2024-12-20, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandberrys
Det var inte skytten som sa mamma knullare

Sant, det var den nu döde som skrek.
Citera
2024-12-20, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Den avlidne säger: jag ber dig, jag ber dig. Det är hans sista ord.
Skytten säger något i stil med: Din fucking mammaknullare

Det var inte det smartaste att outa sin röst när han dessutom spelar in det. Det verkar även vara personligt. Inte direkt en anlitat skytt från en annan del av landet.

Haha jag tänkte också att det var skytten som sa din mammaknullare, men alla andra här inne verkar helt säkra på att det var BO som sa det.
Citera
2024-12-20, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Kommer det eskalera nu? Finns det folk som kommer hämnas? Vad tror ni folket?

Med tanke på att han e syrier så lär ju Södertälje vakna om inte annat🧐 vänta o se, men ja det är sannolikt. Jag tror inte han var en ensamvarg precis. Han har säkert folk som vill hämnas hans spillda blod.
Citera
2024-12-20, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Haha jag tänkte också att det var skytten som sa din mammaknullare, men alla andra här inne verkar helt säkra på att det var BO som sa det.

Han försökte med: jag ber dig, jag ber dig.
Sedan insåg han att det inte skulle hjälpa och då drog han till med en sista förolämpning: din mammaknullare.

"Din mamma" hela vägen in i döden. Det här är sannerligen "din mamma" folket.
Citera
2024-12-20, 03:14
Medlem
Trontie123s avatar
Kommer aldrig förstå folk som filmar sitt mord och sen sprider det vidare.
Citera
2024-12-20, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveL8
Han säger aldrig "bror" din mammaknullare
Han säger det två gånger till och med. Men Lyssna noga så hör du det. Låter som att han aäger horunge när han precia blir träffad och sen följt av jag ber dig bror jag ber dig bror din fucking mamma knullare. Det är det sista han säger.
Citera
2024-12-20, 03:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Väl vägda ord om man ber för sitt liv…
Det är väl dom enda ord dom kan.
Citera
2024-12-20, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprofesseur
Jag gissar på lite övning sedan en massvis tramadol och blåa (ksalol) på den då mördaren är iskall och fokuserad

Fattar inte grejen med att dom ska trycka massa piller innan dom ska jappa någon. Hade jag käkat tallar och blå hade jag knappt vart kabel att ta mig till kylskåpet. Sen kanske det är för att när jag väl käkar tallar och blå så käkar jag 2 kartor av båda två xD.

Men jag tänker iaf att tjack eller slajf hade varit att föredra när man ska jappa någon så att du blir helt fokuserad och självsäker isf för hjärndöd och slö. För sen ”coola av” med tallar och blå EFTER jappningen
Citera
2024-12-20, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Bara för att man är allierade betyder det inte att de Dalen som utfört mordet.
Varje kropp skarpnäck,Jordbro,Marielund,Farsta yngre, Salem tar räknas som Dalen har klivit eller?
Nej men dom är bakom mordet låter det bättre? Dalen som betalar och hittar skyttar blir väll deras mord då?
Citera
2024-12-20, 03:19
Medlem
Trontie123s avatar
Han som sköt är väl en grov amatör? Håller pistolen med en hand bara och flertal skott.
Är själv ej kunnig med eldvapen men just pistoler ska man väl hålla med två händer och ''breda ben''?
Senast redigerad av Trontie123 2024-12-20 kl. 03:25.
Citera
2024-12-20, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Den avlidne säger: jag ber dig, jag ber dig. Det är hans sista ord. Skytten säger något i stil med: Din fucking mammaknullare

Det var inte det smartaste att outa sin röst när han dessutom spelar in det. Det verkar även vara personligt. Inte direkt en anlitat skytt från en annan del av landet.
Kollar man filmen i slowmotion så ser man att gaboro lagt en dricka ovanpå taket av sin bil. Troligtvis står han och väntar på skytten som antingen anlitats eller är utringaren. Han säger jag ber dig bror jag ber dig bror och avslutar med din mamma knullare. Han kallar honom bror för det troligtvis är någon han känner eller i vart fall den som ringde ut honom till platsen och sedan avslutar med mammaknullare för han blev förrådd och utringd till platsen för att mördas och viste väll att hans liv inte skulle skonas.
Citera
2024-12-20, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det är väl dom enda ord dom kan.

Det jag kan höra är att han säger ”din fkn orm” följt av något mummel. Och sen ”jag ber dig. Jag ber dig. Din fkn mammaknullare”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in