2024-12-20, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Haha varför ska den som är fysiskt starkast vinna? Är det en tyngdlyftningstävling? Då var han ju inte starkast av alla killar heller.

Vad är det för syfte att diskutera med dig om du inte ens sett allt han gjort?
Tja han var ju bäst i allt.... Vann flest tävlingar, Ida vann 0 tävlingar.... Hon hade varit chanslös om han varit med i finalen....
2024-12-20, 03:19
Medlem
Citat:
Ja, är dom inte apskallar menar du? Vadå? Är han inte en jävla finne då? Det var snarare hyggligt att kalla honom finne med tanke på han är irakier.
Nej han är zigenare har han ju sagt....

Skillnad på Svenskar och Svenskar... En insinuerar att någon påminner om en neger och andra kan säga jävla finne..... Bara den ena åker ut.
2024-12-20, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Tja han var ju bäst i allt.... Vann flest tävlingar, Ida vann 0 tävlingar.... Hon hade varit chanslös om han varit med i finalen....

Jaha.. Varför vann han inte plankan då? Du skrev ju att han var bäst i ALLT. Då hade han ju inte behövt några röster om han nu var bäst och hade vunnit den?

Man behöver inte vinna någon tävling, bara den sista uppenbarligen. Det handlar om att vara som bäst när det gäller. Ida var det, inte Maxim när han behövde vara det.
2024-12-20, 03:22
Medlem
Citat:
Nej han är zigenare har han ju sagt....

Skillnad på Svenskar och Svenskar... En insinuerar att någon påminner om en neger och andra kan säga jävla finne..... Bara den ena åker ut.

Jaha, är han inte en finne? Är finne ett skällsord? Jag trodde dom kallades finnar?
Att kalla honom finne var ju en rejäl uppgradering om han är en zigenare.
2024-12-20, 03:34
Medlem
Citat:
Jaha.. Varför vann han inte plankan då? Du skrev ju att han var bäst i ALLT. Då hade han ju inte behövt några röster om han nu var bäst och hade vunnit den?

Man behöver inte vinna någon tävling, bara den sista uppenbarligen. Det handlar om att vara som bäst när det gäller. Ida var det, inte Maxim när han behövde vara det.
Vann Ida plankan då??? Maxim vann ju många tävlingar, Ida ingen
2024-12-20, 03:55
Medlem
Citat:
Vann Ida plankan då??? Maxim vann ju många tävlingar, Ida ingen

Det spelar väl ingen roll om du vinner 100 tävlingar om du inte vinner den tävling som spelar mest roll? Det räcker med att vinna en tävling, den som gäller mest. Ida vann den sista tävlingen och det är det enda som betyder något.
2024-12-20, 04:11
Medlem
Citat:
Det spelar väl ingen roll om du vinner 100 tävlingar om du inte vinner den tävling som spelar mest roll? Det räcker med att vinna en tävling, den som gäller mest. Ida vann den sista tävlingen och det är det enda som betyder något.
Tja men hon kom ja bara till finalen genom att TV4 la om reglerna för att få en jämn final! Röstningen ändrades ju totalt mellan 1 och 2. Kanske pga att dom ville att en tjej skulle vinna. I vilket fall är hon den minst värdiga vinnaren jag har sett under 27år! Mest suttit och gnällt över allt!
2024-12-20, 04:37
Medlem
Skogsvilses avatar
Minns säsongen när man spelade in i Sverige för några år sedan, en manlig deltagare i gränslandet som febrilt skrapade sitt eldstål utan att få till en enda gnista med knivbladet. Närbilderna avslöjade att båda sidor var rundade och tävlingen så uppenbart riggad. Känns som TV4 gjorde det igen mot 2 deltagare.
2024-12-20, 04:58
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvilse
Minns säsongen när man spelade in i Sverige för några år sedan, en manlig deltagare i gränslandet som febrilt skrapade sitt eldstål utan att få till en enda gnista med knivbladet. Närbilderna avslöjade att båda sidor var rundade och tävlingen så uppenbart riggad. Känns som TV4 gjorde det igen mot 2 deltagare.
TV4 har väl inget att tjäna på att en deltagare vinnar före en annan - fattar du hur idiotiska dessa konspirationsteorier är? Ett eldstål är ju avrundat... Sen om deltakarane klantar sig med fuktiga händer, ska dom då få nytt tändstål???

