2024-12-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Ganska kul hur många som spelar tuffa här och förnedrar offrets reaktion. Hoppas dagen aldrig kommer, men hur hade ni reagerat tror ni? Om ni tror att ni hade varit som på film, t.ex Hank Shrader i Breaking Bad, så tänk om. Ni hade skitit på er.

Man behöver absolut inte skita på sig. Man kan vara mentalt förberedd på det värsta, då hanterar man pissiga situationer mycket bättre helt enkelt.
Citera
2024-12-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Varför tittar du om du inte vill se? Det är bara att låta bli. Flashback har 18-årsgräns, så det är vuxenansvar över ens egna handlingar som gäller. Klippet finns på nätet. Familj och släkt måste själva bestämma om de ska se det eller inte, men det har inget med tråden att göra.
Jaha ja man skall straffas efter döden med nu är de det nya sättet . Vad anser du om offentliga avrättningar då? Har vi sjunkit så lågt som människor nu?
Citera
2024-12-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
5 skott utan en blodsdroppe?

Det skvätter inte ut blod när man skjuter någon vid alla tillfällen. Flera lager med kläder som suger upp blodet, öppnar man upp och tittar så finns det garanterat blod.
Citera
2024-12-20, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Jag förstår lite av ditt tanke gods men gillar ändå ej detta ändå att lägga upp dödsscener på nätet nej vi måste visa att vi som människor står på eb högre nivå i detta fallet .
Ingen skall behöva ha detta straffet när man är död säger jag.

Kan hålla med dig om det men internet är internet, på gott och ont.
Citera
2024-12-20, 15:13
Medlem
Till er alla som sitter och glorifierar skytten och säger att han är bra så vet ni inget om skytte, på videon ser man att han använder en walther/Ruger liknande pistol vilket inte har sjuk rekyl eftersom de oftast är 9mm skott som ofta är supersonic rundor.
Ser ut som att han träffar över hela kroppen och man behöver inte ha vapenträning eller vara ”duktig” skytt det räcker bara med att du träffar hals/ryggen/lungor/artärer osv så sitt inte och glorifiera sånna pundare.
Det folk inte fattar är att om dom gör sånna här grejer kommer det landa tillbaka på deras familj
Citera
2024-12-20, 15:14
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
5 skott utan en blodsdroppe?

du kollar för mkt på Hollywood
alla skotthålen drar ihop sig direkt sen kommer blodet
sen har han kläder på sig som suger in all blod innan det börjar komma ut
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Man behöver absolut inte skita på sig. Man kan vara mentalt förberedd på det värsta, då hanterar man pissiga situationer mycket bättre helt enkelt.

Det är klart att flashbackeliten med 35cm dase skulle hålla masken.
Men dessa gangsterrappare spelar ju generellt tuffa så det blir ju lite nederlag när de inte klarar att dö med samma värdighet som gemene flashbackanvändare.

Antingen är det en "snäll kille som älskade fotboll" eller så är det "en musiker som inte alls höll på med sånt, bara musik". Jag har lite lika koll på Gaboro som jag hade på Einar eller någon annan, men antingen håller de inte bara på med musik eller så har musikeryrket blivit farligt på sistone.
Citera
Medlem
meas19s avatar
Flera kameror i p-huset, och i Norrköping. Så polisen har klar bild på bilen o föraren, troligtvis var han maskerad hela vägen ut genom Norrköping annars är han snart identifierad.

Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Hur ser det ut med övervakningskameror runt det området?
Mördaren körde en Volvo S/V60 2011-2018 enligt dörrsidan som han lyckats få med på fimen sin.
Citera
2024-12-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Nä har vi nått så lågt som människor att vi gillar att se på när någon mördas oavsett vem skall vi ej behöva se på när en människa mördad. . Ta ner skiten nu denna film sekvens!!!!
Brottsoffret själv hade nog inte haft några problem med att rappa och tjäna pengar på att beskriva liknande händelser så varför andra inte skulle få ta del av när samma sak händer honom är helt ologiskt.
Citera
2024-12-20, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold
Hörde inte riktigt vad han sa där på slutet. Fick videon skickad till mig på Messenger idag.
Vart hittar jag en fungerande länk till klippet? Har scrollat igenom tråden men bara hittat en kort version.
Citera
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Hahah, vafan. Han blir träffad med flera av de första skotten och börjar springa på adrenalin, sen träffar skytten ryggraden eller chock får honom att trilla.

Vilken konstruktiv feedback vill ge till honom? Han hade ingen jävla chans, blev helt oväntat mördad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittaHelvete14
Till er alla som sitter och glorifierar skytten och säger att han är bra så vet ni inget om skytte, på videon ser man att han använder en walther/Ruger liknande pistol vilket inte har sjuk rekyl eftersom de oftast är 9mm skott som ofta är supersonic rundor.
Ser ut som att han träffar över hela kroppen och man behöver inte ha vapenträning eller vara ”duktig” skytt det räcker bara med att du träffar hals/ryggen/lungor/artärer osv så sitt inte och glorifiera sånna pundare.
Det folk inte fattar är att om dom gör sånna här grejer kommer det landa tillbaka på deras familj

Men att skjuta med en hand är inte enkelt. Jag skjuter varje vecka och övar både stark och svag hand och är inte alltid stolt över mina tröffar, då har jag inget adrenalinpåslag, stress och annat som kan påverka mitt resultat negativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in