2024-12-20, 18:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Återigen så visar den mannen inget.
Snackar om insta grejerna i 30 min.

Farsan som tar hand om sin dotter har talat igen.
Han laddade upp video 18.09.
Du kommenterade 18.36
Videon är 29 minuter lång.

Uppenbarligen kommenterade du utan att ha sett hela videon. Undra om du ens kollade videon?
Citera
2024-12-20, 18:55
Medlem
Vilken jävla pissluffare han är. Riktigt pinsam. Killen är helt trasig och försöker spela hård. Han sitter alltså på youtube och golar inför en stor publik när han snart ska sitta. Han kommer få riktigt mycket pisk när han kliver ut på banan första dagen..

Du kommer va smuts där inne och du kommer tillbringa hela straffet på isol
Citera
2024-12-20, 19:03
Medlem
Boondocksaintss avatar
”Jag blev biten av en liten kopparsnok så jag kunde inte komma till tingsrätten” Kreativt, det får man säga!
Citera
2024-12-20, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C189
Det är inte brottsligt rent juridiskt att inte inställa sig när man är häktad. Däremot om personen medvetet undviker att inställa sig kan det ses som att undandra sig rättvisan, vilket kan förvärra den rättsliga situationen.

Att inte följa en häktningsorder kan också påverka andra faktorer, såsom risk för skärpta straff vid en eventuell fällande dom. Dessutom kan det finnas misstankar om att personen försöker försvåra utredningen eller riskerar att fly. Att försvåra en brottsutredning är straffbart.

Så jo, det kan påverka honom rent rättsligt.

Det blir inga straff iaf, men som du säger så kanske eventuellt rätten dömmer lite hårdare. Dom dömmer i regel alltid mildare om man samarbetar och erkänner allt och ber om ursäkt.

Neka och dra är inte bra, men lagligt.
Citera
2024-12-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han laddade upp video 18.09.
Du kommenterade 18.36
Videon är 29 minuter lång.

Uppenbarligen kommenterade du utan att ha sett hela videon. Undra om du ens kollade videon?

Hoppade över dom första minuterna. Sen hoppade jag framåt 10 sek åt gången. Och finns en pritn som inte låg på insta. Sen hänvisar han till reuoload med clue. Video han tog från fb. Sen hyllar han vissa här inne. Tror dig om inget annat. Har dålig syn så kunde inte läsa när jag kolla i mobilen
Citera
2024-12-20, 19:14
Medlem
Måste ge chriopa creds som kämpar i motvind mot alla fem töntar som försöker fälla honom och ta lagen i egna händer
Citera
2024-12-20, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Har man verkligen cash när man har över en miljon i skulder?

Kanske därför man har cash. För man inte vill ge borta hälften av det man tjänar till staten
Citera
2024-12-20, 19:21
Medlem
2022-01-01s avatar
Chrippa är så jävla cool, inte många som kan dribbla och finta omkull Jockeboi, polisen, skatteverket m.fl. så enkelt
Citera
2024-12-20, 19:23
Medlem
Inget nytt sas i Kräftans video i dag....samma gamla skåpmat.Han utlovar alltid bangers men hitintills har han inte levererat någon.Tönt!!
Citera
2024-12-20, 19:25
Medlem
C189s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Kanske därför man har cash. För man inte vill ge borta hälften av det man tjänar till staten

Är väl dock lite ”coolare” att kunna skryta om vilka cash man har efter att man betalat skatt, än att skryta om att man har cash men inte betala skatt

Hade jag varit Ekobrottsmyndigheten så hade jag låst alla hans tillgångar, och L’s, för att kunna äta lite popcorn och se dem svettas lite. Sedan när det blev tråkigt så hade jag plockat in honom
Citera
2024-12-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2
Vilken jävla pissluffare han är. Riktigt pinsam. Killen är helt trasig och försöker spela hård. Han sitter alltså på youtube och golar inför en stor publik när han snart ska sitta. Han kommer få riktigt mycket pisk när han kliver ut på banan första dagen..

Du kommer va smuts där inne och du kommer tillbringa hela straffet på isol

Verkar vara delade meningar om den senaste videon, du tycker han golar. Många andra att inget nytt alls kommer ut.

Är det värt att titta på videon?
Citera
2024-12-20, 19:27
Medlem
Boondocksaintss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Inget nytt sas i Kräftans video i dag....samma gamla skåpmat.Han utlovar alltid bangers men hitintills har han inte levererat någon.Tönt!!

Ingenting alls med någon substans. 29 minuter ordbajsande.

Höjdpunkten var kopparsnoken som bet honom så att han inte kunde komma till tingsrätten. Fast sen hade han brutit sin högertå. Högst oklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in