2024-12-20, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trontie123
Han som sköt är väl en grov amatör? Håller pistolen med en hand bara och flertal skott.
Är själv ej kunnig med eldvapen men just pistoler ska man väl hålla med två händer och ''breda ben''?
Amatör? Snarare någon kunnig än en snorunge. Det är rekyl i vapen varför man bör hålla med två händer. SÅ..... att filma mordet med en hand, hantera vapnet med den andra och lyckas träffa medans han springer är skills.
Senast redigerad av minay 2024-12-20 kl. 03:24.
Citera
2024-12-20, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Det jag kan höra är att han säger ”din fkn orm” följt av något mummel. Och sen ”jag ber dig. Jag ber dig. Din fkn mammaknullare”
Låter som han säger horunge i början än din fucking orm
Citera
2024-12-20, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Kollar man filmen i slowmotion så ser man att gaboro lagt en dricka ovanpå taket av sin bil. Troligtvis står han och väntar på skytten som antingen anlitats eller är utringaren. Han säger jag ber dig bror jag ber dig bror och avslutar med din mamma knullare. Han kallar honom bror för det troligtvis är någon han känner eller i vart fall den som ringde ut honom till platsen och sedan avslutar med mammaknullare för han blev förrådd och utringd till platsen för att mördas och viste väll att hans liv inte skulle skonas.

Han säger din orm, när han blivit skjuten. 100%
Citera
2024-12-20, 03:25
Medlem
Citat:
Han säger det två gånger till och med. Men Lyssna noga så hör du det. Låter som att han aäger horunge när han precia blir träffad och sen följt av jag ber dig bror jag ber dig bror din fucking mamma knullare. Det är det sista han säger.

Citat:
Kollar man filmen i slowmotion så ser man att gaboro lagt en dricka ovanpå taket av sin bil. Troligtvis står han och väntar på skytten som antingen anlitats eller är utringaren. Han säger jag ber dig bror jag ber dig bror och avslutar med din mamma knullare. Han kallar honom bror för det troligtvis är någon han känner eller i vart fall den som ringde ut honom till platsen och sedan avslutar med mammaknullare för han blev förrådd och utringd till platsen för att mördas och viste väll att hans liv inte skulle skonas.
Jag menar på att han aldrig säger bror. Han säger först "din orm". Och sedan säger han "jag ber dig, jag ber dig". Och så avslutar han med den patenterade och klassiska mamma förolämpningen, "din mammaknullare".
Citera
2024-12-20, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wibbez92
Hört att han var med i mordet på C.Gambino o han blev ju skjuten i parkeringsg och nu Gaboro på samma sätt i ett parkeringsgarage
Gaboro e me samma ligga som gambino båda allierade me foxtrot. Gaboro va allierad me foxtrot o dödad av dalen
Citera
Medlem
Funkar teslas kamera även om dom är avstängda? Såg precis bild från platsen där det står en tesla undrar om den kan fångat mordet i en annan vinkel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Varför var man ute efter Gaboro? Förutom musiken vad är det han gjort som fått honom att bli mördad?
Allierad me foxtrot
Citera
2024-12-20, 03:27
Medlem
buzzkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Gaboro e me samma ligga som gambino båda allierade me foxtrot. Gaboro va allierad me foxtrot o dödad av dalen
Både gjorde skitmusik, undrar om det finns en koppling där?
Citera
2024-12-20, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Funkar teslas kamera även om dom är avstängda? Såg precis bild från platsen där det står en tesla undrar om den kan fångat mordet i en annan vinkel.
Japp

Hur funkar p huset? Många har ju kameror som reggar reg nr
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson

I Efterlyst en gång så var det en kvinna som gick runt och repade massa bilar med en kniv som stod parkerade. Och hon fångades av en kamera i en av bilarna. Om det sedan var Tesla eller inte vet jag icke. Men det verkar i alla fall som att de fungerar även när bilarna är avstängda.
Citera
Medlem
Trontie123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Vilket land är dom ifrån de som har konflikt där?
Ingen aning om nätverken. Men om det nu är Gaboro det handlar om så har han den syrianska-arameiska flaggan på sin ansiktsmask vilket jag antar då att han är syrian.
Citera
2024-12-20, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fainted-
Vadå ytterst tvekan, varför skulle det behöva vara nån ii hans omkrets? Han kan säga ”bror” utan att ha nånsin känt honom, är det så svårt att förstå? Flashbacks självutnämnda experter är komedi alltså.

Du får väl ge dig in i situationen och fatta att man säger allt i sådan situation, inte fan riskerar beställarna att hämta någon han känner igen och börja gapskrika hans namn eller nåt. ”Bror” är ett vanligt ord i ordförrådet hos dessa, sluta dra såna långsökta slutsatser. Förmodligen minst 95% av dessa mord i Sverige genomförs av någon brottsoffer inte känner igen.
Oavsett vad så kände skytten någon person i gaboros omkrets och därför Kallades han för bror. Gaboro stod och väntade på någon, då han hade lagt sin dricka på biltaket och. istället för vännen som ringt ut honom dök skytten upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in