2024-12-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Jag är inte speciellt bra på att avgöra det, men någon som har koll på bilar har garanterat all information de behöver. Man kan pausa och se hela inredningen från dörr och dörrlist. Dock så tycker jag att det borde finnas kameror i ett parkeringshus? Så polisen borde rimligtvis ha koll på vad det är för bil.

Det ligger även en Parkeringsskiva i dörren, ser ut att vara grön/vit av modell större som de delar ut på butiker etc.
var ser du allt detta
Citera
2024-12-19, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
fler än 4---tror 5 totalt
Ah jo men vet ju inte om alla träffade den sista ser tveksam ut.
Citera
Medlem
Gaboro ska heta Nin*s M*ses Kh*uri (*=o) enligt uppgifter
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Jävlar. Bra träff på distans som fick honom att falla. Bra siktat

Precis vad jag tänkte. Har man själv skjutit pistol så vet man hur svårt det där skottet var.

Dock tyder alla andra skott på att det bara var en turträff.
Senast redigerad av Danjeel 2024-12-19 kl. 23:02.
Citera
2024-12-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
11 smällar för att få slut på han = en liten skakig amatör pojke

Tycker han ser rätt kylig ut, i synnerhet när han springer fram, stannar upp och drar iväg skottet som fäller offret till backen. Sedan springer han fram och tömmer magget för att försäkra sig om att jobbet är gjort. Allt detta gör han med en hand medan han filmar hela skeendet.

Tror att en skakig amatör inte hade prickat det där skottet när killen är i rörelse. Det där är inte en trammad idiot, han har skjutit förr och vet vad han ska göra.
Citera
2024-12-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Jag är inte speciellt bra på att avgöra det, men någon som har koll på bilar har garanterat all information de behöver. Man kan pausa och se hela inredningen från dörr och dörrlist. Dock så tycker jag att det borde finnas kameror i ett parkeringshus? Så polisen borde rimligtvis ha koll på vad det är för bil.

Det ligger även en Parkeringsskiva i dörren, ser ut att vara grön/vit av modell större som de delar ut på butiker etc.

Kan det vara en Volvo han hoppar ut ifrån?
Citera
2024-12-19, 23:04
Medlem
Vi har uppgifter om att det är många människor på Vrinnevisjukhuset, vid akutmottagningen?

”Jag har inte fått till mig att det ska vara särskilt stökigt, men vi är där vi den här typen av händelser. Det händer att människor blir engagerade och oroliga och då kan finnas där som trygghetsskapande för besökare och personal. Vi finns där med ett antal resurser", säger Mats Pettersson.

https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/artikel/just-nu-poliskallor-bekraftar-en-skjuten-i-parkeringshuset/rmy3d26r

Kan tolkas som avliden..
Citera
2024-12-19, 23:05
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
fler än 4---tror 5 totalt

5 innan, 6 nära
Citera
2024-12-19, 23:05
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pdu
Vi har uppgifter om att det är många människor på Vrinnevisjukhuset, vid akutmottagningen?

”Jag har inte fått till mig att det ska vara särskilt stökigt, men vi är där vi den här typen av händelser. Det händer att människor blir engagerade och oroliga och då kan finnas där som trygghetsskapande för besökare och personal. Vi finns där med ett antal resurser", säger Mats Pettersson.

https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/artikel/just-nu-poliskallor-bekraftar-en-skjuten-i-parkeringshuset/rmy3d26r

Kan tolkas som avliden..

Betyder att han överlevde? Dom fraktar väl inte döda till sjukhuset?
Citera
2024-12-19, 23:06
Medlem
Zog Ruless avatar
Var väl inte beredd på att det skulle vara en sådan video, helt sjukt. Ser väl ut som det är någon som har övat skytte innan och att det inte är någon random yngre förmåga som hoppade på ett uppdrag.

Ja, det där överlever man inte.
Citera
Medlem
Iskall hemsk video, sjukt land vi lever i ...
Citera
Medlem
Bekräftat avliden nu. 20-års åldern

Citat:
En man i 20-årsåldern har avlidit till följd av de skador han fått. Anhöriga är underrättade och rättsläget är mord.

Ninos är i den åldern, hans farsa äger en likadan bil som BO stod vid i videon.
Senast redigerad av Kiiingens 2024-12-19 kl. 23:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in