2024-12-20, 09:10
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Hur lyckas rappare alltid skaffa sig fiender? Personer som sjunger...
För att många rappare är en kriminell, kopplas till ett grovt kriminellt nätverk.
Citera
2024-12-20, 09:12
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerhatare1996
Frågan är hur visste dom att han var i garaget? så som hag ser det så har han precis vart och gymmat Lagt sin dricka på bilens tak och håll på öppn bil dörren när skytten kom ut från sin bil. Antigen så har någon goat honom eller så har dom stalkat honom ett tag tills han skulle hem från gymmet

GPS puck under bilen.
Citera
2024-12-20, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerserkU21
Jag är 48år , ganska vuxen alltså , har varit sprtskytt i 20 år , har även arbetat med vapen i yrket för 2009 till 2016..

Jag är dessutom trött efter 15 timmar nattarbete.

IDIOT

Ser att det finns viss misstro mot Berserk med flera i tråden, vill egentligen bara därför ställa mig i ledet och stödja deras resonemang (med min bakgrund som van pistolskytt och jägare) att skytten under omständigheterna gör det bra utan att glorifiera handlingen och att det är fullt möjligt att man rör sig efter att ha blivit påskjuten.

Det är inte film!
Citera
2024-12-20, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idfd
Nu bekräftat
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share
Redan bekräftat igår. Polisen o tidningar är så jävla sega. Ingen förlust för samhället!
Citera
2024-12-20, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Ninos Moses Khouri

Helt sjukt att livet som rappare är så riskabelt.

Frågan är om det dyker upp flera rappare i framtiden när risken att bli måltavla är så stor.
Citera
2024-12-20, 09:16
Medlem
Migerationsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Gällande honom känner jag inte heller något, inte heller gällande videon. Vilket ändå är lite obehagligt hur oberörd man blivit över alla dessa skjutningar.
Jag vet inte ens vem snubben var så kan inte uttala mig alls.
Aldrig hört namnet.

Men oavsett finns det en familj till varje BO.
Dom har inte valt det här livet.

Håller med, nånstans i Norrköping finns det en mamma som skrikit luften ur sina lungor. Familjerna har inte valt det här livet och att familjen ska behöva se avrättningen på ens barn..fy fan.
Citera
2024-12-20, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lkpg1233
Bild på skyttens bil

https://gofile.io/d/L9l9pF

Volvo C30/C40
Citera
2024-12-20, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag mår dåligt av att bara läsa det här och folk tittar på videon som att det är ingenting. Jag vågar inte.

Fan vad tragiskt

Är det skytten som säger din fucking mammaknullare eller är det BO som säger det? Låter mer som BO.
Citera
2024-12-20, 09:18
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Håller med, nånstans i Norrköping finns det en mamma som skrikit luften ur sina lungor. Familjerna har inte valt det här livet och att familjen ska behöva se avrättningen på ens barn..fy fan.

Ibland så är även föräldrarna väl medvetna om skiten som deras barn sysslar med och dessutom hjälper sina barn på olika sätt genom att gömma droger, pengar eller droger.
Säger inte att det är så i detta fall men är inte omöjligt.
Citera
2024-12-20, 09:19
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Är det skytten som säger din fucking mammaknullare eller är det BO som säger det? Låter mer som BO.

Jag har ingen aning. Jag kommer inte titta på videon. Men som jag förstår det så är det skytten som säger så efter att BO ber och bönar om sitt liv.

Asså jag mår illa. Och jag har inte ens sett videon. Det här måste få ett slut. Vilket jävla monster GM är.
Citera
2024-12-20, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrnonames
Volvo C30/C40

Kommer väl hittas bränd i nått garage eller nån gränd inom 24 timmar..
Citera
2024-12-20, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Ibland så är även föräldrarna väl medvetna om skiten som deras barn sysslar med och dessutom hjälper sina barn på olika sätt genom att gömma droger, pengar eller droger.
Säger inte att det är så i detta fall men är inte omöjligt.

Jag håller med, men då snackar vi en liten procent av föräldrarna. Tror inte att många föräldrar hade hjälpt sina barn leva i kriminalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in