2024-12-19, 21:17
Medlem
Grattis Ida! Mycket värdig vinnare. Att vara utstött av 5 pers, använda det som bränsle för att "visa dem" och slå dem alla är oerhört starkt mentalt.

Gå hem och gråt Patrik, Nabaz, Maxim, Nathalie och Amanda. Ni var 5 mot 1 och gjorde allt i er makt för att den ensamma inte skulle vinna, men hon ägde er alla.
2024-12-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ida borde blivit diskad enligt Robinsons "värdegrundsregler". Hon pratade nedsättande om Nabaz som finne , ("jag kan ju fan inte förlora mot en finne", eller liknande). Men tanke på att en blev diskad för att skämtsamt sagt lappjävel.

Till Nabaz: Låt ingen trampa på dig! Du är en helt underbar människa, och jag hade varit lycklig om jag haft en vän som du ❤️ Jag hoppas du får tillbaka lika mycket kärlek som du ger.

Maxim var den värdiga vinnaren. Helt fel att ha en omröstning om den sista platsen.

Hon sa det till sig själv. Hon skrek det inte till någon, man måste väl få säga saker för sig själv?
2024-12-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
"Jag får inte förlora mot en jävla finne"

"SÅ värdigt att en kvinna vinner Robinson"

På tal om dåliga vinnare.
Visst är Ida norska?
2024-12-19, 21:20
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Ja, stort av Maxim, Nabaz och Amanda att inse att de blev vilseleda av Patrik.

Vad har Tove gjort för falskt mot Nabaz? De var i olika pakter men var det ngt specifikt Tove gjorde mot Nabaz?

Som jag förstår det så tjata hon på Nabaz att rösta på Maxim hela tiden, och att Nabaz var dum i huvudet som inte gjorde det. Tillslut blev Nabaz galen på henne, att hon inte fattade att han inte skulle rösta på sin bästa vän.
2024-12-19, 21:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Hon sa det till sig själv. Hon skrek det inte till någon, man måste väl få säga saker för sig själv?
Ja, du kan ju fundera på om någon sagt "negerhår" till sig själv hur produktionen hade reagerat. (Det var en som blev diskad när denne i beundrande ordalag sa just det ordet).
2024-12-19, 21:22
Medlem
Public Enemys avatar
Citat:
Ida borde blivit diskad enligt Robinsons "värdegrundsregler". Hon pratade nedsättande om Nabaz som finne , ("jag kan ju fan inte förlora mot en finne", eller liknande). Men tanke på att en blev diskad för att skämtsamt sagt lappjävel.

Till Nabaz: Låt ingen trampa på dig! Du är en helt underbar människa, och jag hade varit lycklig om jag haft en vän som du ❤️ Jag hoppas du får tillbaka lika mycket kärlek som du ger.

Maxim var den värdiga vinnaren. Helt fel att ha en omröstning om den sista platsen.

Finne är väl inte ett nedsättande ord?
2024-12-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ja, du kan ju fundera på om någon sagt "negerhår" till sig själv hur produktionen hade reagerat. (Det var en som blev diskad när denne i beundrande ordalag sa just det ordet).

Oavsett vad någon sagt så vann den bästa. Skönt
2024-12-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Som jag förstår det så tjata hon på Nabaz att rösta på Maxim hela tiden, och att Nabaz var dum i huvudet som inte gjorde det. Tillslut blev Nabaz galen på henne, att hon inte fattade att han inte skulle rösta på sin bästa vän.
Vad har du fått det ifrån?
2024-12-19, 21:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Oavsett vad någon sagt så vann den bästa. Skönt
På vilket sätt bästa? Hon vann inte en enda individuell tävling.
2024-12-19, 21:25
Medlem
Citat:
På vilket sätt bästa? Hon vann inte en enda individuell tävling.

Hon vann den tävling som spelade någon roll = bäst när det gäller. Gå och gråt nu
2024-12-19, 21:27
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Starkt och värdigt av Amanda att hon inte pratat med engelska uttryck i varje mening, trots att hon bor i Australien. De flesta andra använder allt för många engelska uttryck.
2024-12-19, 21:28
Medlem
Otroligt starkt att ha 5 pers som gör allt i sin makt att få ut en och jublar så fort man misslyckas i en tävling, och sedan lyckas vinna mot dom alla. Fyfan vad skönt det måste ha varit.

Att hon inte vann någon individuell tävling förutom den sista, som var allra viktigast visar bara att hon var som bäst när det gällde som mest, medans dom andra var svagare mentalt. Gött! Ska njuta av detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in