Citat:
Ursprungligen postat av
Abzid
Man ser att offret redan var träffad men kunde fortf springa halvdant. Din amatör
Jag menade professionell som soldat eller polis , ja inte svensk polis då såklart som pepprar ner downs syndrom mongoloider med leksaksvapen
😅
Men jag har.tittat på filmen flera gånger även i slowmotion och inser att han har några riktiga proffs egenskaper , dels skjuter han dessa skort med en hand , kanske för att han håller kameran med den andra , annars hade tvåhandsfattning varit optimalt.
Han håller dessutom pistolen något vinklad , det är optimalt för snabbt skytte då det är kroppens normala ergonomi.
Folk som håller på med professionell vapenhanterring känner nog igen vad jag menar.
Ungefär minst hälften av skotten ser om man kollar siktbilden ut att träffa , varav minst 3 ser utsatt ta högt i överkroppen , det sista ser dock ut att missa eller träffa/touche ryggen.
Jag tror faktiskt inte att han använder en gopro , dom brukar sitta på huvudet eller centrat på bröstet och i filmen verkar det vara för högt och nära högrq axeln för bröstmontage och något lågt för huvudmontage.
Förmodligen håller han handen med telefonen upp mot bröstet.
Vilket är en vanlig placering av dem lediga handen vid enhandsskytte i en taktiskt skytte.
Så med detta måste jag säga att personen håller stabila skott som fan undrar omständigheterna, han har dessutom en gnutta framförhållning på rörligt mål något i sidled.
Så jag definitivt ingen nybörjare och i sina kretsar antagligen känd för att veta vad han sysslar med.
I stand corrected 😊