Men du får fortsätta tro på att TV4 konspirationsteorier om att dom vill ha en viss vinnare, och att Trump är den nya Jesus...
2024-12-20, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Amanda och Nabaz var nog blötare helt enkelt, krävs inte så mycket för att det ska vara svårt att få en gnista att ta. Speciellt Nabaz stod ju lutad över sitt tändstål och det droppade rejält med vatten ner på eldplatsen.
Ja, eller inte. Nabaz droppade det ifrån, Amanda såg jag inget stort dropp ifrån. Det är faktiskt mer rimligt att produktionen riggat skiten.

Även om vi bortser från elden så var hon inte först genom hinderbanan. Hon var i mina ögon ingen underdog och ingen hjältinna. Nu får man höra att finaltävlingen pausas och att de får vänta in varandra. Så precis som Nabaz säger i Expressen så var det han som vann med stor marginal.

Vem vill se en finaltävling nästa gång när det nu kommit fram att det inte körs i ett svep? Och att vissa får fortsätta ett moment fast de inte klarade av det. Då förlorade de ju finalen, Ida och Amanda. När deltagarna skulle få igenom en boll genom en ormbana såg det svårt ut och jag undrade t.o.m för mig själv hur de kunde klara det. Så hon vann inte ens finalen, patetiskt. haha

Då kan ju alla skribenter här landa i att en vinnare korades inte på det sätt som många förväntar sig att en vinnare ska koras. Vad är det för skit att vänta in varandra i evigheter och få hjälp med delmoment? Nix hon vann ingenting, förutom att hon tilldelades pengarna av en korrupt produktion. Om tävlingen hade gått rätt till hade både Maxim och Nabaz kört över henne. Även i en intervju med Expressen skiner människans narcissism igenom, osmakligt.
Senast redigerad av Liljor 2024-12-20 kl. 05:23.
2024-12-20, 05:25
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Ja, eller inte. Nabaz droppade det ifrån, Amanda såg jag inget stort dropp ifrån. Det är faktiskt mer rimligt att produktionen riggat skiten.

Även om vi bortser från elden så vann inte den här egotrippade otrevliga Ida. Hon var i mina ögon ingen underdog och ingen hjältinna. Nu får man höra att finaltävlingen pausas och att de får vänta in varandra. Så precis som Nabaz säger i Expressen så var det han som vann med stor marginal.

Vem vill se en finaltävling nästa gång när det nu kommit fram att det inte körs i ett svep? Och att vissa får fortsätta ett moment fast de inte klarade av det. Då förlorade de ju finalen, Ida och Amanda. När deltagarna skulle få igenom en boll genom en ormbana såg det svårt ut och jag undrade t.o.m för mig själv hur de kunde klara det. Så hon vann inte ens finalen, patetiskt. haha

Då kan ju alla skribenter här landa i att en vinnare korades inte på det sätt som många förväntar sig att en vinnare ska koras. Vad är det för skit att vänta in varandra i evigheter och få hjälp med delmoment? Nix hon vann ingenting, förutom att hon tilldelades pengarna av en korrupt produktion. Om tävlingen hade gått rätt till hade både Maxim och Nabaz kört över henne. Även i en intervju med Expressen skiner människans narcissism igenom, osmakligt.
Härligt att Ida vann! 🤣😂🤣😂🤣😂👍 Hon var bäst i sista tävlingen... Vann 2 utav 3 deltävlingar/heat... Sen denna finsk/irakiska bög som hävdar han vann - Fy fan - han och Patrik fann varann, och är ganska lika - psykopat varning på båda!!!
2024-12-20, 05:40
Medlem
Citat:
Tycker det är en stor skandal igen att ändra reglerna för röstningen! I första röstningen får Amanda som är klar för final vara med och rösta (för dom vet att hon aldrig kommer rösta på den starkaste Maxim) sedan i röstning 2 får dom som är klara för final INTE vara med och rösta...
Om man ska vara lite konspiratorisk så ville kanske inte produktionen att en ryss vinner iom kriget som pågår. Maxim har gjort saker som jag inte alls gillar men om man tänker på vilka som var kvar i finalveckan så hade han trots allt varit en värdig vinnare. Han eller Nabaz.

Amanda var för anonym och nådde inte fram genom tv-rutan så att man skulle fastna för henne.
Senast redigerad av Liljor 2024-12-20 kl. 06:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in