyttjat det. Precis som när en man våldtar en kvinna under liknande omständigheter.

Nu får vi se om domstolen kommer att göra samma bedömning som om offret hade varit en kvinna och förövaren man - för en man hade sannolikt åkt på detta.

Han har ingen aning om vad som hände när de kom hem. Han måste lita på hennes ord. Han tror henne när hon berättar att de började ha sex, varför tror han inte på resten? För att han inte skulle ha sex med henne i nyktert tillstånd?

Om domstolen också tycker att hon är trovärdig när hon säger att de hade sex kommer de säkert tro henne i övrigt. Ingen kan ju påstå att hon ljuger eftersom han inte kommer ihåg.
Citera
2024-12-23, 11:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
hon verkar gilla sin hund, men varför fota de här positionerna?

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10153152756408039&set=ecnf.564898610

https://scontent.farn1-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/467238203_10159268301808039_2783670738050961680_n. jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=cf85f3&_nc_ohc=tpXr1sB9VsoQ7kNvgFQbclx&_ nc_zt=23&_nc_ht=scontent.farn1-2.fna&_nc_gid=AGQdbvFTiCER20NzGtRtxHZ&oh=00_AYDTjS fJMNjXPTJv8wA1kD53Wk2y1hf14QIvN1eXGXGsGA&oe=676E66 F0
Vad har positionen på hunden för betydelse?
Att en hund lägger upp magen är ett tecken på tillit och att den trivs - läser du in något konstigt i bilderna så ligger det hos dig och din fantasi, inte i bilden eller hundens position.
Citera
2024-12-23, 11:40
Medlem
CrazyPriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Hur bilden är tagen är väl rätt orelevant

jag har inte frågat nåt om bilden alls. Jag bara undrade om det är rätt kvinna med tanke på att det länkades till en facebookprofil vars personens namn bara finns 1 i flen-trakten som är en 70+ taggare, därmed min undran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in