2024-12-20, 21:56
Medlem
ElakBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Helvete- måste varit över 180 km/h
Detta måste vara myslim- hög fart, helt klart och nykter

Du såg att filmen var REJÄLT snabbspolad va? Folk går vanligtvis inte som i gamla svartvita Charlie Chaplin-filmer i verkligheten...

Men ont lär det ju ha gjort ändå för de som blev träffade och jag skulle nog inte sätta mina pengar på särskilt mycket annat än nåt brunt arabskräp bakom ratten (oavsett om den bekänner sig till fredens religion eller ej).
Citera
2024-12-20, 21:57
Medlem
Enbart den dagen då Kina invaderar Europa så kommer vi slippa hotet från muslimer då kineser avskyr muslimer som pesten och sätter gärna kackerlackorna i läger, innan dess så lär vi aldrig bli av med skräpet.

Tyskarna och andra länder i Europa kan säkert se fram emot liknande terrordåd i dagarna, dags att dra in all form av bistånd till dessa skräpländer och göra som Israel istället och bomba sönder skiten.

Lider med tyskarna och hoppas på att något görs åt skiten så fort som möjligt.
Citera
2024-12-20, 21:58
Medlem
Citat:
Misstänkt bomb i bilen så släpp dina SVT glasögon

Spekulationer om bomb vad jag förstått.
Infall av en muslim som var 'utvisad' från Tyskland?

Stäng gränserna till EU, tack. En julklapp till islamister är en enkelbiljett hem till sina länder. Borde vara EU:s mål. Flera partier i EU-parlamentet vill ha ökad invandring av muslimer till EU, obegripligt.
Senast redigerad av King Devil 2024-12-20 kl. 22:04.
Citera
Medlem
fakbabs avatar
Enligt bild.de är gm från Saudiarabien. En ryggsäck på passagerarsidan, oklart vad det var i den.

Citat:
Täter soll aus Saudi-Arabien stammen
Wie WELT aus Sicherheitskreisen erfuhr, soll es sich um einen Mann mit Geburtsjahr 1974 aus Saudi-Arabien handeln. Er soll das Tatfahrzeug kurz vor dem Anschlag gemietet haben. Auf dem Beifahrersitz soll ein Gepäckstück gefunden worden sein.
Citera
Medlem
Känner oavsett en stor skadeglädje av att det händer i Tyskland. Fan ta dem.
Citera
2024-12-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil

Stäng gränserna till EU, tack. Rensa ut packet med en enkelbiljett hem till sina länder.
varenda land här är 40% muslimskt alla unga under 12 är ickevita. stänga gränser gör inget det är 20 ar för sent. njut av kommande raskriget där vi förlorar
Citera
2024-12-20, 21:59
Medlem
Raktinyllets avatar
Detta är tacksamheten dessa "människor" visar efter att ha blivit insläppta i Europa och kravlöst fått allt de pekat på.
Citera
2024-12-20, 22:00
Medlem
slutaletas avatar
Citat:

Stäng gränserna till EU, tack. Rensa ut packet med en enkelbiljett hem till sina länder.

Såklart en terrorattack. AFD lär få extremt bra i valet i februari.
Citera
2024-12-20, 22:01
Medlem
Citat:
Förklara? Jag kan hjälpa dig, det du såg på filmen var långsamt jämfört med hur det kommer gå när/om du träffar en kvinna.

Nu misstänkt bomb så terrordåd 100%

Du drog alltså uppgiften om 180km/h ur röven? Ja jo det var uppenbart att du tramsade.

Är nog få som tror att det är något annat än ett terrordåd men alla bör lägga ditt nick på minnet, uppenbar skitsnackare.
Citera
Medlem
Citat:

När spekulationerna skrivs i massmedia så är misstankarna mycket starka
Citera
Medlem
rex144s avatar
Alla säger att han körde en personbil... men då måste det varit en väldigt stor SUV som väger över 2 ton för att en vanlig låg personbil skulle inte kunna meja ner 90 personer och döda över ett dussin. Den skulle dels skadas så mycket att den skulle vara okörbar men också få motorstopp och efter det behöva få upp farten igen men då hade människor sprungit undan eller försökt få honom ur bilen.
Citera
Medlem
- Julmarknad
- Sprängladdning (som inte gick av?)
- Rikta medveten in sig där mest barn befann sig

Solklart att fredens religion varit i farten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in