Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-i-KBA
Om det är som du säger kan man ju fråga sej varför Ryssarnas medellivslängd är ca 10år kortare än Svenskarnas...
När det gäller rymdprogrammet har ju USA i samarbete med resten av västvärlden ett väl fungerande program som pågått i många år som pågår nu med, medan Ryssland inte haft några aktiviteter i rymden mer än spion-drönare....
Men vart tog svaren på mina frågor vägen..... Hm gav inte svt dig nån bra grund i fakta haha
"Kan du förklara varför det är "propaganda" eller är det vad svt usa har berättat för dig?
Läser nyheter från båda sidor, så alla överdriver en del i media, men om du förlitar dig på bara svt så har de ju bestämt vad du skall tycka är rätt... Så vad had du för bevis att det är rysk propaganda?
Vart finns info om att ryssarna inte kan leverera mediciner av kvalitet? Eller är det också nått du läst på svt...
Hoppas du kan svara på mina frågor.
Titta bara på deras rymdfärder, usa har ju en del problem, ryssarna har det inte... Eller är det fejk det med..."
Så Kan du förklara varför det är "propaganda" eller är det vad svt usa har berättat för dig?
Kan du visa mig fakta om att ryssen inte har bra mediciner...
"medan Ryssland inte haft några aktiviteter i rymden mer än spion-drönare"
Vart har du bevisen på det... Glöm inte usa problem de nu har med att få ner personal från rymdstationen pga strul med sin raket... Vart har du bevisen från ryssens spion-drönare i rymden?
Så dra inte in nya ämnen utan besvara mina frågor... Ioförsig blir det fler frågor du måste kunna besvara...

Jag kommer att ta upp detta tills jag får svar.... så be gudarna om hjälp när du surfar på svt efter "fakta"....