2024-12-20, 04:33
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vad blir det för straff, på ett ungefär?
Sjukt land man bor i. Straffas för lite kroppsmassage! Vissa kroppsdelar helt OK att massera, andra delar strängt förbjudna som leder till internationell efterlysning och evig skampåle.

Massage av åderpålen ger skampåle.

Men intressant om han bara meddelat frun och advokaten att han återvänder till Sverige 2026-01-26.

Kan ju vara så att frun har flyttat ut. Aja, han kanske kan arrangera gruppresor i framtiden, verkar vara rätt säkert att åka till Irland inkognito ett år. Lamm och Guinness är ju inte helt tokigt att leva på ett år.
Citera
2024-12-20, 05:29
Medlem
Det är väl inget att bry sig om.
Låt den gode TV4 profilen vara ifred.

Folk är så urbota dumma i huvudet hålla på med en massa dravel för att han haft sex på andra ställen än den egna sängkammaren.

Vad är det för fel på en säng i en salong??

Dessutom skall jag upplysa alla stolpskott som håller på o bräker i denna fråga att sex är skönt,
väldigt skönt så pass skönt att hjälper en liten peng på vägen för att få till det där sköna så är det bara o köra på..
Citera
2024-12-20, 05:35
Medlem
FuckSwedens avatar
Självklart fortsätter TV4 hymla med vem han är... varför?
Citera
2024-12-20, 05:50
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Rädda om varumärket ”Let’s Dance” kanske?
TV4:s succéprogram kanske inte får svärtas ner.
Citera
2024-12-20, 05:54
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Bland annat publicitetsreglerna. Vad jag vet har inte ännu några andra av ”finmedierna” namngett honom heller.
Citera
2024-12-20, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Bland annat publicitetsreglerna. Vad jag vet har inte ännu några andra av ”finmedierna” namngett honom heller.
Nej bara stoppa pressarna vad jag kan se och de brukar ju namnge folk så fort som möjligt.
Citera
2024-12-20, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutaKablablah
Nu har jag läst på och kan säga att det inte stämmer.

Kravet på dubbel straffbarhet kvarstår.

”There is an exception, however for 32 categories of offence, for which there is no requirement that the act is a criminal offence in both countries. The only requirement for these categories is that the offence must be punishable by at least 3 years of imprisonment in the issuing country.”

https://handbook.ecba-eaw.org/e-2-optional-refusal-grounds/
Citera
2024-12-20, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse

Virtanen blev uthängd i gammelmedia med hänvisning till att hans namn redan var spritt utanför gammelmedia. Det är applicerbart även här.
Citera
2024-12-20, 08:00
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
”There is an exception, however for 32 categories of offence, for which there is no requirement that the act is a criminal offence in both countries. The only requirement for these categories is that the offence must be punishable by at least 3 years of imprisonment in the issuing country.

https://handbook.ecba-eaw.org/e-2-optional-refusal-grounds/

Mem det fetade är ju inte fallet här, eller hur?
Citera
2024-12-20, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Mem det fetade är ju inte fallet här, eller hur?

Nej, i detta fallet räcker det med att sexköp är olagligt också på Irland. Dubbel straffbarhet således.
Citera
2024-12-20, 08:26
Medlem
MrGrants avatar
Vad blir det för straff för härligheten? Vilket straff fick Niklas W? Det var väl bara böter . Och skammen. Undrar vad Dermots plan är? Sitta i Thailand och skriva en ny bok om eländet Sverige kanske. Klantigt att Swisha. Från och med nu är det cash som gäller 💴
Citera
2024-12-20, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Rädda om varumärket ”Let’s Dance” kanske?
TV4:s succéprogram kanske inte får svärtas ner.

Eller vitas ner. Med tanke på bilderna från förundersökningen med misstänkta vätskor på väggen på massageinstitutionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in