2024-12-20, 10:56
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Och eftersom priset på fitta dumpats i detta fallet (vi såg ju i FUP:en hur förvånansvärt billigt och prisvärt det kunde vara) så vill man statuera ett exempel?

Ja, thaisalongerna verkar vara prostitutionsbranschen motsvarighet till Temu.
Citera
2024-12-20, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Ja, thaisalongerna verkar vara prostitutionsbranschen motsvarighet till Temu.

Cheap and low quality. Men funkar för engångsbruk.
Citera
2024-12-20, 14:31
Medlem
marytraders avatar
Hur går det, har Irland lämnat ut honom till Sverige ännu?
Citera
2024-12-20, 14:49
Avslutad
Tror att sannolikheten skulle öka för blåljus om
dom sökte honom i Gamla stan eller på Blidö-just saying.
Citera
2024-12-20, 14:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Straffas för lite kroppsmassage

Nu verkar han iofs ha knullat thai-tjejerna och inte bara fått lyxmassage
Citera
2024-12-20, 15:01
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Tror att sannolikheten skulle öka för blåljus om
dom sökte honom i Gamla stan eller på Blidö-just saying.

Varför just där?

Tror mer på Irland. Men de registrerar nog inresa så myndigheterna iaf har koll på vilket land han är i

I UK kanske det är passfritt, så han kanske flög till London, och sedan inrikes till Irland.

Jaja, vi får gissa, men kul han kan bo i UK och peka finger åt sedlighetsroteln i Stockholm.
Citera
2024-12-20, 15:32
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Nu verkar han iofs ha knullat thai-tjejerna och inte bara fått lyxmassage
Massage är en konstart, de skickligaste utövarna behärskar många sätt att ge exakt rätt stimulans till olika kroppsdelar.
Citera
2024-12-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Varför just där?

Tror mer på Irland. Men de registrerar nog inresa så myndigheterna iaf har koll på vilket land han är i

I UK kanske det är passfritt, så han kanske flög till London, och sedan inrikes till Irland.

Jaja, vi får gissa, men kul han kan bo i UK och peka finger åt sedlighetsroteln i Stockholm.

Fin julklapp till sedlighetsroteln!
Citera
2024-12-20, 16:08
Avslutad
Citat:
Varför just där?

-Har mina aningar.
Det finns dom som vill och kan gömma ett sådant här sär som det är frågan om.
Senast redigerad av Deloso 2024-12-20 kl. 16:13.
Citera
2024-12-20, 16:09
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Varför just där?

Om han är på Irland så tror jag att det fastställts i tråden nu att Irland inte har någon skyldighet att lämna ut honom till fittkommunistiska Sverigetunionen. Min gissning är att han samrått med sin advokat innan han vidtagit den här åtgärden.
Citera
2024-12-20, 16:28
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Om han är på Irland så tror jag att det fastställts i tråden nu att Irland inte har någon skyldighet att lämna ut honom till fittkommunistiska Sverigetunionen. Min gissning är att han samrått med sin advokat innan han vidtagit den här åtgärden.

Högst troligt. Blir ett års semester. Visserligen lite ofrivilligt, men hellre det än 2 x 3 m2 cell och märkliga rumskompisar.
Citera
2024-12-20, 16:37
Medlem
Citat:

Ja, och det känns ju nästan som att han även informerat rättsväsendet om att han avser hålla sig borta tills preskriptionstiden löper ut.
Det är ju bra. Då kan dom ägna sig åt att försöka hantera gängbösset istället för att leka kurragömma med rikets mest dansanta Thaiknullare....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in