Skulle snarare säga bror.
Mig veterligen används inget ordet orm särskilt ofta i dessa kretsar.
Ordet bror hinner nog nämnas en miljon gånger för varje gång orm nämns inom dessa.
Blir nästan avundsjuk på hur oförstörd du måste vara om du tyckte videon var så hemsk. Ny på internet?
Videon var ju ganska mild i jämförelse med vad de flesta sett på nätet idag.
Tragiskt egentligen hur avtrubbad man blivit.
Till hans försvar så är det ändå skillnad på att se beheading-videos från Mexiko och att se någon bli skjuten i ens eget land och be för sitt liv på ens eget språk (nja, mer eller mindre iofs).
Råtta, ja. Orm, inte lika mycket.
Fortfarande en bråkdel av så ofta som bror.
Han skriker dessutom "jag ber dig" innan.
Ingen skriker "jag ber dig, orm", makes no sense.
I videon ser man att det står en blå Tesla parkerad till höger. Teslor har ju "sentry mode" som filmar runt om. Polisen borde kolla med Tesla ägaren om den fått händelsen på film.
Ok nu såg jag hela videon,brutalt gjort.
De verkar känna varandra, nyligen setts.
Aldrig man säger bror till nån som försöker mörda en i ögonblicket om man ej känner snubben känner jag,men sen vet jag den nya generationen kallar sin mamma bror.
Men tror det är nån som rör sig i samma krets som offret.
Har de haft nåt möte i GM bil,när offret går till sim egna bil blir han beskjuten?
Men sluta nu det är ju inte blod eller någonting, bara en avart till människa som ligger på ett kallt betonggolv och säger ”jag ber dig, din jävla mammaknullare” för att sedan få livet släckt för evigt. Har man gett sig in i leken så…
Behöver inte vara gore för att det ska vara otäckt. Att se en människa i ren fight-or-flight situation när han ber om sitt liv är inte en kul grej att se, trots att videon innehåller 0 droppar blod.
Behöver inte vara gore för att det ska vara otäckt. Att se en människa i ren fight-or-flight situation när han ber om sitt liv är inte en kul grej att se, trots att videon innehåller 0 droppar blod.
Aaaa precis - såg också inga tecken på blodskada.
Måste varit små kulor - tror jag.