2024-12-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Precis. Och med uppgifterna som Linnea angav angående deras dåliga föräldraskap (droger, våld etc) i förhören så gjorde Polisen, precis som dom måste, en anmälan till Soc.

Men det går inte att ta in. Kräftan är en fantastisk förälder. Säg inget annat.

edit: I dessa förhör golade ju Linnea ner Kräftan angående ekonomisk brottslighet etc också.

Snart har Linnea fulländat sin plan.

Precis det, hon öste på rejält med att outa honom i förhöret och detta innan något drev ens börjat.
Hon verkar ju utan tvekan lyckas med sitt uttalande om att förstöra hans liv. Dock är ju frågan hur lättvindigt hon nu kommer komma ur det eller om hon lagt krokben på sig själv också under vägen.

Ja Chrippa skulle ju få årets pappa 🙄🤦 (dock kan man ju känna att man trots allt hellre haft Chrippa till förälder än hans största supporter här i tråden)
Citera
2024-12-19, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domkallarmighakan
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Gyne46/christofer-chrippa-berg-begard-haktad

Häktad.

Fy fan va gött! In i cellen med karln. Där hör han hemma, kriminella slödder som han är!
Citera
2024-12-19, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Hur lång tid tror ni de tar innan Linnea kommer ut på YT med en snyfthistoria om sitt helvete hon levt med Chrippis?

"Fångad i hans klor"

PS Finns det någon sugardaddy som kan finansiera mina skönhetsprodukter så att jag kan visa alla nyheter och min gucci väska jag arbetat hårt för till mina följare på tiktok DS.

#prioriteringarilivet
#vadärviktigtilivet
Citera
2024-12-19, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammar97
Häktningspromemoria

https://gofile.io/d/LNpbjO

Stort tack!
Citera
2024-12-19, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Augusti 2023 var långt före dramat gick på högvarv .. så "relativt sen" ?? Hur längre har den här häxjakten mot Chrippa och Linnea pågått egentligen menar du?

Drevet drog igång när han häktades - alltså före det datumet. Att det blir orosanmälan till Socialtjänsten handlar främst om att han häktas. Dessutom är ingår inte Socialtjänst och polis i det som benämns "nätet eller internet" - och att prata med dem är inte att "hänga ut" människor.

Läs den bifogade länken med brevet från soc.
Jag sa att Linnea var den som först påtalade och lyfte föräldrarnas brister på riktigt i förhör med polisen (och sedan med smygfilmningarna och berättandet i sin video) och nu har du fått bevis.

"Drevet" drog inte igång vid häktningen, då började spekulationer. Det dröjde tills det så kallade drevet drog igång då informationen nått ut och det blev klarlagt varför han var häktad. Det drog definitivt inte igång före Linneas uttalande i förhöret.
Citera
2024-12-19, 13:00
Medlem
Alltså han är inte häktad om han inte blivit tagen i Spanien = satt i förvar i väntan på utlämning till Sverige. Dom har begärt han häktad ifrån Sverige eftersom han flytt och brutit mot utreseförbudet.

Btw. Vilken jävla nolla han är haha
Citera
2024-12-19, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är olika från häkte till häkte.
Det brukar i allmänhet vara någon form av jultallrik till julafton.

Chrippa var ju så nöjd med maten sist han satt häktad. Maten var skit, han hade ångest och grät. Kanske han kan fortsätta skriva sin bok denna gång då och vem vet, karln kanske finner jesus därinne.
Citera
2024-12-19, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Exakt. Fast det var ju mastermind-Jocke som gjorde det. 🤓

Undrar när vissa ska fatta.

Det kommer aldrig ske i detta fall.
H*n läser ju som h*n vill och vevar på helt galet.

Linnea har ju lagt grunden till mycket genom det som hände och kom fram i hennes förhör vid häktningen av Chrippa i slutet av december 2023.
Men självklart är Jocke skyldig till allt 🤣
Citera
2024-12-19, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammar97
Häktningspromemoria

https://gofile.io/d/LNpbjO

Bra jobbat, tack!
Citera
2024-12-19, 13:05
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja exakt, det är nog ingen i hans familj eller Linneas familj som stöttar att dom strunta i LVU och drog utomlands, möjligtvis Linneas lillebror.

On topic Nu är det väl ingen risk att få svar men Daxvaxpax "det är inte straffbart att rymma" åldrades inte speciellt väl. Nu följer jag Colors råd och checkar ut. Fortsätt med bra fakta, det behövs i den här tråden.

Off topic Pinto välkommen tillbaka snart - 1111 och ni andra God Jul på er alltihop. Fortsätt med bra inlägg!
Senast redigerad av Pianotangent 2024-12-19 kl. 13:07.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Läs den bifogade länken med brevet från soc.
Jag sa att Linnea var den som först påtalade och lyfte föräldrarnas brister på riktigt i förhör med polisen (och sedan med smygfilmningarna och berättandet i sin video) och nu har du fått bevis.

"Drevet" drog inte igång vid häktningen, då började spekulationer. Det dröjde tills det så kallade drevet drog igång då informationen nått ut och det blev klarlagt varför han var häktad. Det drog definitivt inte igång före Linneas uttalande i förhöret.
Informationen nådde ut direkt - det är bara att backa tillbaka och läsa i tråden. Jocke hoppar direkt på Linnea.

Vilken länk - du gav ju ingen länk.

Och nej även om du inte räknar nätet så var ju Julia långt före Linnea med att blotta deras brister - hon gör det i förhören gällande som gäller den mannens om fälldes för brott mot henne. Så Julia kastade skit på Chrippa långt innan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Alltså han är inte häktad om han inte blivit tagen i Spanien = satt i förvar i väntan på utlämning till Sverige. Dom har begärt han häktad ifrån Sverige eftersom han flytt och brutit mot utreseförbudet.

Btw. Vilken jävla nolla han är haha

Och Jocke gick ut på story, att C troligtvis blivit plockad på flygplatsen i malaga? tror jag de stod. så förhoppningsvis har sverige bra kontakt med spanien och att dom plockat honom i förvar för o skicka hem honom under andras vingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in