Citat:
Ursprungligen postat av
plastkatten07
Aiight, nu har jag läst _allt_ och de har missat att sätta censur på vissa ställen.
Tjejen i turkiet och som var grundaren genom att ha blivit kallad hora om jag har förstått det rätt:
Mxya Sxndin
x=a & u
Det är fortfarande oklart, vem är mannen som säger "torska inte nu raffe" tillsammans med vad jag tror är F*licia.
Det hjälper inte att dom ljuger sönder i de flesta förhören så man blir helt snurrig om man inte får hela kontexten
Men det finns ingen man som har beställt det. Dom ljuger om det och säger att det är A*em för det är ett ex eller något som är dryg, så han kan gott ha det. Men det stämmer inte.
* = L
Also, inlägget någon har gjort på FB om att det finns en liga som drar ut tjejer i landskrona och misshandlar etc, en liga. DET däremot nämns ovanligt lite och M*ya(?) bekräftar det nästan i en av loggarna då hon frågar "omg hur vet dom allt?" Och någon svarar att det är husch husch.
Tack, har också läst nästan allt nu, men som du skriver, det blir en jäkla röra eftersom de ljuger så mycket, men i de där lögnerna finns kanske också insprängt sanningar som man omöjligt kan urskilja.
Tror samma med A*em, han är inte inblandad, men den du menar som eventuellt också är inblandad är killen de kallar "pappa" eller hur? Det fanns väl också någon okänd i chatten, som man inte lyckats spåra upp?
Intressant att de inte lyckats maska rent överallt, det har jag missat. Kan du hänvisa till vilken sida de missat maska? Jag hade inte gissat på M*ya utan kanske S*nda, men tycker du verkar ha bra koll på detta och lusläst FUP:en.
Tyckte också det var både intressant och lite kul när de tog upp Flashback-inlägget och att de reagerade så starkt på det, hur man kunde veta det. Men frågan är; reagerade de på själva inlägget, eller på att deltagarna i chatten listats med sina användarnamn?