Citat:
Ursprungligen postat av
tylenol
Amanda och Nabaz var nog blötare helt enkelt, krävs inte så mycket för att det ska vara svårt att få en gnista att ta. Speciellt Nabaz stod ju lutad över sitt tändstål och det droppade rejält med vatten ner på eldplatsen.
Ja, eller inte. Nabaz droppade det ifrån, Amanda såg jag inget stort dropp ifrån. Det är faktiskt mer rimligt att produktionen riggat skiten.
Även om vi bortser från elden så var hon inte först genom hinderbanan. Hon var i mina ögon ingen underdog och ingen hjältinna. Nu får man höra att finaltävlingen pausas och att de får vänta in varandra. Så precis som Nabaz säger i Expressen så var det han som vann med stor marginal.
Vem vill se en finaltävling nästa gång när det nu kommit fram att det inte körs i ett svep? Och att vissa får fortsätta ett moment fast de inte klarade av det. Då förlorade de ju finalen, Ida och Amanda. När deltagarna skulle få igenom en boll genom en ormbana såg det svårt ut och jag undrade t.o.m för mig själv hur de kunde klara det. Så hon vann inte ens finalen, patetiskt. haha
Då kan ju alla skribenter här landa i att en vinnare korades inte på det sätt som många förväntar sig att en vinnare ska koras. Vad är det för skit att vänta in varandra i evigheter och få hjälp med delmoment? Nix hon vann ingenting, förutom att hon tilldelades pengarna av en korrupt produktion. Om tävlingen hade gått rätt till hade både Maxim och Nabaz kört över henne. Även i en intervju med Expressen skiner människans narcissism igenom, osmakligt.