Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-20, 14:36
Medlem
Nån som vet hur polisarbetet går?
Citera
2024-12-20, 14:37
Medlem
RickRozays avatar
Tragiskt. Extremt stressful video. Dödsångesten var väldigt hög hos Gaboro innan han dog.

Han kom nästan iväg! Dom frösta tre skotten missade, sedan kutade han kanske tio meter bort, men föll efter att ha blivit träffad troligen i överkroppen.

Han bönar i vrålande ton: "Jag ber dig bror! Din fucking mada-fff....." sen skjuter skytten tre-fyra skott till i överkroppen på Gaboro som fortfarande vrider på sig innan kameran vänder bort och skytten börjar springa.

Fyfan vilken panikartad video.
Citera
2024-12-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyBalboa
Tänk om dom kunde lära sig åka skidor så har vi skidskyttar i världsklass.

Ja han har uppenbarligen skjutit innan. Att träffa ett rörligt mål med en hand på 20 meter är inte illa alls faktiskt.
Eller så hade han extremt tur och är själv förvånad över hur det gick till.
Citera
2024-12-20, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Tragiskt. Extremt stressful video. Dödsångesten var väldigt hög hos Gaboro innan han dog.

Han kom nästan iväg! Dom frösta tre skotten missade, sedan kutade han kanske tio meter bort, men föll efter att ha blivit träffad troligen i överkroppen.

Han bönar i vrålande ton: "Jag ber dig bror! Din fucking mada-fff....." sen skjuter skytten tre-fyra skott till i överkroppen på Gaboro som fortfarande vrider på sig innan kameran vänder bort och skytten börjar springa.

Fyfan vilken panikartad video.
Hur vet du att dom första skotten missade? Bara för att han inte föll ner direkt?
Citera
2024-12-20, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheddarcheese
Han ska ju varit vittne till ett mord i december 2023. Någon som vet vilket mord det handlar om? Finns det någon dom eller rättegång för det mordet?

https://www.youtube.com/watch?v=rQtkmZXF_H8
Citera
2024-12-20, 14:39
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodde03
Jag fattar verkligen inte hur människor klarar av att göra saker som detta, hur har dom samvete utan skuldskänslor? Är det droger 24/7 men det bör slå tillbaka ändå?? Så otroligt hemskt.

Människans hjärna kan anpassa sig till samt lära sig precis allt - på gott och ont. Exponeras du för något tillräckligt mycket så kommer det bli vanligt. Om ett svensk barn skulle bevittna en individ med avhuggen arm eller bortsprängt ben så hade barnet fått panik. Om en palestinsk unge hade bevittnat samma sak så hade dom inte tänkt på det lika mycket, just för att dom fått se det så många gånger.

Så svar på din fråga: Dem har gjort detta tillräckligt många gånger för att inte påverkas av det, och sedan kan det även förekomma droger som bedövar en.
Citera
2024-12-20, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittaHelvete14
Max 17 tror jag

Okej då förstår jag att han kostade på sig såpass många skott i början
Citera
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Alltså sådana pojkar går alltid i gymbyxor.
Jag är medveten om hur deras klädstil vanligtvis ser ut, men just sånna gymbyxor har jag sällan sett någon gå runt i om det inte är i anslutning till gym.

Det är endast en teori från mig
Citera
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
Hur vet du att dom första skotten missade? Bara för att han inte föll ner direkt?

Det är inte hundra procent säkert, men eftersom han faller när han blir träffad av skottet som skytten trycker av när han hunnit iväg ett tiotal meter så kan man anta det.
Inte hundra procent säkert.
Citera
2024-12-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Ja han har uppenbarligen skjutit innan. Att träffa ett rörligt mål med en hand på 20 meter är inte illa alls faktiskt.
Eller så hade han extremt tur och är själv förvånad över hur det gick till.

100% en van skytt, det där är inte så enkelt.
Citera
2024-12-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Nej, för idioten springer inte ens mot utgången.
utgången är till höger i bild med en trappa och 2 hissar som leder ner till markplan(inomhus vid donken och SF) BO är idiot och springer uppåt, där det bara är fler våningar med likadan utformning som den som han dör på.

Var länge sedan jag var i centrala Norrköping. Men det är P-huset i byggnaden där Filmstaden finns? (Dvs inget av spriralenhusen)
Man kör upp plan-för-plan och så ner i en spiral?
Citera
2024-12-20, 14:42
Medlem
Xemnass avatar
Folk här inne leker balla och tror verkligen att de själva hade reagerat annorlunda om dem blev avrättade.

Adrenalinpåslag, du vet att du kan komma att dö, hur fan ska man reagera?
Klart man ber om nåd för sitt liv,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in