2024-12-19, 17:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Han borde verkligen skriva en bok som ingen vill läsa. Titeln: I skuggan av min bror. haha

Eller "Min självbiografi - Ett år med Hinken".
Citera
2024-12-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Stämmer kring nyår då han ville dra med Chloe och Julia. Det var då Linnea satte upp sin plan att förstöra hans liv och se till att dom båda förlorade Chloe. Snart är planen i hamn. Hon lär inte komma oskadd undan från rättvisan, men betydligt lindrigare än Kräftan himself.

Total succé enligt hennes plan för drygt ett år sen.
Hur kan du ha så höga tankar om Linnea?
Citera
2024-12-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Hur kan du ha så höga tankar om Linnea?
Det är bara enligt hennes egna ord och hon är betydligt mer begåvad än Kräftan, säg att Kräftan har en snitt-somaliers intelligens på 70, så ligger Linnea på 90 och övertrumfar honom hårt. Även fast båda är lågintelligenta, långt under medel för en svensk.
Citera
2024-12-19, 17:59
Medlem
Citat:
Stämmer kring nyår då han ville dra med Chloe och Julia. Det var då Linnea satte upp sin plan att förstöra hans liv och se till att dom båda förlorade Chloe. Snart är planen i hamn. Hon lär inte komma oskadd undan från rättvisan, men betydligt lindrigare än Kräftan himself.

Total succé enligt hennes plan för drygt ett år sen.

Exakt, det var då kaninkokerskan la in högsta växeln och anklagade honom för en onaturlig sovrutin med sin dotter, frågade om flickan var rädd för sin pappa och om hon var rädd för att vara ensam med C.

Sen gnuggade hon C medhårs samtidigt och som det dumma våp han är, så föll han för hennes knästående övertalningsteknik.
Citera
2024-12-19, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Eller "Min självbiografi - Ett år med Hinken".
Klockren titel, lär ta några år på madrassen tills han kommer till den insikten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Okej det må vara normalt i din värld, synd om dina barn.

Vad sägs om nedtryckande ord om ena föräldern inför barnet, också normalt i din värld? Jordens mittpunkt..

Speciellt när det får till följd att barnet faktiskt sitter och upprepar dessa ord själv då
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Haggan19
Jag förstår INTE hur folk inte kan tycka att det är helt genomskinligt att det är psykopaten L som ligger bakom konto Pallal, samt troligtvis VemSkaManTroPa? Så fort Pallal varit tyst så har det skrivits från VemSkaManTroPa. Människan är så fruktansvärt sjuk och allt hon skrivit här borde vara tillräckligt för rättspsyk.

Även intressant att Pallal skrev sitt sista inägg vid kl. 09:47, hon som brukar vara så aktiv och kriga här hela tiden 🤩
Håller helt med och har skrivit det tidigare! Riktigt obehaglig människa som är roten till det onda! Man ser på hennes ögon att hon inte är frisk.
Citera
2024-12-19, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Exakt, det var då kaninkokerskan la in högsta växeln och anklagade honom för en onaturlig sovrutin med sin dotter, frågade om flickan var rädd för sin pappa och om hon var rädd för att vara ensam med C.

Sen gnuggade hon C medhårs samtidigt och som det dumma våp han är, så föll han för hennes knästående övertalningsteknik.
Helt sjukt hur korkad han är. Gasade på i 200, duperad av sin bebis.
Citera
2024-12-19, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Håller helt med och har skrivit det tidigare! Riktigt obehaglig människa som är roten till det onda! Man ser på hennes ögon att hon inte är frisk.
Visst sa Jocke att allt Chrippa är misstänkt för är sånt som hänt innan Maj-23?
Citera
2024-12-19, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Visst sa Jocke att allt Chrippa är misstänkt för är sånt som hänt innan Maj-23?

Japp, dock så har det tillkommit punkter även efteråt. Grov olovligt främjande av spel är en av dessa.
Citera
2024-12-19, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det har alltid varit kontroll när jag flugit - med eller utan incheckat bagage.

Då är det nog för att de vet vem du är och att de misstänker dig för att vara kriminell. Jag flyger regelbundet både inom Europa och inom Sverige och det är inte ens var 10:e gång jag behöver visa legg
Citera
2024-12-19, 18:15
Medlem
Citat:
Det är bara enligt hennes egna ord och hon är betydligt mer begåvad än Kräftan, säg att Kräftan har en snitt-somaliers intelligens på 70, så ligger Linnea på 90 och övertrumfar honom hårt. Även fast båda är lågintelligenta, långt under medel för en svensk.

Fan, nu var du jävligt elak tycker jag. Inte Chrippa då, utan emot Somalierna.

Men med tanke på hur Chrippas farsa snackar så är väl far hans inte den smartaste personen. Men även korkade personer får knulla och dessa brukar kunna avla av sig rätt friskt.

Julia verkar inte heller direkt som den mest begåvade personen. Dock är hon lite offer för omständigheterna kan jag tycka även om hon har sig själv att skylla med.

Men utgår ifrån att alla fyra i den ekonomiska härvan blir dömda och Chrippa hårdast då.
Senast redigerad av Knarkblomman 2024-12-19 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in