2024-12-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekroy
Nej, jämför rutorna ibak på en v40 med bilden så det du att rutorna på bilden är mer horisontell som på en v60

Pratar vi den vita bilen på videon? Är det inte en VW Golf?
Citera
2024-12-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Men att skjuta med en hand är inte enkelt. Jag skjuter varje vecka och övar både stark och svag hand och är inte alltid stolt över mina tröffar, då har jag inget adrenalinpåslag, stress och annat som kan påverka mitt resultat negativt.

Jag har skjutit väldigt mycket med en hand nästan alla kalibrar och kan säga att 380acp och 22lr är väldigt enkelt men 9mm kan vara lite kraftigare men fortfarande väldigt enkelt för vem som helst med lite starka finger muskler att greppa en 9a och tömma plus så ser man på videon att han har ”smygit upp” på honom och har hunnit size honom upp och eventuellt tänka till på att han kommer reagera med att springa
Citera
2024-12-20, 15:27
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Här har du en https://theync.com/swedish-rapper-goboro-executed-in-parking-garage.htm
Tack
Jag hör bara offret tala.
Skytten är nog över 20 år och detta var inte första gången.
Citera
2024-12-20, 15:28
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Denna funkar https://theync.com/swedish-rapper-goboro-executed-in-parking-garage.htm

Jävlar va det smäller.
Citera
Medlem
Nu när jag fick se hela videon när killen till och med går ut ur bilen ser det faktiskt ut som någon sorts glock och inte walther
Citera
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Ni som kommenterar videon, var finns den att beskåda?
Citera
2024-12-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittaHelvete14
Nu när jag fick se hela videon när killen till och med går ut ur bilen ser det faktiskt ut som någon sorts glock och inte walther
Länka hela
Citera
2024-12-20, 15:31
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Men att skjuta med en hand är inte enkelt. Jag skjuter varje vecka och övar både stark och svag hand och är inte alltid stolt över mina tröffar, då har jag inget adrenalinpåslag, stress och annat som kan påverka mitt resultat negativt.

Ja, jag imponeras hur skytten tar sig tid att sikta och låter offret springa in i kornet innan skottet som fäller folkhemshjälten till marken.
Citera
2024-12-20, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittaHelvete14
Springfield Armory Hellcat?
Citera
2024-12-20, 15:35
Avslutad
Citat:

Såklart det finns kriminella avskum som har en naturlig talang i skytte, precis som att det finns tjuvar som är duktigare än andra tjuvar på att dyrka lås. Underskatta inte en ung mans dedikation på att bli bra på något, skolan var ju inte grejen för denna mördare direkt. Jag kan garantera dig att skytten har en shooting simulator hemma på familjens dator.
Citera
2024-12-20, 15:36
Medlem
Polisen har tydligen en klar bild över vem GM är,
Övervakningskameror har röjt honom.
Vilken jävla torped 🤣 Snarare amatör.
Citera
2024-12-20, 15:38
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Polisen har tydligen en klar bild över vem GM är,
Övervakningskameror har röjt honom.
Vilken jävla torped 🤣 Snarare amatör.
Är han maskerad eller oidentifierad är han nog en fri man så länge ingen snackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in