Inte sett ur den vinkeln, det är 99% en PDP vad den bilden visar. Walther är det 100%
Citat:
Ursprungligen postat av Golf20
jag hade aldrig hört talas om honom men han har fler lyssnare än vad the hellacopters har per månad och jag antar att dom flesta här inne har hört talas om dom. jag har typ noll koll på dagens artister och speciellt inom den genren.
Det är ju därför dessa rappare dör en efter en. Dom glömmer vem som köpt att spelningar åt dom och sen när det ska betalas eller inte startar skiten
Om man ger sig in i den gängkriminella världen frivilligt på något sätt så tycker jag inte synd om personer som slutar sina liv på det här sättet. Det som är jävligt synd är alla barn på tiktok som råkar se skiten.
Om personen som blev skjuten i filmen var oskyldig och inte hängde i kriminella miljöer så är detta bedrövligt. I annat fall är det skit samma.
"Tråkigt att höra och RIP"
Har valt att inte kolla på videon. Men intressant att läsa om olika tolkningar av händelseförloppet, eller rättare sagt skyttens grad av professionalism. Skiftar mellan hela skalan. En säger "dåligt att missa 4 första" en annan säger "100% proffs, iskall och siktar bra". Det enkom gör att man blir lite sugen på att kika på eländet. Man har ju agerat halvproffs på skytte under lumpentiden.
Man kan verkligen inte säga att han missar de fyra första. Tom dödliga skott gör att offret kan springa en liten stund på rent adrenalin. Skytten väntar stillastående och skjuter sedan ett precisionsskott för att få stopp på offret. Sedan går han fram och lungt tömmer magasinet. Svårt att inte säga att det är någon som är vältränad.