Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-20, 05:08
Varför åker man ensam till ett tomt parkeringshus på kvällen för att möta någon när man är gängmedlem? Man tycker ju magkänslan bör säga att något är fel
Citera
2024-12-20, 05:10
Medlem
tomyhockeys avatar
Han fanns i norrköpings dödslista

(FB) Norrköping Dödslista
Citera
Parongatans avatar

Moderatormeddelande

Postat av Parongatan 2024-12-20, 05:17
Moderator
Tråden rensad. Fler ovidkommande och irrelevanta tramsinlägg kan belönas med varningar.

/Moderator
2024-12-20, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn0000
Kan ju överleva på nära håll om man har väst och inte blir träffad i hals/huvudet.
Men jag tror du har rätt i det här fallet.
Blir ju skjuten liggandes från sidan.
Där lär väll inte en väst skydda särskilt bra.

En bra väst har överlappning i sidorna vilket faktiskt gör västen dubbelt så stark just där.
Har man traumaplåtar blir den såklart starkast på de ytorna.

Sen beror det på kaliber , de flesta moderna västar stoppar de vanligaste kalibrarna för enhandsvapen och finare kalibrar från gevär.

Har man traumaplåtar stoppar dessa öcen vissa större kaiibrar.

Försvarets gamla 9mm 39b är dock en lurig jävel till kula , den kan penetrera en hel del som inte vanliga 9r kan.
Det är en vanlig kaliber bland tex sportskyttar , men tror den är rätt ovanlig bland buset.
Citera
2024-12-20, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Dom har garanterat anstiftat mordet. Resten är bara utförare för deras räkning.Dalen har tagit mycket mark i Sverige sedan Foxtrot splittrades.
Hur vet du att Jordgubben inte är anstiftare? Jordgubben har mer att göra med norrköping än vad dalen har. Finns även foxtrot medlemmar från Bro i norrköping.
Citera
2024-12-20, 05:22
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Varför åker man ensam till ett tomt parkeringshus på kvällen för att möta någon när man är gängmedlem? Man tycker ju magkänslan bör säga att något är fel

Dom är så korkade dessa individer så ett normalt tankesätt är inte applicerbart. Ovanpå det så mycket falskhet kombinerat med noll lojalitet att resultatet blir som i detta fall - strålande! Mördaren med är gripen inom kort , så kontenta : två löss mindre.
Citera
2024-12-20, 05:30
Medlem
elastikmandens avatar
Det är ju otroligt som de håller på att utrota varandra. Istället för att minska, eskalerar det dag för dag.
Citera
2024-12-20, 05:33
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Han tränade tydligen på något gym i närheten.
Citera
2024-12-20, 05:42
Medlem
ariberts avatar
Finns det något namn på BO?
Citera
2024-12-20, 05:45
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Finns det något namn på BO?
Gangsterrappare Gaboro. Hans riktiga namn: Ninos Khouri
Citera
2024-12-20, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Man ser att offret redan var träffad men kunde fortf springa halvdant. Din amatör

Jag menade professionell som soldat eller polis , ja inte svensk polis då såklart som pepprar ner downs syndrom mongoloider med leksaksvapen
😅

Men jag har.tittat på filmen flera gånger även i slowmotion och inser att han har några riktiga proffs egenskaper , dels skjuter han dessa skort med en hand , kanske för att han håller kameran med den andra , annars hade tvåhandsfattning varit optimalt.

Han håller dessutom pistolen något vinklad , det är optimalt för snabbt skytte då det är kroppens normala ergonomi.

Folk som håller på med professionell vapenhanterring känner nog igen vad jag menar.

Ungefär minst hälften av skotten ser om man kollar siktbilden ut att träffa , varav minst 3 ser utsatt ta högt i överkroppen , det sista ser dock ut att missa eller träffa/touche ryggen.

Jag tror faktiskt inte att han använder en gopro , dom brukar sitta på huvudet eller centrat på bröstet och i filmen verkar det vara för högt och nära högrq axeln för bröstmontage och något lågt för huvudmontage.
Förmodligen håller han handen med telefonen upp mot bröstet.
Vilket är en vanlig placering av dem lediga handen vid enhandsskytte i en taktiskt skytte.

Så med detta måste jag säga att personen håller stabila skott som fan undrar omständigheterna, han har dessutom en gnutta framförhållning på rörligt mål något i sidled.

Så jag definitivt ingen nybörjare och i sina kretsar antagligen känd för att veta vad han sysslar med.

I stand corrected 😊
Senast redigerad av BerserkU21 2024-12-20 kl. 06:04.
Citera
2024-12-20, 06:13
Medlem
SavedbyChrists avatar
Vet nån ens varför han blev mördard?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in