2024-12-20, 10:36
Medlem
Det är bara att sätta på sig en liknade mask för att komma nära sitt tilltänkta offer. Riskabelt och dumt med gängets ansiktsmasker.
Citera
2024-12-20, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det är han som blev skjuten. Med masken som han tar av vid 10.17.
Absolut inte den som tar av masken är intervjuaren
Citera
2024-12-20, 10:43
Medlem
laddsteffes avatar
Var på kroppen satt kulan som fällde honom tror ni? Jag trodde man klarade att springa trots att man blivit beskjuten mtp adrenalinet, men här föll han ju så fort kulan tog i honom? Han lyckades inte heller resa på sig, så den måste ha tagit illa.
Citera
2024-12-20, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Varför kan inte alla unga ghetto-wannabes bara skjuta av sig själva på en gång, så att vi slipper att dra ut på det? Det är ju ändå ett Darwinaward och självsanering vi pratar om. Det här är ju individer som självmant valt att bli råttor.

Skittufft att leka värdelös gängkriminell, vara "utanför systemet" och sluta på golvet i ett parkeringshus.

De vill bara vara tuffa och balla. De gör snabba pengar, de kan köpa dyra klädesplagg som kostar mer än en vanlig arbetare har i månadslön. Brudarna springer efter dem. De förstår att folk blir skjutna, men de är unga och känner sig odödliga. "Det händer inte mig" tänker de.

När man läser på Flashback ser man ofta folk som firar att "gängkriminella" blir mördade. För de blir provocerade över att dessa personer till synes har ett bättre liv än de har det, med pengar, kvinnor, lyxprylar och resor. När de väl får ett straff så är det lågt, och sedan får de sitta på fritidsgård och spela PlayStation. Sen kommer de ut och kan fortsätta.

Jag tycker den här videon med fördel kan ses av dessa. Det mänskliggör dessa personer. Den tuffa fasaden de har utåt är bara rollen de spelar. Han hade ett par år där han kunde köpa dyra märkeskläder för pengarna han drog in på knarkhandel. Han betalade priset för det genom att bli avrättad i ett P-hus innan han fyllde 25, och han kände dödsångest in till sista ögonblicket.

Av de som inte blir mördade sitter många och trycker utomlands. Inte för att de nödvändigtvis måste, utan för att de skulle gå samma öde till mötes som BO i det här fallet om de satte sin fot i sina hemtrakter. Utåt visar de upp hur de sitter vid ett blått hav i något varmt land och "lever livet", men egentligen är de rädda för sin egen säkerhet och måste vara där. De lever skitliv.

Så jag tycker att många av er som arbetar och betalar skatt och kanske bara har en kvinna eller kanske inte ens det, ändå ska vara nöjda med vad ni har. Om ni har ett boende, en hyfsad lön, osv. Framförallt har ni frihet. Ni behöver inte kolla er över axeln, och löper en minimal risk att sluta era dagar som BO i det här fallet. Det är värt mer än alla Gucci-kepsar och slampor i världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Han filmar inte mordet med en hand din nöt Kolla var kameran sitter på de sista skotten. Rebus: H*v*det.
Hahaha. Ja nu när jag kollade igen 😂 men ändå, att han använde en hand bara när han hade andra handen ledig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trott1234
Precis så säger han. Jag ber dig för min mammas skull. Tragiskt att familjen lider på grund av denna skärp av människor!

Ehhh Han säger ” din f-king mammakn****
Citera
2024-12-20, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mujahid762
Jag svär halva tråden verkar bruka heroin, en annan snubbe sa att det lät som att han sa något på turkiska. Han säger ”Din horunge, din horunge!!

Jag ber dig jag ber dig, jag ber dig!! jag ber dig!!

din fucking mamma knullare”

inget annat sägs, han säger inte ”förlåt”, inget på turkiska eller ”snälla jocke”.

Vem
Säger din fucking mamma knullare
Citera
2024-12-20, 10:46
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
Var på kroppen satt kulan som fällde honom tror ni? Jag trodde man klarade att springa trots att man blivit beskjuten mtp adrenalinet, men här föll han ju så fort kulan tog i honom? Han lyckades inte heller resa på sig, så den måste ha tagit illa.
Ser ut som om att en kula träffade ryggraden där nerverna som går ner till benen sitter.
Kan inte hjärnan skicka några signaler till benen så spelar det ingen roll hur mycket adrenalin du har i blodet, springa går inte.
Citera
2024-12-20, 10:47
Medlem
Man brukar ju säga att dessa skyttar är sönderknarkade och knappt kan hålla i ett vapen.

Tyckte GM i det här fallet visade prov på både bra prickskytte och dessutom en jävla kyla.
Citera
2024-12-20, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Har det här postats?
https://x.com/HooddSZN/status/1869892729796198449
Länken fungerar inte vad är det? Äre samma video som innan
Citera
2024-12-20, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strejtvisus
Tror ni han hade överlevt ifall han hade sicksackat? Känns som att skytten hade ganska tur att han föll?
Yep de tror jag. Att sicksacka hade fått skytten tappa fokus och behövt skifta för att försöka träffa honom
Citera
2024-12-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Varför åker man ensam till ett tomt parkeringshus på kvällen för att möta någon när man är gängmedlem? Man tycker ju magkänslan bör säga att något är fel
Troligtvis äre någon väldigt nära dig som ringer ut dig och du känner dig trygg med det personen. Det är inte direkt någon random som ringt ut honom. Man ser att han är helt avslappnad och köpt en dricka som han lagt på taket och inväntar den som ringt honom för att komms
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in