2024-12-21, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmaaar
Hhahahaa spela smart ligger inte Saudiarabien i Mellanöstern eller ?
Jo, så du lär nog jobba med din läsförståelse.
Har du förmåga att läsa lite tillbaka i tråden och lappa ihop ett och ett?
Citera
2024-12-21, 04:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du har bara läst det i rasse propaganda att det står på 44 ställen i koranen och så köpt det rakt av utan att tänka källkritiskt.

Det är bara läsa skitboken. Men det har du uppenbarligen varit för lat för att göra. Vilket du delar med många muslimer.
Citera
2024-12-21, 04:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psykiatrireformer
Muslimerna vore här blixtsnabbt om det inte vore för dem.
De är redan här, och gissa vem som släppte förbi dem.
Citera
2024-12-21, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Jag ser det som mest troligt ja. Varför skulle han annars dela anti-muslimsk propaganda i flera år om han ändå är en person som tänkt utföra ett islamistiskt terrordåd. Makes no sense. Jihadister brukar ju vara snabba med att "ta på sig äran" i Islams förtecken när de dödar "orena kristna".
Ok! Har inte skrivit att det rör sig om en jihadist, det är dina ord. Kanske har islamisterna raffinerat sina metoder för att just såna som du ska nappa och skapa förvirring. Men enligt din logik offrar man alltså sina egna för att man hyser större förakt för sin tidigare tro? Tiden får utvisa. Jag har inget mer att säga dig.
Citera
2024-12-21, 05:02
Medlem
Känns som ett väldigt ogenomtänkt försök till falsk flagg. Gör ett terrordåd som liknar ett Islamistiskt för att skapa starkt negativ opinion för Islam och positiv opinion för AfD.

Har AfD gjort något avståndstagande än eller förväntar det sig endast muslimer gör sånt och att de inte gäller när en av deras egna genomför terrordåd?
Citera
2024-12-21, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det är bara läsa skitboken. Men det har du uppenbarligen varit för lat för att göra. Vilket du delar med många muslimer.
Nä du. Det är du som är lat. Annars hade du kunnat hänvisa någotsånär var det står.
Det är lättare att lapa i sig propaganda.
Citera
2024-12-21, 05:10
Avstängd
Citat:
Det finns många olika trosriktningar inom islam precis som i andra religioner tex kristendom.. Det finns många olika tolkningar av både bibeln och koranen. Jag lyssnade och det var muslimer som talade om vad någon annan sagt. Kanske en "lärd" imam eller liknande. Du känner väl till ordstävet "Att tolka bibeln som fan själv". Tex. salafisterna numera, har en egen väldigt skruvad tolkning av islam.
Som övriga muslimer tar avstånd ifrån. Terrorister är 100% salafister (men inte alla salafister är teorrister.)

Visst. Och igår fick Magdeburg känna på en av dessa muslimska inriktningar. Precis som många julmarknader dessförinnan. Precis som Paris, Bataclan, Bryssel, Nice, Drottninggatan och Tvillingtornen. Och många tusentals fler arabiska terrorattentat.
Citera
2024-12-21, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmaaar
Ursäkta mig men nu är du ute på väldigt djupt vatten nu sprider du massor av desinformation!! Khwarij är en sekt inom islam som är terrorister och självmordsbombare. Alla inriktningar inom islam är alla överens om att denna sekt inte är muslimer det avviker helt från vad koran och sunnah säger även shia håller med om den åsikten.

TERRORISTER ÄR = KHWARIJ och inte salafister två helt olika saker.
Det är vad jag läst i flera reportage om IS. Att de är 100% salafister. Jag har läst vad salfistiska imamer hatpredikar. Jag ber om ursäkt om jag skulle ha fel. Har aldrig hört talas om Khwarij förut.
Ska googla på båda imorgon.
Senast redigerad av ottoplommon 2024-12-21 kl. 05:16.
Citera
2024-12-21, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Ser psyksjuk ut.

Han arbetar som läkare inom psykiatrin…
Citera
2024-12-21, 05:14
Medlem
Citat:
Visst. Och igår fick Magdeburg känna på en av dessa muslimska inriktningar. Precis som många julmarknader dessförinnan. Precis som Paris, Bataclan, Bryssel, Nice, Drottninggatan och Tvillingtornen. Och många tusentals fler arabiska terrorattentat.
Men har du inte läst alls?! Läkaren är inte muslim! Han är ateist! Och Islamkritiker. Hur har det kunnat ungå dig??
Citera
2024-12-21, 05:16
Medlem
Citat:

Han är ju inte ens muslim. Hur känns det och ständigt leva med islamhatet de ba kliar inom dig 😂
Citera
2024-12-21, 05:16
Avstängd
Citat:
Men har du inte läst alls?! Läkaren är inte muslim! Han är ateist! Och Islamkritiker. Hur har det kunnat ungå dig??

En islamkritiker som kör ihjäl tyskar på en julmarknad? Ja, det stämmer väl med din världsbild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in