2024-12-21, 01:15
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Haha jag fattar inte heller
Nä inte jag heller.

SVT borde ordna en översättning!

/WTF
Citera
2024-12-21, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Hur hamnade fokus på hans mamma? Tror du att hon hade velat att hennes son skulle välja den bana i livet som han gjorde?
Vad var priset på hans huvud ?
Citera
2024-12-21, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Hade han blivit lurad till parkeringsgaraget av sin "vän"?
Det tror jag faktiskt
Citera
2024-12-21, 01:29
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Vad var priset på hans huvud ?

- För att få slippa få höra fler framträdande "Exclusivt" av honom på SR P3 "Din gata"?

1.000.000:-

/WTF
Citera
2024-12-21, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Det är dags att du börjar anpassa dig, du måste integreras.

Till och med jag som är svensk vet att guzz betyder brud och sharmota betyder hora.
Jo, tack det vet jag, det är sen gammalt.
Det var det fetmarkerade jag syftade på.
Citera
2024-12-21, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Det vet jag inte, det är en gissning eller ett antagande bara.

Men jag noterar en sak. Har ni som sett filmen också noterat att det verkar som att frasen "din mammaknullare" kommer först när offret verkar inse att gm filmar det hela?
Innan var det, "jag ber dig bror, jag ber dig". Sen när gm står bredvid honom så inser han att han spelar in det och då drar offret till med "din mammaknullare".
Precis så! Jag tror även att när han såg vem det var som sköt honom så sa han din mammaknul*are för han kände sig sviken och insåg att han blev goad
Citera
2024-12-21, 01:45
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Länk till inlägg där filmklippet finns /Moderator
Vilken jäkla klåpare till skytt. Visst lyckades han med jobbet, men det krävdes även 14 skott, eller hela magasinet. För någon som han hade på några meters avstånd.
Citera
2024-12-21, 01:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Vilken jäkla klåpare till skytt. Visst lyckades han med jobbet, men det krävdes även 14 skott, eller hela magasinet. För någon som han hade på några meters avstånd.

Här har vi en som aldrig skjutit ett vapen. Tror du man stendör direkt på ett skott från en pistol som på film?
Citera
2024-12-21, 01:51
Medlem
Jag undrar ..:
Om han gymmade .. vart är väskan?

Varför står han bara vid bilen i början?
(Syns något lila uppe på taket)

När GM kommer tittar han och springer, känns som han vet sitt öde?

GM kommer säkert att hittas. Jag var där i parkeringsgaraget förra sommaren för att jag skulle äta sushi i närheten där, parkerade bilen precis där skjutningen ägde rum. De finns kameror där och de finns så att man kan se reg nummer när man åker in eller ut därifrån.
Skorna dessutom som han har på sig, ser ut som tjej skor typ boots eller Adidas jag vet inte riktigt men de måste vara lite udda?
Citera
2024-12-21, 01:55
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Här har vi en som aldrig skjutit ett vapen. Tror du man stendör direkt på ett skott från en pistol som på film?

Precis.

Och det var 11 skott och inte 14.

/WTF
Citera
2024-12-21, 01:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Jag undrar ..:
Om han gymmade .. vart är väskan?

Varför står han bara vid bilen i början?
(Syns något lila uppe på taket)

När GM kommer tittar han och springer, känns som han vet sitt öde?

GM kommer säkert att hittas. Jag var där i parkeringsgaraget förra sommaren för att jag skulle äta sushi i närheten där, parkerade bilen precis där skjutningen ägde rum. De finns kameror där och de finns så att man kan se reg nummer när man åker in eller ut därifrån.
Skorna dessutom som han har på sig, ser ut som tjej skor typ boots eller Adidas jag vet inte riktigt men de måste vara lite udda?

Kanske slängde in väskan i bagaget eller baksätet och va påväg in i bilen.
Citera
2024-12-21, 02:00
Medlem
Dom har haft koll på bilen o vetat hans rutiner o att han gymmat där. Dessutom ser det ut som skytten kliver ur förarsätet oxå så då kanske de e han som oxå kör bilen. Jag skulle tro att skytten haft koll på bilen o bara kampat tills att BO dykt upp. Frågan är bara om det var innan eller efter gymmet. Jag skulle tro innan, och det är med tanke på att det står en energidrycka på taket och en sån dricker man väll innan o inte efter gymmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in