2024-12-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headlinee
Sandfolk förstår inte rätt och fel och vad som är mod eller ej.

Att skjuta en obeväpnad bakifrån är nog bland det fegaste man kan göra. Skytten var förmodligen ordentligt hög också för att klara av att begå ett så fegt brott.

Hur menar du, om man skall dräpa någon enligt dig så skall man göra det på ett modigt sätt eller?
Ge den man skall mörda ett vapen så kör man en duell kanske?

Nej han skall bara dö och det finns linsom inget fegt i det, ingen gör det för atr vara modig om du trodde det.
Citera
2024-12-20, 20:44
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
- Om han verkligen säger "Bror" så tyder det väl på att det är någon han känner? - Jag känner en halvgangster-alban som alltid kallar mig "Bror"...

/WTF
Det behöver inte betyda ett skit att han använder bror när han vädjar för sitt liv.
Citera
2024-12-20, 20:45
Medlem
R.Bloodworths avatar
Den här dödslistan som det pratas om; är det massa namn på folk man vill ha bort "bara för att", dvs att individerna på listan är populära, rika osv, eller är det folk som faktiskt satt sig själva i skiten i form av mord, rån eller annat?
Citera
2024-12-20, 20:45
Medlem
Runkebys avatar
Är det någon som vet om Ninos Khouri och bernard khouri är släkt????
Citera
2024-12-20, 20:46
Medlem
fl0bbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Tvärtemot vad alla säger här så tycker jag det är väldigt tydligt att han säger:

"Min bror, min bror jag ber dig. Jag ber dig. För min fucking mammas skull." - sen blir han skjuten fyra gånger till.

Ganska uppenbart att han ber för sitt liv tills han dör, makes no sense att säga mammaknullare på slutet när han ber för sitt liv en sekund innan.

mannen, skojar du? hur tydligt som helst - han ber för sitt liv å ropar din fucking mammaknullare i contempt när han inser att han det är förgäves.
makes no sense? vadfan snackar du om? ilska är det vanligaste responset människor visar när ens vilja är nekad
Senast redigerad av fl0bber 2024-12-20 kl. 20:54.
Citera
2024-12-20, 20:47
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det behöver inte betyda ett skit att han använder bror när han vädjar för sitt liv.

Jo det betyder en hel del. - Det är iallafall ingen kvinna som skjuter..

Och ingen "Latino-Gangsta" från Ecuador eller Colombia heller.

/WTF
Citera
2024-12-20, 20:48
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XN
Håller med. Jag vill inte vara den som är den men jag såg värre saker på rotten.com som 12-åring. Man har blivit skadad och lite härdad av allt våld i Sverige..

Den här videon är annorlunda. Den är inte bildligt grotesk. Det är inte tortyr, avhuggen hals eller massa blod. Jag tror det är mer att se en person be för sitt liv i ren panik och bli avrättad. Det är att se en person mitt i livet - precis gymmat, på väg till bilen för att åka hem och sedan blir avrättad.

Det finns mycket värre videos, har själv sett det, men denna var tragisk på ett annat sätt.
Citera
2024-12-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
jag hör också skull. men först trodde jag det var mammaknullare. tills nån poängterade att det lät som "för min mammas skull" o då lyssnade jag om o insåg att det stämde, för det hörs ett s där.
antar att dom som hör mammaknullare inte har tillräckligt bra detaljhörsel.

plus att det makes mycket mer sense att han skulle säga "för min mammas skull" när han precis bönat för sitt liv en sekund innan än att han skulle göra en helvändning och säga "fucking mammaknullare" och vara aggressiv
Säger väl ändå din fucking mammaknullare och ingenting annat va?
Citera
2024-12-20, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Den här dödslistan som det pratas om; är det massa namn på folk man vill ha bort "bara för att", dvs att individerna på listan är populära, rika osv, eller är det folk som faktiskt satt sig själva i skiten i form av mord, rån eller annat?
En av listorna fanns i en annan tråd angående konflikterna i norrköping, minns dessvärre inte vilken tråd! Och där dök gaboros namn upp, jo man kan väl se det som gängens most wanted lista, dom högst upp hade 700000-1000000 kr på sitt huvud, sen några 400000 kr, 200000 kr , 100000 kr osv, jo precis, folk som gjort bort sig ordentligt eller är i konflikt med dom
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fl0bber
mannen, skojar du? hur tydligt som helst - han ber för sitt liv å ropar din mammaknullare i contempt när han inser att han det är förgäves

Ja, han säger "din mammaknullare". Alla som hör nåt annat har hörfel.

Men att han säger "din orm" får mig att tro att han vet vem det är.
Citera
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Jo det betyder en hel del. - Det är iallafall ingen kvinna som skjuter..

Och ingen "Latino-Gangsta" från Ecuador eller Colombia heller.

/WTF
En kvinnlig gangster från orten som klarar av att filma med ena näven och vara sådär säker som skytten är, det hade varit en syn.
Citera
2024-12-20, 20:51
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fl0bber
mannen, skojar du? hur tydligt som helst - han ber för sitt liv å ropar din mammaknullare i contempt när han inser att han det är förgäves

Skojar du vilken han säger mammaknullare? Snubben bölar och ber för att han inte ska döda honom. Han säger för mammasskull.
Senast redigerad av Runkeby 2024-12-20 kl. 20:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in