Citat:
Om nån missat: https://www.expressen.se/noje/christofer-chrippa-berg-begars-haktad-i-sin-utevaro-/
Nu kan han nog fan inte klara sig undan längre. Onsdagens beslut och torsdagens häktesförhandling beror så klart på att man misstänker att han är utomlands och brutit mot reseförbudet. Att han skulle befinna sig på hemlig ort i Linköping är bara löjligt. Skulle så vara fallet skulle han ändå kunna dyka upp på polisstationen i Linköping eller dyka upp på häktesförhandlingen.
Det är uppenbart vilken sida i tråden som haft rätt nu.
Det finns inga bevis på att EKO gör en utredning - fel med facit i hand
Det finns inga bevis på LVU från Soc - fel med facit i hand
Det finns inga bevis att han är utomlands - fel med facit i hand
Soc tycker uppenbart att han är en bra pappa - fel med facit i hand
Osv.
Anjo verkar få rätt ändå att han sitter i fängelse 2024. Och jo jag tolkar häktet som fängelse också även om det inte är det i sak.
EDIT: De som skyddar Christoffer nu gör det enbart för de skyddat honom så långt under 2024 att de inte har stoltheten nu att krypa till korset eller lämna tråden. Men det ser patetiskt ut att bara fortsätta. Han är en dålig pappa, han är kriminell.
Nu kan han nog fan inte klara sig undan längre. Onsdagens beslut och torsdagens häktesförhandling beror så klart på att man misstänker att han är utomlands och brutit mot reseförbudet. Att han skulle befinna sig på hemlig ort i Linköping är bara löjligt. Skulle så vara fallet skulle han ändå kunna dyka upp på polisstationen i Linköping eller dyka upp på häktesförhandlingen.
Det är uppenbart vilken sida i tråden som haft rätt nu.
Det finns inga bevis på att EKO gör en utredning - fel med facit i hand
Det finns inga bevis på LVU från Soc - fel med facit i hand
Det finns inga bevis att han är utomlands - fel med facit i hand
Soc tycker uppenbart att han är en bra pappa - fel med facit i hand
Osv.
Anjo verkar få rätt ändå att han sitter i fängelse 2024. Och jo jag tolkar häktet som fängelse också även om det inte är det i sak.
EDIT: De som skyddar Christoffer nu gör det enbart för de skyddat honom så långt under 2024 att de inte har stoltheten nu att krypa till korset eller lämna tråden. Men det ser patetiskt ut att bara fortsätta. Han är en dålig pappa, han är kriminell.
Det var inte jättesvårt att förstå vad han skulle bli misstänkt för trots att några få verkligen försökte leda alla till att tro att de har rätt. Det har inte framkommit fakta som påvisar att Chrippa skulle vara oskyldig till den brottsligheten han lever i som var mycket större än jag trodde från början.
Jag förstår att de som har "hjälpt" honom inte har sett bevisen för vad de är utan vridit på allt hela tiden i syfte att misskreditera Jocke och de andra istället. Sen är det nog lite prestige som du skriver. Rättspatos noll.