2024-12-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Tvärtemot vad alla säger här så tycker jag det är väldigt tydligt att han säger:

"Min bror, min bror jag ber dig. Jag ber dig. För min fucking mammas skull." - sen blir han skjuten fyra gånger till.

Ganska uppenbart att han ber för sitt liv tills han dör, makes no sense att säga mammaknullare på slutet när han ber för sitt liv en sekund innan.

Han säger din fucking mammaknullare
Citera
2024-12-20, 18:41
Medlem
Förutom den totala kylan förstår jag inte vad som är märkvärdigt med att sikta och träffa en människa på 10 meters avstånd på 5 försök. Det vore ett mirakel att överleva ett anfall med denna beslutsamhet. Det har absolut inget att göra med vapenfärdigheter.

Hade detta varit på lek hade en 10-åring lyckats på de flesta försöken.
Citera
2024-12-20, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Mördaren hade iaf satt på stör ej på sin telefon. Men dåligt att bara ha 10% kvar av batteriet.
Vad snackar du om? Det är personen som skärmfilmade videon som fick notisen med lågt batteri fattar du väl
Citera
2024-12-20, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etttre8
En mix av chock och en automatisk respons på att inte vilja dö men han märkte väl de nt skulle gå, såg väl kameran och därmed inte ville se ut som en mes. De han sa va klart som dagen
Din horunge, snälla jag ber dig, jag ber dig bror, jag ber dig bror, din fkn mammaknullare.

Visst, men inget av det du säger säger han ju. Köp ett par bra hörlurar så här du hur han säger tydligt "för min fucking mammas skull".
Citera
2024-12-20, 18:43
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jony16X
Han säger din fucking mammaknullare

Ja jag har spelat om videon sjukt många gånger. Han säger precis såhär.

Han ber för sitt liv, inser att han inte kommer att få leva, så han uttrycker sin ångest och säger: Din fucking mammaknullare!
Citera
2024-12-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Är väl egentligen bara specifikt det fällande skottet som ger intrycket av att skytten är van/erfaren. De andra känns mer random vildavästern imo.

Killen är uppenbart inte erfaren. Man skjuter inte sådär om man vet vad man gör. BO kunde lika gärna ha kunnat komma undan, rena turen att en kula tillslut träffa.
Citera
2024-12-20, 18:50
Moderator
OYs avatar
Mobilförbud i skolan och barns tillgång till sociala medier är inte frågor som hör hemma i denna tråd. Off topic raderat.

/Mod
Citera
2024-12-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Mördaren hade iaf satt på stör ej på sin telefon. Men dåligt att bara ha 10% kvar av batteriet.
Kanske suttit där i timmar.
Citera
2024-12-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headlinee
Håller med. Man ser att skytten är en total amatör. Förmodligen första gången han skjuter mot en människa.
Instämmer! Kan intyga att precision med en hand på 9mm,det är ingen lek men det funkar.
Med 2 händer känns det genast bättre.
Vi som skjuter vet hur att hantera motvikt i precisa skottögonblicket.

Något som inte verkar vara något många här inne tänker på,är hur pass kraftig en 9mm ändå är.
Kraften är ändå om man är realistisk-ohygglig till den lilla grej man står med i handen. ..
Citera
2024-12-20, 18:54
Medlem
hinamizawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Finns videon nånstans fortfarande?
https://gofile.io/d/9QxAEg
Citera
2024-12-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Det där var inte 30 meter. Max 10.

10m är 4 p-rutor. Jag tycker det ser att vara längre avstånd. Men knappast 30m, inte ens 20m.
Citera
2024-12-20, 18:56
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
"Bror snälla jag ber dig..." "Din jävla mamma knullare"

Vad tragiskt att ”din jävla mammaknullare” blev hans sista ord i livet. Jag har alltid undrat vems mamma det är som menas när töntarna säger det där. Vilken mamma som helst, mamman till deras egna barn, kompisens morsa, deras egen? Vill man förolämpa nån måste det ju finnas saker som biter hårdare än att säga att en man har haft sex med en kvinna som fött barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in