2024-12-20, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
bo hade iaf tur att han inte blev träffad i huvet

Hur tänker du nu? Är inte utfallet det samma?
Citera
2024-12-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Tycker det ser väldigt äkta ut faktiskt. Vad får dig att tycka att det ser fake ut?
Hade det här varit i Usa så hade jag direkt sagt att det är en fake video som någon myndighet gjort för att "offret" ska in i Vittnesskydd .
Ser lite suspekt ut hela förloppet tycker jag.
Dessutom har jag själv varit i det garaget på kvällen och dom är ensamma där och han skulle absolut höra om någon öppnade en bildörr och han lär ju ha varit på sin vakt speciellt då han hade ett hot på sig.
Men då det är Sverige så är det väl så det gick till.
Citera
2024-12-20, 19:17
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copello
Ja, det blir löjligt när vapenförståsigpåare säger ett det är en konst att avfyra ett vapen. Som när GW säger att det krävs ett proffs att trycka av en 357 Magnum 1 meter bakom Olof Palme.

Verkligen. Alla som inte är militärtränade prickskyttar borde faktiskt vara tysta i saken. Blir lite ”killen trodde han var cool för han hade en pistol” över det hela.
Citera
2024-12-20, 19:17
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThenSwenskeArgus
Han dog verkligen som en liten fegis, knappast i muslimhimmelen och knullar oskulder men i haramhelvetet istället. Dålig klan, dåliga gener, på den här bajskorven. Släktingarna har sprungit och gömt sig som vanligt
Han var syrian och posar med ett stort guld kors.
Citera
2024-12-20, 19:18
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabban
Hade det här varit i Usa så hade jag direkt sagt att det är en fake video som någon myndighet gjort för att "offret" ska in i Vittnesskydd .
Ser lite suspekt ut hela förloppet tycker jag.
Dessutom har jag själv varit i det garaget på kvällen och dom är ensamma där och han skulle absolut höra om någon öppnade en bildörr och han lär ju ha varit på sin vakt speciellt då han hade ett hot på sig.
Men då det är Sverige så är det väl så det gick till.

Sveriges svar på 2pac? Det kan så klart aldrig uteslutas av de som inte fått se den döda kroppen och kan identifiera honom.
Citera
2024-12-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
bo hade iaf tur att han inte blev träffad i huvet

Han hade haft tur om nån av de första träffa i huvudet. Skippa dödsångesten och slockna direkt istället för flera levandes
Citera
2024-12-20, 19:21
Medlem
Jag hör att gaboro säger i början "din orm"? någon mer som hör detta?

efter det säger han "jag ber dig, jag ber dig din fucking mammmaknullare"

Han har antagligen blivit goad och ditlurad av någon han känner.
Citera
2024-12-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copello
Ja, det blir löjligt när vapenförståsigpåare säger ett det är en konst att avfyra ett vapen. Som när GW säger att det krävs ett proffs att trycka av en 357 Magnum 1 meter bakom Olof Palme.
Skrev han som skulle kunna visa hur det går till!
Citera
2024-12-20, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Precis så. Menar som sagt bara att möjligtvis det fällande skottet som ser ”erfaret” ut när han lugnt siktar in. Men när man ser resten så..

Skotten är godkänd för att vara en knarkande patrask på runt 16-20 år. Skytten har givetvis aldrig tränat i skytteklubb och är med största sannolikhet påverkad an något lugnande. Jag tror dock han tycker det är roligt att mörda och skjuta av flera salvor för att lätta på nervositeten och få in lyckoträffar. Många typiska Svensson kommentarer här och besserwissrar att det var amatörmässigt osv. Såklart det är amatörmässigt, gängkriminella i Sverige är väldigt stenåldern och vilda västern över det hela, noll framförhållning.
Senast redigerad av dirtydave82 2024-12-20 kl. 19:31.
Citera
2024-12-20, 19:31
Medlem
madsolars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Trådens enda vettiga inlägg, i tråden där avrättningsvideon behandlas skrev jag själv:

Det är bra att sådant här material sprids, det borde användas som utbildningsmaterial i skolorna.

Etniska svenskar och skötsamma hårt arbetande invandrare behöver inse vad som idag är Sveriges största samhällsproblem, hur problemet ser ut och hur problemet uppträder.

Detta borde vara utbildningsmaterial för blivande föräldrar eftersom det är föräldrar som är orsak och bär ansvar för att deras barn utvecklas till sådana här individer.

Det är även bra att sådant här material sprids så mindre begåvade barn och unga som dras till annat hjärndött skit får möjlighet att studera sitt potentiellt framtida öde.

Barnen kan lika gärna bli inspirerad av skytten. Detta kan man inte kontrollera, kan lika gärna göra det motsatta dvs.
Citera
2024-12-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konrad89
Jag hör att gaboro säger i början "din orm"? någon mer som hör detta?

efter det säger han "jag ber dig, jag ber dig din fucking mammmaknullare"

Han har antagligen blivit goad och ditlurad av någon han känner.

Jag hörde honom säga "bror" ?
Citera
2024-12-20, 19:33
Medlem
Det som hänt Gaboro är inget annat än en tragedi, oavsett vad man tycker om hans musik eller livsval. Ingen människa förtjänar ett sådant öde, och det är ännu värre att tänka på den dödsångest han måste ha känt i sina sista stunder. Att sedan en video där han vädjar för sitt liv sprids över nätet är avskyvärt och fullständigt respektlöst.

Hur tänker de som sprider sådant? Hans anhöriga har inte bara förlorat en älskad familjemedlem. De tvingas också leva med vetskapen om att hans allra sista, mest utsatta ögonblick är en offentlig angelägenhet. Det är en kränkning som går bortom all anständighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in