2024-12-19, 21:00
Medlem
Dollmens avatar
Guu så skönt 😁
2024-12-19, 21:01
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Kan ha varit det mest ovärdiga beteendet någon vinnare av Robinson någonsin visat upp. Usch!
2024-12-19, 21:06
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Nabas är sååå vidrig. Karma för Ida

"Jag får inte förlora mot en jävla finne"

"SÅ värdigt att en kvinna vinner Robinson"

På tal om dåliga vinnare.
2024-12-19, 21:07
Medlem
Kunde inte sagt det bättre själv
2024-12-19, 21:08
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Kan ha varit det mest ovärdiga beteendet någon vinnare av Robinson någonsin visat upp. Usch!

Helt rätt vinnare. Bra det kom fram i Aftonbladet att hatet "pakten" hade mot Ida i efterhand visat sig ogrundat, och bara falska rykten. Amanda bett om ursäkt till Ida, och Nabaz tagit bort henne från "svarta listan". Maxim tycker hon är värdig.
2024-12-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Nödvändigt gå på hennes utseende? Ida har ju också hästfejs/problem med tänderna. Liksom stor del av västvärldens folk har nuförtiden (underutvecklade käkar). Fokusera på personlighet istället. Flinar i varje mening kanske hon gör som tics eller av nervositet?

Du skriver att man inte ska gå på utseende, i samma andetag så går du själv på Idas utseende.
2024-12-19, 21:10
Medlem
Det jublades kraftigt här när Patrik ramlade av plankan.Osympatisk herre
2024-12-19, 21:10
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Helt rätt vinnare. Bra det kom fram i Aftonbladet att hatet "pakten" hade mot Ida i efterhand visat sig ogrundat, och bara falska rykten. Amanda bett om ursäkt till Ida, och Nabaz tagit bort henne från "svarta listan". Maxim tycker hon är värdig.

Ida är fruktansvärt hatisk. Sista synkarna de senaste dagarna när hon öste skit över de andra för att hon var bitter över att hennes vänner åkt ut. Och så beteendet idag. Nej, henne önskar man inget gott i livet.
2024-12-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goootfrid
Äntligen täppte IDA till käften på de lättkränkta pojkarna . Hon skulle tryckt in facklan i käften på Patrik, han skulle kunna gå till historien som den mest skrämda idioten i Robinson. Jag tänker varje gång att det finns en tanke med att inte störa idioterna Nabaz o Patrik när de blir hotade av tjejerna- låt dem bara fortsätta att prata så gör de bort sig själva och det var precis det som hände i år…hahaha ALL HEDER ÅT TOVE OCH IDA SOM HÖLL IHOP OCH VAR DE STARKA. Jag älskar när TOVE VISAR SIN KVINNLIGA LIST OCH FÅR POJKARNA ATT BLI GALNA PÅ HENNE….hahaha de fattar inget. Amanda var i särklass den tråkigaste deltagaren, hon gav inget mer än tårar.

Kunde inte sagt det bättre själv. Jag njöt av den här finalen. Hoppas det sved rejält hos Patrik och hans ”samarbete”.
Klockrent att Ida vann över Maxim i örådet också eftersom som alla fruktat honom hela säsongen. Även om han tog förlusten riktigt bra och moget så var det som balsam för själen att se allt gå emot Patriks planering och önskan
2024-12-19, 21:14
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Ida är fruktansvärt hatisk. Sista synkarna de senaste dagarna när hon öste skit över de andra för att hon var bitter över att hennes vänner åkt ut. Och så beteendet idag. Nej, henne önskar man inget gott i livet.

Såklart hon var arg för hon fick skit för saker hon inte ens hade gjort. Men nu har ju motståndarna så här i efterhand också förstått det och bett om ursäkt.
2024-12-19, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Ja, stort av Maxim, Nabaz och Amanda att inse att de blev vilseleda av Patrik.

Vad har Tove gjort för falskt mot Nabaz? De var i olika pakter men var det ngt specifikt Tove gjorde mot Nabaz?
2024-12-19, 21:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Ida borde blivit diskad enligt Robinsons "värdegrundsregler". Hon pratade nedsättande om Nabaz som finne , ("jag kan ju fan inte förlora mot en finne", eller liknande). Men tanke på att en blev diskad för att skämtsamt sagt lappjävel.

Till Nabaz: Låt ingen trampa på dig! Du är en helt underbar människa, och jag hade varit lycklig om jag haft en vän som du ❤️ Jag hoppas du får tillbaka lika mycket kärlek som du ger.

Maxim var den värdiga vinnaren. Helt fel att ha en omröstning om den sista platsen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in