2024-12-20, 02:43
Medlem
Dalen firar mordet rejält. dalen har någon fetish att klippa rappare. Adouli nu gaboro
Citera
2024-12-20, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Folk säger att det är den skarpaste skytten, och att gm är rutinerad.
Skulle gm varit en bra skytt hade det definitivt inte krävts (12?) skott för att avrätta bo. Gm kan inte ens hantera rekylen pga att den måste filma mordet, även det är amatörmässigt..

Från hans rörelsemönster du kan se att vi pratar om en riktig torped! Han kom ut från bilen siktar på kroppen jag antar Gaboro blir träffad redan där o då förmodligen axlen blev träffad! Adrenalin kickar in han börja springa torpeden stannar upp för en sekund o blir chokad sen siktar han med en hand väntar in så Gaboro springer framför pipan träffar han i ryggen men denna gången förmodligen blir ryggraden träffad och nerverna loggar ut han kan inte använda benen längre! Jag tror hade han varit tyst efter skottet hade mördaren lämnat platsen han va ganska säker på sin grej men han hör honom så inser han att han har inte fått dödlig skott än och vill inte ge upp! Springer fram och avslutar!
En sak e säker va han mördare sen innan eller inte men han kunde skjuta de e säkert bara för Gaboro börja springa från adrenalin betyder inget han blev träffad redan där men ville leva och försökte komma därifrån!
Citera
2024-12-20, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Dalen firar mordet rejält. dalen har någon fetish att klippa rappare. Adouli nu gaboro
Ej dalen som utfört båda morden. Adouli blev tagen av Salem, gabboro blev tagen av Marielund M town.
Citera
2024-12-20, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Ej dalen som utfört båda morden. Adouli blev tagen av Salem, gabboro blev tagen av Marielund M town.
salem e med dalen bror
Citera
2024-12-20, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Salem är dalens springare. Dalen är allierade med marielund.
Citera
2024-12-20, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Fyfan hellre dö hursomhelst bara man slipper den sista paniken han upplevde

Och ska man avrätta någon kan man väl lära sig sikta och skippa filmandet, paniktortyr är fan värre än mordet

Sen var väl inte bo en ängel.gissar jag men sjukt med detta parallella rättssystem

Samma video länkar bara
https://gofile.io/d/rEhxjK

Ja, dom borde väl kunna ta ett par sådana där nybörjarkurser på nån skjutbana, iallafall? Det där såg väldigt sloppigt ut. Som en 8-åring, typ.
Citera
2024-12-20, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
va säger han?

Citat:
Ursprungligen postat av Pastavatten43
Såg videon, stackarens sista ord var ”snälla bror skjut inte”

Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
De va din fucking mammaknullare

Den avlidne säger: jag ber dig, jag ber dig. Det är hans sista ord.
Skytten säger något i stil med: Din fucking mammaknullare

Det var inte det smartaste att outa sin röst när han dessutom spelar in det. Det verkar även vara personligt. Inte direkt en anlitat skytt från en annan del av landet.
Citera
2024-12-20, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos

Det var inte det smartaste att outa sin röst när han dessutom spelar in det. Det verkar även vara personligt. Inte direkt en anlitat skytt från en annan del av landet.

Han sa ”Din orm, din djävel (mummel) jag ber dig bror jag ber dig, din mamma knullare.
Citera
2024-12-20, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Salem är dalens springare. Dalen är allierade med marielund.
Bara för att man är allierade betyder det inte att de Dalen som utfört mordet.
Varje kropp skarpnäck,Jordbro,Marielund,Farsta yngre, Salem tar räknas som Dalen har klivit eller?
Citera
2024-12-20, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos

Det var inte skytten som sa mamma knullare
Citera
2024-12-20, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Men någon skrev att hon tagit bort sin profilbild på instagram så hag undrade bara vad hennes instagram var.. hade jag varit hon skulle jag inaktivera instagram helt och hållet

Exakt, för hade det inte varit gaboro, varför hade hon då helt plötsligt tagit bort sin profilbild? Hon hade ett foto precis när nyheten kom ut, sen togs det bort när folk började skriva mer och mer.
Känns ju lite suspekt om det INTE hade varit han att man gör det iså fall.
Men det kanske bara är jag som ser det som att det är ”bekräftat” mer eller mindre att det är gaboro det gäller.
Citera
2024-12-20, 03:09
Medlem
Kommer det eskalera nu? Finns det folk som kommer hämnas? Vad tror ni folket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in